Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha uff, helt samme her Ikke bare-bare alt vi skal gjennom!Ja! Noen dager spiser jeg veldig lite og andre dager mer. Spiser jeg mer får jeg så innmari til halsbrann og i tillegg har jeg begynt å gulpe Føler meg som en stor ku som er klar for å kalve snart
Nei, sa til samboeren min at jeg ikke skal gå på noe prevensjon, så han får fikse noe for seg selv om han skal ha noe sengekos etter svangerskapet Jeg har ikke for øyeblikket så veeeldig lyst å gå gravid enda engangHahaha uff, helt samme her Ikke bare-bare alt vi skal gjennom!
Samboer har snakka på at han ville få fiksa seg etter denne ungen, og så brått begynte han å fabulere på at det kunne vært gøy med enda en unge... vet ikke helt om jeg tør overlate ansvar for prevensjon til han gitt..Nei, sa til samboeren min at jeg ikke skal gå på noe prevensjon, så han får fikse noe for seg selv om han skal ha noe sengekos etter svangerskapet Jeg har ikke for øyeblikket så veeeldig lyst å gå gravid enda engang
Min begynte å snakke om at vi må ha større hus snart.. liksom, vi flytta i februar til en halvpart med 4 soverom. Hva mener han?Samboer har snakka på at han ville få fiksa seg etter denne ungen, og så brått begynte han å fabulere på at det kunne vært gøy med enda en unge... vet ikke helt om jeg tør overlate ansvar for prevensjon til han gitt..
Klar for tvillinger han?Min begynte å snakke om at vi må ha større hus snart.. liksom, vi flytta i februar til en halvpart med 4 soverom. Hva mener han?
Tror han bare gleder seg til å bli pappa igjen, sier hele tia at jentungen skal bli pappajente Mulig han vil ha flere ganske kjapt, men deeet er heller jeg usikker på om jeg vilKlar for tvillinger han?
Ååå, dårlige erfaringer?Flere som våkna med spark i magen om natta? Han begynner å bli sterk der inni (30+5) så sparka godt i fra seg
Begynner å lengte etter babyen
Men gruer meg litt til fødsel ..
Nei, tenker bare på fødselen generelt.Ååå, dårlige erfaringer?
Våkner nesten hver natt av spark/slag/romstering i magen. Og da strever jeg veldig med å sove igjen etterpå… og ja - noen av sparka er det trøkk iFlere som våkna med spark i magen om natta? Han begynner å bli sterk der inni (30+5) så sparka godt i fra seg
Begynner å lengte etter babyen
Men gruer meg litt til fødsel ..
Ja, det er helt utrulig kor sterke de er blitt ..Våkner nesten hver natt av spark/slag/romstering i magen. Og da strever jeg veldig med å sove igjen etterpå… og ja - noen av sparka er det trøkk i
Ee jaa.. konstant press på blæra herJa, det er helt utrulig kor sterke de er blitt ..
