Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det ikke når jeg ligger på siden, men de siste dagene har jeg kjent veldig på det når jeg sitter bakoverlent eller ligger på ryggen.Andre som plages av kvalme og svimmelhet når en ligger på siden? Kjenner det spesielt på høyre side, får ingen kvalme når jeg ligger på ryggen.
Hadde omgangssyke i huset for to helger siden, og tror ikke det påvirket baby noen grad at jeg hang med hodet over dassJeg ble nettopp bedre fra en forkjølelse, hvor jeg har lagt strak ut fra torsdag til tirsdag, men i går kveld slo plutselig magen min seg helt vrang. Jeg tror at jeg har fått omgangssyken.. Måtte opp og løpe på do et par ganger i går kveld og en gang i natt, og kjenner meg skikkelig uggen i dag. Er det andre som har hatt omgangssyken så sent i graviditeten før, og har det vært noe som har påvirket baby? Jeg er 32+1 i dag.
Alt såg vertfall bra ut på kontroll et par uker senere.Så godt å høre at alt så bra utHadde omgangssyke i huset for to helger siden, og tror ikke det påvirket baby noen grad at jeg hang med hodet over dassAlt såg vertfall bra ut på kontroll et par uker senere.
Omgangssyken må være noe av det verste herket altså 
Høres ut som du også bør ta en telefon til føden! Det er faktisk fullmåne i dag, gammel overtro er jo at det er flere som føder ved fullmåne, og en del jordmødre mener bestemt at det har en påvirkning, selv om det ikke er noe bevis for det.Kynnerene har økt i styrke og gir nå smerter i korsryggen når de kommer, må puste meg gjennom de
De kommer heldigvis ikke så ofte, så er ikke noe bekymret på at det er noe annet på gangHøres ut som du også bør ta en telefon til føden! Det er faktisk fullmåne i dag, gammel overtro er jo at det er flere som føder ved fullmåne, og en del jordmødre mener bestemt at det har en påvirkning, selv om det ikke er noe bevis for det.
Støtter den!Høres ut som du også bør ta en telefon til føden! Det er faktisk fullmåne i dag, gammel overtro er jo at det er flere som føder ved fullmåne, og en del jordmødre mener bestemt at det har en påvirkning, selv om det ikke er noe bevis for det.
Ja fysj, her og.. ikke noe godt akkuratOoookeii!! Lightning crotch hele dagen lang nå. Man blir faktisk litt sliten av det.
Enig! Sinnsykt slitsomt!Ooookeii!! Lightning crotch hele dagen lang nå. Man blir faktisk litt sliten av det.
Veldig slitsomt! Prøver å unngå sterkt krydret mat, syrlig mat, osv, men vanskelig å finne noe som smaker godt og som ikke faller innenfor det som kan gi økt halsbrann 
Jeg har tidligere i sv./skapet slitt mye med det, men så gikk det bort når jeg følte magen sank litt. Men de siste dagene og nettene har det kommet tilbake for fullt… Får bare holde ut, selv om det er plagsomt og ubehagelig…Er det flere enn meg som våkner 10-12 ganger om natten med intens halsbrann? Den siste uken eller to har det vært hver eneste natt uten unntakVeldig slitsomt! Prøver å unngå sterkt krydret mat, syrlig mat, osv, men vanskelig å finne noe som smaker godt og som ikke faller innenfor det som kan gi økt halsbrann
![]()
Sliter med det spesielt på kveld og når eg skal sove. Helt grusomt. 38 veke i mårra, så der nermer seg slutten heldigvisEr det flere enn meg som våkner 10-12 ganger om natten med intens halsbrann? Den siste uken eller to har det vært hver eneste natt uten unntakVeldig slitsomt! Prøver å unngå sterkt krydret mat, syrlig mat, osv, men vanskelig å finne noe som smaker godt og som ikke faller innenfor det som kan gi økt halsbrann
![]()
Våkner ikke opp av det, men ja ekstremt mye halsbrann!!Er det flere enn meg som våkner 10-12 ganger om natten med intens halsbrann? Den siste uken eller to har det vært hver eneste natt uten unntakVeldig slitsomt! Prøver å unngå sterkt krydret mat, syrlig mat, osv, men vanskelig å finne noe som smaker godt og som ikke faller innenfor det som kan gi økt halsbrann
![]()
Jeg har tidligere i sv./skapet slitt mye med det, men så gikk det bort når jeg følte magen sank litt. Men de siste dagene og nettene har det kommet tilbake for fullt… Får bare holde ut, selv om det er plagsomt og ubehagelig…
Sliter med det spesielt på kveld og når eg skal sove. Helt grusomt. 38 veke i mårra, så der nermer seg slutten heldigvis
Prøver å ikkje spise mat for seint, det kan trigge det litt merker eg.
Huff, halsbrann er noe herk altså. Godt vi er i siste innspurt alle sammen, og snart slipper alle disse plagene og får den fine premien vårVåkner ikke opp av det, men ja ekstremt mye halsbrann!!

De vokser og trives som bare det. Begge ligger med hodet ned, og de veier litt over 3 kg hver nåHvis du fortsatt er inne her på forumet @Juliedu, hvordan går det med deg og dine to mageboere? Håper formen din er grei og at det går fint med de to små.
formen er forkøping veldig fin, begynner bare å bli tungt! Skal inn til ny ultralyd og vurdering om igangsettelse neste torsdag, er da 38+0. Men hååååper å kunne sette igang 1 januar