Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan prøve å drikke bort sulten? Det hjelper tidvis hos megEr tidvis kvalm, og nesten hele tiden sulten. Sult gjør kvalmen værre osv osv, dere vet
For å forebygge kvalmen burde man liksom spise ofte. Problemet er, forrige graviditet gikk jeg opp hele 23 kg ønsker virkelig ikke gå opp like mye denne gangen. Passer på å spise sunnere nå. Men likevell så lurer jeg, det at man er så sulten gjennom graviditeten, er det et reelt behov for så mye mer mat? Eller burde man egentlig bare lære seg å gå småsulten? Kanskje dumme spørsmål men blir ikke helt klok på saken
Høres mer ut som lavt blodsukker dersom du skjelverDette er så ubehagelig! Men kjennes ut som jeg plutselig fikk lavt blodtrykk, er skikkelig svimmel og skjelver litt. Ikke opplevd det før. Andre som har kjent det slik? Klarer nesten ikke gå, er helt skjelven i bena også
Ja jøss, men jeg har sluttet å snuse åsså da, så går rundt og støvsuger skapene for godteriHerregud, jeg føler jeg er sulten nestenhele tiden. Andre som har det slik?
Kanskje det. Har jo faktisk spist litt i dag, så det er rart jeg får det i dag. Men har også tatt afipran i dag, vet ikke om det har noe å si.Høres mer ut som lavt blodsukker dersom du skjelver
Er ikke sikkert litt er nok, veldig lett å få lavt blodsukker som gravid!Kanskje det. Har jo faktisk spist litt i dag, så det er rart jeg får det i dag. Men har også tatt afipran i dag, vet ikke om det har noe å si.
Ja, men har i dag spist mer enn jeg ellers bruker å få i meg, derfor jeg stusser littEr ikke sikkert litt er nok, veldig lett å få lavt blodsukker som gravid!
Ja hele tiden…..Herregud, jeg føler jeg er sulten nestenhele tiden. Andre som har det slik?
Jaaa!! Og jeg sliter med å spise sunt EKSTREMT VANSKELIG med sv.diabetes når en har lyst på aaalt! Og er så svaak som megHerregud, jeg føler jeg er sulten nestenhele tiden. Andre som har det slik?
Oja! Hilsen spiser kebab i parken.Herregud, jeg føler jeg er sulten nestenhele tiden. Andre som har det slik?
Jeg tenker at du bare er veldig heldig som ikke har symptomer som kvalme til å ha kommet et stykke i 1. trimester allerede Virker som det er like vanlig å ha symptomer som og ikke ha symptomer.8+6 bare...
Ja, sliter med tett nese og i tillegg pollenallergiFlere som sliter fortsatt med tett nese?
Litt irriterende. I tillegg blir jeg veldig fort sliten og andpusten av ingenting og puster veldig tydelig og høyt. Ser samboeren i sidesynet med rart blikk når jeg holder på med husarbeid. Måtte forklare at det var ikke for å gi «signaler», men at jeg faktisk bare puster sånn. Haha, huff!