Sparka godt opp i magen, og romstera godt nedi. Hodet ligger ned, så det pressa litt på
Må opp om natta for å gå på do du da? Det slipper heldigvis eg, har heller ingen leggkramper. Og sovner som en stein bare eg landa på puta. Så sover utrulig godt. Nyter det før babyen kommerEe jaa.. konstant press på blæra her
Ja, er oppe hver natt!! Ofte må jeg spise også, og da blir det gjerne aktivitet i magen så jeg ikke får sove helt med en gang. Er våken mellom 1 og 2 timer hver natt…Må opp om natta for å gå på do du da? Det slipper heldigvis eg, har heller ingen leggkramper. Og sovner som en stein bare eg landa på puta. Så sover utrulig godt. Nyter det før babyen kommer
Slitsomt .. Spiser du på natta og? Da er det ikkje rart det blir liv, nattmat på liten og storJa, er oppe hver natt!! Ofte må jeg spise også, og da blir det gjerne aktivitet i magen så jeg ikke får sove helt med en gang. Er våken mellom 1 og 2 timer hver natt…
Ja, ofte må jeg finne noe enkelt å putte i munn fordi jeg er så sinnsykt sulten at jeg ikke får sove:-( Og ja, det fører jo til mer aktivitet i magen og det tar da enda lengre tid før det blir ro igjen.. en ond sirkel…Slitsomt .. Spiser du på natta og? Da er det ikkje rart det blir liv, nattmat på liten og stor
Nei det kan jeg forstå at ikke frister så mye nå med det første, så han får bare ta ansvar For min del har dette vært min første graviditet, og den har vært overraskende bra (med unntak av nevnte symptomer som jeg selvsagt kunne vært foruten). Synes det er koselig å gå gravid. Men kjenner absolutt at det blir tyngre og tyngre. I går skulle vi rekke en restaurant-reservasjon, og måtte gå i rask gange i ca.10 minutter, og hjelpe meg for en ryggsmerte jeg fikk etterpå. Måtte ta en paracet for første gang i graviditeten, og beit tenna sammen litt under kinofilmen etterpå. Varmeflaske og litt massasje hjemme hjalp litt. Nei det blir nok rolig trasking på meg fremoverNei, sa til samboeren min at jeg ikke skal gå på noe prevensjon, så han får fikse noe for seg selv om han skal ha noe sengekos etter svangerskapet Jeg har ikke for øyeblikket så veeeldig lyst å gå gravid enda engang
I går hadde jeg sinnsyke sammentrekninger og vondt i ryggen, men det tror jeg er fordi jeg har vært på farta i 2 dager og gått veldig mye. Det gikk over når jeg la meg i senga, men kjenner så absolutt at kroppen forbereder seg til fødsel. Håper bare hun holder seg inne til 1/1-24 Skjønner du ble gåen, bruker å rope på samboer om at han må roe ned gåinga si, haha. Denne gangen synes jeg det er både og med å gå gravid, jeg synes det er mest tungt og slitsomt enn kosNei det kan jeg forstå at ikke frister så mye nå med det første, så han får bare ta ansvar For min del har dette vært min første graviditet, og den har vært overraskende bra (med unntak av nevnte symptomer som jeg selvsagt kunne vært foruten). Synes det er koselig å gå gravid. Men kjenner absolutt at det blir tyngre og tyngre. I går skulle vi rekke en restaurant-reservasjon, og måtte gå i rask gange i ca.10 minutter, og hjelpe meg for en ryggsmerte jeg fikk etterpå. Måtte ta en paracet for første gang i graviditeten, og beit tenna sammen litt under kinofilmen etterpå. Varmeflaske og litt massasje hjemme hjalp litt. Nei det blir nok rolig trasking på meg fremover
Det høres ikke noe godt ut! Haha, godt å høre at det ikke bare er her samboer "glemmer" seg litt og fortsetter i vanlig tempo, mens jeg henger langt etter Jeg merker også fort at kroppen ikke henger helt med hvis det er mye som skjer om dagene. Er fremdeles utrolig stiv og støl i ryggen, og sliter med å sitte oppreist på jobb i dag pga. ryggsmerter. Tenker å be sjefen om å få ta mer hjemmekontor fremover - litt greiere å kunne sitte i sofaen med beina høyt enn i en kontorstol halve dagen. Godt forståelig at du synes det er tungt, tenk så absurd det egentlig er at vi bærer frem et helt menneske inni kroppen vår. Utrolig fascinerende at vi klarer det i grunnI går hadde jeg sinnsyke sammentrekninger og vondt i ryggen, men det tror jeg er fordi jeg har vært på farta i 2 dager og gått veldig mye. Det gikk over når jeg la meg i senga, men kjenner så absolutt at kroppen forbereder seg til fødsel. Håper bare hun holder seg inne til 1/1-24 Skjønner du ble gåen, bruker å rope på samboer om at han må roe ned gåinga si, haha. Denne gangen synes jeg det er både og med å gå gravid, jeg synes det er mest tungt og slitsomt enn kos