Symptomtråd!

Så trøtt i dag, kjenner at hodet bare fungerer på sånn 60% av normal kapasitet. Heldigvis blitt litt bedre utover dagen, men var helt krise å prøve å ordne ting på morgenen, alt ble bare rør.

Herlighet, jeg er så trøtt denne uken, det har bare fullstendig veltet over meg når jeg bikket over i Uke 9-ish. For ikke å snakke om hvor sulten jeg er, det er helt krise. Bevares. MEN fremdeles ingen kvalme da! «Knock on wood»

Last edited:
Er tidvis kvalm, og nesten hele tiden sulten. Sult gjør kvalmen værre osv osv, dere vet:happy3
For å forebygge kvalmen burde man liksom spise ofte. Problemet er, forrige graviditet gikk jeg opp hele 23 kg:nailbiting: ønsker virkelig ikke gå opp like mye denne gangen. Passer på å spise sunnere nå. Men likevell så lurer jeg, det at man er så sulten gjennom graviditeten, er det et reelt behov for så mye mer mat?:hilarious: Eller burde man egentlig bare lære seg å gå småsulten? Kanskje dumme spørsmål men blir ikke helt klok på saken:smiley-ashamed004

Er tidvis kvalm, og nesten hele tiden sulten. Sult gjør kvalmen værre osv osv, dere vet:happy3
For å forebygge kvalmen burde man liksom spise ofte. Problemet er, forrige graviditet gikk jeg opp hele 23 kg:nailbiting: ønsker virkelig ikke gå opp like mye denne gangen. Passer på å spise sunnere nå. Men likevell så lurer jeg, det at man er så sulten gjennom graviditeten, er det et reelt behov for så mye mer mat?:hilarious: Eller burde man egentlig bare lære seg å gå småsulten? Kanskje dumme spørsmål men blir ikke helt klok på saken:smiley-ashamed004
Du kan prøve å drikke bort sulten? Det hjelper tidvis hos meg :happy:

Også ekstremt trøtt!!! Det er en ting å ikke få gjort det man ønsker og skal, men jeg føler at alt blir liksom kjedelig.. for jeg er for trøtt til å nyte det (sol og sommervær, hyggelig middag.. you name it). Jeg gleder meg økt energi som jeg håper kommer i 2.trimester

Dette er så ubehagelig! Men kjennes ut som jeg plutselig fikk lavt blodtrykk, er skikkelig svimmel og skjelver litt. Ikke opplevd det før. Andre som har kjent det slik? Klarer nesten ikke gå, er helt skjelven i bena også

Dette er så ubehagelig! Men kjennes ut som jeg plutselig fikk lavt blodtrykk, er skikkelig svimmel og skjelver litt. Ikke opplevd det før. Andre som har kjent det slik? Klarer nesten ikke gå, er helt skjelven i bena også
Høres mer ut som lavt blodsukker dersom du skjelver :wideyed:

Herregud, jeg føler jeg er sulten nestenhele tiden. Andre som har det slik?
Jaaa!! Og jeg sliter med å spise sunt :hilarious: EKSTREMT VANSKELIG med sv.diabetes når en har lyst på aaalt! Og er så svaak som meg:arghh::hilarious:

Jeg tenker at du bare er veldig heldig som ikke har symptomer som kvalme til å ha kommet et stykke i 1. trimester allerede :) Virker som det er like vanlig å ha symptomer som og ikke ha symptomer.

Jeg er noen dager før deg og er gravid med tvillinger (eneggede attpåtil) og jeg kjenner meg nærmest normal. Eneste symptomet jeg har er at jeg er trøtt og det er det :joyful:

Flere som sliter fortsatt med tett nese?
Litt irriterende. I tillegg blir jeg veldig fort sliten og andpusten av ingenting og puster veldig tydelig og høyt. Ser samboeren i sidesynet med rart blikk når jeg holder på med husarbeid. Måtte forklare at det var ikke for å gi «signaler», men at jeg faktisk bare puster sånn. Haha, huff!

Flere som sliter fortsatt med tett nese?
Litt irriterende. I tillegg blir jeg veldig fort sliten og andpusten av ingenting og puster veldig tydelig og høyt. Ser samboeren i sidesynet med rart blikk når jeg holder på med husarbeid. Måtte forklare at det var ikke for å gi «signaler», men at jeg faktisk bare puster sånn. Haha, huff!
Ja, sliter med tett nese og i tillegg pollenallergi :bored:

Back
Topp