Her kan det gå daga der eg kjenne ingenting, til plutselig å kjenne masse.Har mye mindre ligamentsmerter nå enn tidligere, er det vanlig? Kjenner det innimellom. Men i starten kjente jeg det daglig. Da stakk det, murra godt osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kan det gå daga der eg kjenne ingenting, til plutselig å kjenne masse.Har mye mindre ligamentsmerter nå enn tidligere, er det vanlig? Kjenner det innimellom. Men i starten kjente jeg det daglig. Da stakk det, murra godt osv.
Okei, da er det normalt vil jeg tro, takkHer kan det gå daga der eg kjenne ingenting, til plutselig å kjenne masse.
Neida, det er 4 graviditeten og forhåpentligvis 3 barnet skal jo absolutt ikke klage på å være i god form forrige svangerskapet lå jeg 7 mnd med alt av symptomer.Skjønna det. Er det ditt første barn?
Nåken er jo så heldige å være i fin form ..
Men skjønna deg, tankane på om nåke er gale er nok til stede. Men å ha sett hjertet banke på ul er et godt tegn
Kan jo vere et anna kjønn (no veit eg ikkje ka du har fra før av) eller at du bare er heldig denna gangenNeida, det er 4 graviditeten og forhåpentligvis 3 barnet skal jo absolutt ikke klage på å være i god form forrige svangerskapet lå jeg 7 mnd med alt av symptomer.
Jeg syns det er imponerende at du ikke er sykemeldt når du har slitt såpass mye med kvalme!Måtte kaste inn håndkle i dag, og være borte fra jobb. Denne varmen pluss kvalmen tar all energi. Kjente i går at jeg har ingenting til overs, og er supersliten. I dag melder det i tillegg 31 gr…
Jeg syns det er imponerende at du ikke er sykemeldt når du har slitt såpass mye med kvalme!
Flink er er jeg 100% sykemeldt ut neste uke veldig forståelig at du måtte kast inn håndkle i dag!Jeg er 80% sykmeldt. Jobber noen få timer de dagene jeg har vakt. Men i dag gikk det ikke
Jeg skal til lege på fredag. Skal blant annet ta opp hvordan vi gjør det resten av sommeren. Jeg tar jo ferie på fredag, så trenger jo egentlig ikke sykmelding da.Flink er er jeg 100% sykemeldt ut neste uke veldig forståelig at du måtte kast inn håndkle i dag!
Husk at du kan være sykemeldt i ferien også og få igjen feriedager! Dersom du er for dårlig til å jobbe 100% så er du gjerne også for dårlig til å nyte ferien. Det er ihvertfall lurt å ikke presse seg for hardt,det er leeenge igjen av svangerskapetJeg skal til lege på fredag. Skal blant annet ta opp hvordan vi gjør det resten av sommeren. Jeg tar jo ferie på fredag, så trenger jo egentlig ikke sykmelding da.
Vet ikke hva som er lurt? Om jeg ikke sykmelder meg i ferien og sykmelder meg evt etter ferien hvis formen ikke er blitt bedre? Jordmor mente jeg inne burde starte på for hardt etter ferien heller, så mulig jeg går over til 50% da.
Ja, vi har jo ikke noe store ferieplaner. Men får se hva legen sier på fredagHusk at du kan være sykemeldt i ferien også og få igjen feriedager! Dersom du er for dårlig til å jobbe 100% så er du gjerne også for dårlig til å nyte ferien. Det er ihvertfall lurt å ikke presse seg for hardt,det er leeenge igjen av svangerskapet
Ja, og om natten av og tilFlere som er mest kvalm om kvelden?
Er 10+4 og har heller ikke noe særlig med symptomer. Fikk sett ett bankende hjerte 7+0 så må jo bare tro at alt er iorden. Men tenker også at det ikke er det, om det gir mening? Samtidig er jeg veldig takknemlig for å slippe kvalmen. Kan kjenne på å være kvalm sulten om morgenen eller hvis det går for lang tid siden jeg spiste sist.
Jeg er 11 + 2 og har også lite symptomer. Helt motsatt av hvordan jeg var med de to barna jeg har. Da hadde jeg omtrent alle symptom, mens jeg nå bare har litt murringer, av og til ømme pupper,litt vondt i korsryggen og uggen nå og da. Var på ul og fikk sett ett bankende hjerte 7 +2 så må bare tro og håpe at alt er som det skal. Fant også hjertelyd med doppler hjemme i forrige uke.Uke 10+0 og fortsatt ingen symptomer
Ja det er ikke bare bare å ikke ha så mange symptomer heller! Er trøtt og sliten, ømme bryster (men ikke like øm som før), murringer av og til, får en sånn plutselig smerte/stikking i lysken på begge sider, ligamentsmerter sikkert? Uggen, humørsvingninger. Har jo litt da, men føler liksom ikke det er så sterke symptomer da. Skal på ultralyd neste uke, har nedtelling og håper alt er som det skal for oss beggeJeg er 11 + 2 og har også lite symptomer. Helt motsatt av hvordan jeg var med de to barna jeg har. Da hadde jeg omtrent alle symptom, mens jeg nå bare har litt murringer, av og til ømme pupper,litt vondt i korsryggen og uggen nå og da. Var på ul og fikk sett ett bankende hjerte 7 +2 så må bare tro og håpe at alt er som det skal. Fant også hjertelyd med doppler hjemme i forrige uke.
Men det er sykt skummelt og jeg er sikkelig bekymret denne gangen pga mangel på symptom!
Husk at kvalmen ofte begynner å avta fra uke 10, så lite symptomer etter dette kan være helt normalt Selv har jeg lite symptomer annet enn kvalme om morgen/kveld, forstoppet og litt vondt i korsryggen av og til, og jeg er 10+2 i dag.Jeg er 11 + 2 og har også lite symptomer. Helt motsatt av hvordan jeg var med de to barna jeg har. Da hadde jeg omtrent alle symptom, mens jeg nå bare har litt murringer, av og til ømme pupper,litt vondt i korsryggen og uggen nå og da. Var på ul og fikk sett ett bankende hjerte 7 +2 så må bare tro og håpe at alt er som det skal. Fant også hjertelyd med doppler hjemme i forrige uke.
Men det er sykt skummelt og jeg er sikkelig bekymret denne gangen pga mangel på symptom!
Kan være du kjenner def mer kvalm delvis fordi du ikke blir tvunget til å hvile så mye?Jeg har hatt svært lite symptomer annet enn ekstremt trøtthet og ømme bryster. Nå har trøttheten avtatt, men denne uken har jeg også begynt å bli kvalm/uggen. Er i dag 11+1. er det ikke rart at kvalmen viser seg nå? Andre som har opplevd lignende?
Hmmmm, ja det kan jo kanskje væreKan være du kjenner def mer kvalm delvis fordi du ikke blir tvunget til å hvile så mye?