Symptomtråd!

Så oppblåst og sliter med forstoppelse. Ingenting virker :sad010

Jeg er også ekstremt andpusten og føler at jeg er støl i hele kroppen. Er til vanlig ganske sprek. Kanskje dette er fordi jeg har hvilt litt for mye i 2ww?, eller alderen?. Hadde vært interessant å høre om flere har det sånn.
Da jeg ble gravid med EM fikk jeg voldsom forstoppelse, eneste som hjalp for meg var yoghurt. Spiste svisker og rosiner, pimpet vann og spiste sunt, men kun yoghurt naturell som hjalp.

Er også andpusten om dagen, alt er litt mer styr. Og musklene begynner å brenne av enkle anstrengelser, skikkelig kjipt:sorry:

Noen flere som blir kvalme og uvel av å være på mobilen?:depressed: Og på liten dataskjerm noen ganger.. Føler nesten det eneste jegkan gjøre når jeg føler det slik er å lese bok
Ja, jeg blir skikkelig uvel og får vondt i hodet av å sitte på mobilen og å se på tv for tiden, men så er det også kun det jeg klarer å gjøre pga. Kvalme :dead: Tenker også å prøve å begynne å lese igjen. Ligger på sofaen så og si fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg pga. Overveldende kvalme.

Ja, jeg blir skikkelig uvel og får vondt i hodet av å sitte på mobilen og å se på tv for tiden, men så er det også kun det jeg klarer å gjøre pga. Kvalme :dead: Tenker også å prøve å begynne å lese igjen. Ligger på sofaen så og si fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg pga. Overveldende kvalme.
Huff da! Lesing fungerer hvertfall bedre for meg og spesielt ute i en liggende ish solstol om været tillater det.
Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+4 så håper det ikke blir så mye verre i ukene og dagene som kommer:happy090

Huff da! Lesing fungerer hvertfall bedre for meg og spesielt ute i en liggende ish solstol om været tillater det.
Hvor langt er du på vei? Jeg er 7+4 så håper det ikke blir så mye verre i ukene og dagene som kommer:happy090
Takk for tipset, da skal jeg prøve det i dag :joyful: Jeg er 8+1 i dag ifølge UL. For meg er kvalmen nå verst frem til lunsj (mye oppkast) og om kvelden (konstant kvalme), så jeg håper også at det roer seg litt snart. De sier vel at uke 7-9 er verst, og at man gjerne slipper kvalme fra uke 12. Krysser fingrene for at det stemmer for oss :wacky: Kan i hvert fall konkludere med at det ikke har vært så ille som dette de tidligere ukene.

Takk for tipset, da skal jeg prøve det i dag :joyful: Jeg er 8+1 i dag ifølge UL. For meg er kvalmen nå verst frem til lunsj (mye oppkast) og om kvelden (konstant kvalme), så jeg håper også at det roer seg litt snart. De sier vel at uke 7-9 er verst, og at man gjerne slipper kvalme fra uke 12. Krysser fingrene for at det stemmer for oss :wacky: Kan i hvert fall konkludere med at det ikke har vært så ille som dette de tidligere ukene.
Ja, vi får håpe på det:angelic:

Noen flere som blir kvalme og uvel av å være på mobilen?:depressed: Og på liten dataskjerm noen ganger.. Føler nesten det eneste jegkan gjøre når jeg føler det slik er å lese bok
Jeg har blitt skikkelig svimmel noen ganger når jeg flytter blikket vekk fra telefon. Veldig merkelig. Men er sånn sjøsyk følelse.

Ja! Jeg har også merka at jeg blir kvalm av farger :laughing001 sterke farger på malerier, vegger, biler, klærne til folk etc. Veldig spesielt!

Blir så nervøs av disse symptomene. Nå har det vært noen dager med minimalt med kvalme og svimmelhet, men masse murringer, stikkinger og drømmer. For ikke å nevne at jeg gråter av alt.
Har jo masse symptomer, men det er liksom den kvalmen som føles sikrest. Første trimester er noe dritt av og til, så skummelt:arghh:

Blir så nervøs av disse symptomene. Nå har det vært noen dager med minimalt med kvalme og svimmelhet, men masse murringer, stikkinger og drømmer. For ikke å nevne at jeg gråter av alt.
Har jo masse symptomer, men det er liksom den kvalmen som føles sikrest. Første trimester er noe dritt av og til, så skummelt:arghh:
Agreed! Du er ikke alene :Heartred Første trimester = damned if you do, damned if you dont (ift symptomer). 2 trimester kan ikke komme fort nok! :gen014

Vet ikke om det er betryggende, men jeg selv har følt på det du skriver. Vært ekstrem kvalm, og aå hatt noen dager med lite/mild kvalme. Trodde jo her for 1 1/2 uke siden at noe var galt. Men da kom kvalmen tilbake på kvelden i full styrke! Nå har den vært rolig et par dager, før den i dag tok seg opp igjen :depressed: så, er nok normalt at det varierer litt. Og så lenge du kjenner på noe, så ville jeg prøvd å nyte de øyeblikkene uten kvalme og kanskje spise å drikke litt ekstra:Heartred

I går hadde jeg mild kvalme på formiddagen. Ble super kvalm på kvelden, fikk ikke til å spise. I dag kaster jeg opp :arghh: så uforutsigbart når det går i bølger med kvalme og formen…

Agreed! Du er ikke alene :Heartred Første trimester = damned if you do, damned if you dont (ift symptomer). 2 trimester kan ikke komme fort nok! :gen014
Helt sant!
Går fra øyeblikk hvor jeg mister alt håp til å ta meg litt i nakken og innse at jeg kjenner jo faktisk på masse forskjellig. Håper sånn på å få den ultralyd timen snart :D

Vet ikke om det er betryggende, men jeg selv har følt på det du skriver. Vært ekstrem kvalm, og aå hatt noen dager med lite/mild kvalme. Trodde jo her for 1 1/2 uke siden at noe var galt. Men da kom kvalmen tilbake på kvelden i full styrke! Nå har den vært rolig et par dager, før den i dag tok seg opp igjen :depressed: så, er nok normalt at det varierer litt. Og så lenge du kjenner på noe, så ville jeg prøvd å nyte de øyeblikkene uten kvalme og kanskje spise å drikke litt ekstra:Heartred
Det er veldig betryggende å høre, tusen takk:Heartred Hadde det sånn selv og for en stund siden, nesten ikke kvalm og så smalt det til igjen med nye kvalmebølger.
Skal heller prøve å kose meg litt med fravær av kvalme:joyful:
Håper kvalmen din blir bedre igjen, det høres ikke gøy ut sånn som du har det:Heartred

Nå har jeg fått postafen og stemetil for kvalmen, hadde ikke fått i meg mat på nesten 3 dager :depressed: merker at postafen hjelper faktisk! Klarer i det minste å spise litt
Men blir du ikke veldig trøtt da?

Jeg tok en postafen før jeg la meg igår, og dette er den første dagen hele uka at jeg føler meg som meg selv igjen! Uten kvalme og uvelhet! Funker virkelig postafen så lenge, eller er det tilfeldig mon tro? :p
Jeg tørte ikke ta på morningen ettersom jeg skulle kjøre til jobb, riktig nok 5 minutter, men står på pakken at man ikke bør kjøre bil etterpå

Begynt å brekke meg meg i går og i dag, 6+6 så jeg huska riktig på at kvalmen kom skikkelig rundt uke 7 på meg :D

Back
Topp