Vet ikke helt hvilken tråd dette hører under,men prøver her da det er relatert til svangerskapskvalme..Jeg måtte krype til korset i går og be om å få prøve en annen kvalmestillende da verken postafen eller Xonvea har noen særlig effekt på min kvalme lenger
Og det begynner å tære på helse og livskvalitet nå..legen skrev ut Afipran til meg som jeg har lest flere gravide få mot sterke svangerskapskvalme. Men, for min del må jeg bare si: ALDRI MER! heller kvalme! Er det verste jeg har opplevd, 30 min etter jeg tok de slo det inn et angstanfall av en annen verden, helt ute av det blå, hjertebank,skalv som et aspeløv, svetten rant, så rastløs og ekkel i kroppen at jeg ville krype ut av min egen hud for å slippe unna. Ingenting hjalp. Uutholdelig! Varte i 6 timers tid og dagen etter kjenner jeg fortsatt "etterdønninger" av det. Hadde med vilje ikke lest om bivirkninger på forhånd for da blir man fort sittende å kjenne etter. Pleier ikke reagere på medisiner og sliter ikke med angst ,men dette var helt sykt!
Vet ikke hva jeg hadde gjort om ikke samboer hadde vært der og prøvd å roe meg ned. Kvalmen forsvant da
men absolutt ikke verdt det for min del. Noen andre med erfaring fra Afipran eller fått sånn reaksjon på et legemiddel noen gang? Ble litt skremt jeg...