Symptomtråd!

Jeg har altså hatt så sinnsykt vondt i korsryggen de siste par ukene. Smerten kommer når jeg sitter, ligger eller står (mest når jeg sitter). Er det dette som er bekkenløsning eller er det noe annet igjen? Er førstegangsfødende, så jeg klarer ikke helt å skille om det kan være to forskjellige ting ut fra det jeg leser. Har ikke smerter i selve bekkenet, men kun i korsryggen. Har kjøpt et støttebånd til magen, men det har ikke kommet i posten enda.

Var til jordmor på tirsdag, og fortalte om kløen under føttene.
Ho sa eg skulle ta kontakt med legen å ta blodprøve fortast mulig.
Så var bortom samme dagen, men måtte ta blodprøve fastande, så tok den i dag (onsdag)
Legen skulle gi meg svar når det var komt.
Mest sannsynlig går det bra, men greit å få det sjekka :)

Altså, jeg holder på å bli GAL av leggkramper om natten. Våknet i 05:30 tiden i natt av vår kjære katt som hiver fiskestengene sine ned trappen, og klarer ikke å bevege beina en millimeter verken opp eller ned, eller å snu meg til venstre eller høyre, uten å få krampe i begge beina :banghead: Jeg tar en tablett med magnesium 350g hver dag, men føler ikke at det hjelper noe særlig. Har noen noe tips som kan hjelpe mot dette? Har så lyst til å kunne sove ordentlig (minus katteterror om natten).

Altså, jeg holder på å bli GAL av leggkramper om natten. Våknet i 05:30 tiden i natt av vår kjære katt som hiver fiskestengene sine ned trappen, og klarer ikke å bevege beina en millimeter verken opp eller ned, eller å snu meg til venstre eller høyre, uten å få krampe i begge beina :banghead: Jeg tar en tablett med magnesium 350g hver dag, men føler ikke at det hjelper noe særlig. Har noen noe tips som kan hjelpe mot dette? Har så lyst til å kunne sove ordentlig (minus katteterror om natten).
Kan hjelpe å sove med ullsokker, funker for noen. Ren ull rett mot huden :) Aner ikke hvorfor det funker.

Noen som har fått tilbake kvalme/morgenkvalme rundt uke 22-23?

Vært endel kvalm ja i det siste, men syns jfg kjente meg bedre når jeg glemte vitaminene mine noen dager, og verre når jeg tok de igjen. Så lurer litt på om det er noe der. Er jerntilskudd jeg mistenker er synderen.

Vært endel kvalm ja i det siste, men syns jfg kjente meg bedre når jeg glemte vitaminene mine noen dager, og verre når jeg tok de igjen. Så lurer litt på om det er noe der. Er jerntilskudd jeg mistenker er synderen.
Jeg ble veldig kvalm av de vanlige multi vitaminene så jeg måtte slutte.

Jeg ble veldig kvalm av de vanlige multi vitaminene så jeg måtte slutte.
Har tatt multivitaminene jeg går på nå i flere år, så er litt rart om jeg brått begynner å bli uggen av de. Men reagerer jo så uvant på mye om dagen, så hvem vet :smiley-angelic006

Har tatt multivitaminene jeg går på nå i flere år, så er litt rart om jeg brått begynner å bli uggen av de. Men reagerer jo så uvant på mye om dagen, så hvem vet :smiley-angelic006
Jeg har ikke reagert på de før jeg ble gravid jeg heller :wideyed: kroppen endrer seg jo veldig. Jeg kan ikke drikke appelsinjuice uten å gulpe nå heller, og det pleier ikke å være noe problem.

Jeg har ikke reagert på de før jeg ble gravid jeg heller :wideyed: kroppen endrer seg jo veldig. Jeg kan ikke drikke appelsinjuice uten å gulpe nå heller, og det pleier ikke å være noe problem.

Jeg reagerer for tiden med å få løs mage, mest sannsynlig pga. multivitaminene, da jeg vet jeg har reagert på B6 tidligere.

Var til jordmor på tirsdag, og fortalte om kløen under føttene.
Ho sa eg skulle ta kontakt med legen å ta blodprøve fortast mulig.
Så var bortom samme dagen, men måtte ta blodprøve fastande, så tok den i dag (onsdag)
Legen skulle gi meg svar når det var komt.
Mest sannsynlig går det bra, men greit å få det sjekka :)

Har du hørt noe etter blodprøven? Hvordan går det med kløen?

Back
Topp