Symptomtråd!

Tror jeg har fått svangerskapsrelatert elveblest o_O På fredag begynte jeg å klø noe sinnsykt på armen og utover lørdagen utviklet det seg til store røde hevelser som klødde noe sykt. Hevelsene har gått ned og det er ikke like rødt, men klør fortsatt veldig. Andre som har opplevd dette?

Tror jeg har fått svangerskapsrelatert elveblest o_O På fredag begynte jeg å klø noe sinnsykt på armen og utover lørdagen utviklet det seg til store røde hevelser som klødde noe sykt. Hevelsene har gått ned og det er ikke like rødt, men klør fortsatt veldig. Andre som har opplevd dette?
Jeg sliter også med plutselige elveblest utbrydd nå! Aldri opplevd før!

Jeg sliter også med plutselige elveblest utbrydd nå! Aldri opplevd før!
Har du gjort noe i forhold til det? Min lege ville at jeg skulle komme å ta blodprøver i morgen siden kløe i svangerskap skal følges med på.

Har du gjort noe i forhold til det? Min lege ville at jeg skulle komme å ta blodprøver i morgen siden kløe i svangerskap skal følges med på.
Var hos lege i dag og tok noen blodprøver, fikk også beskjed om å ta en allergipille daglig en stund fremover. Var der pga hodeværk, så fikk sjekket urin og blodtrykk og alt var heldigvis fint.

Klør heldigvis bare når utslettet kommer, med engang det er borte igjen er også kløen borte

• Liker
Reactions: E96
Er det flere en meg som sliter med sinnsyke hetetokter nå??

Blir du også fryktelig kald og varm om en annen?? Viss det er dette jeg har å se frem til i overgangsalderen så vil jeg bli mann!

Trodde hetetokter hørte til 1. trimester :arghh:
Hmm, blir ikke veldig kald nei, men blir ofte sinnsykt varm om natten :wideyed:

Har inn i hampen mye kynnere i kveld, selv om jeg bare ligger på sofaen! Veldig ubehagelig altså

Ååå så ubehagelig! Har du drukket nok vann? Prøvd varmepute eller varm dusj?

Tror ikke jeg har drukket lite, merker det ikke på noe annet vis i alle fall! Har bare strandet som en hval på sofaen, sliten etter dagen :hilarious: føler meg sååå gravid i forhold til hvor langt jeg er i svangerskapet, syns feks det er et ork å dusje, særlig å tørke meg etterpå:hilarious:

Tror ikke jeg har drukket lite, merker det ikke på noe annet vis i alle fall! Har bare strandet som en hval på sofaen, sliten etter dagen :hilarious: føler meg sååå gravid i forhold til hvor langt jeg er i svangerskapet, syns feks det er et ork å dusje, særlig å tørke meg etterpå:hilarious:
Uff, du får prøve å slappe av så mye du kan! Har du fått målt SF mål enda? Jeg er så spent på mitt for jeg føler meg så stor allerede :hilarious:

Uff, du får prøve å slappe av så mye du kan! Har du fått målt SF mål enda? Jeg er så spent på mitt for jeg føler meg så stor allerede :hilarious:

Nei, skal om to uker ☺️ men erfaringen fra forrige svangerskap var at jeg følte meg stor, og mange sa jeg var stor, men målene var helt normale!

Ja, typisk det :hilarious: man bærer jo litt ulikt også selv om SF målene er helt gjennomsnittlig.

Ja, det er sant! Og så har man jo forskjellige kropper i utgangspunktet, som også påvirker hvordan det «ser ut» for utenforstående. Jeg er ikke akkurat noen stor dame :joyful:

Appropo kløe, har noe voldsomt med kløe på brystet i dag, skjønner ikke hva det er jeg reagerer på :(
Driver og får noe jeg tror er innsektsbitt innimellom som klør noe sjukt, men ikke skjønner jeg hvilke insekt, eller hvorfor ingen andre i familien får de. Veldig frustrerende.

Appropo kløe, har noe voldsomt med kløe på brystet i dag, skjønner ikke hva det er jeg reagerer på :(
Driver og får noe jeg tror er innsektsbitt innimellom som klør noe sjukt, men ikke skjønner jeg hvilke insekt, eller hvorfor ingen andre i familien får de. Veldig frustrerende.
Svangerskapskløe er vanlig på mage, bryst, inni hender og under føttene.
Kan vere fordi puppene vokser kanskje?

Back
Topp