Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Jeg gjorde det sist! Slet enda mer med å se på tv daNoen flere som blir kvalme og uvel av å være på mobilen?Og på liten dataskjerm noen ganger.. Føler nesten det eneste jegkan gjøre når jeg føler det slik er å lese bok

Og på liten dataskjerm noen ganger.. Føler nesten det eneste jegkan gjøre når jeg føler det slik er å lese bok

Tenker også å prøve å begynne å lese igjen. Ligger på sofaen så og si fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg pga. Overveldende kvalme.
Jeg er 8+1 i dag ifølge UL. For meg er kvalmen nå verst frem til lunsj (mye oppkast) og om kvelden (konstant kvalme), så jeg håper også at det roer seg litt snart. De sier vel at uke 7-9 er verst, og at man gjerne slipper kvalme fra uke 12. Krysser fingrene for at det stemmer for oss
Kan i hvert fall konkludere med at det ikke har vært så ille som dette de tidligere ukene.
sterke farger på malerier, vegger, biler, klærne til folk etc. Veldig spesielt!
Første trimester = damned if you do, damned if you dont (ift symptomer). 2 trimester kan ikke komme fort nok! 
så jo, veldig! Men verdt det for min del altså. Nesten to fluer i en smekk, for jeg sover dårlig om dagen og.