Symptomtråd!

Vet ikke om det er det samme, men jeg har begynt å føle litt nedpress. Synes det er tidlig, men nå husker jeg ikke så godt når ulike symptomer oppsto i siste svangerskap.
Ja ok. Kan være det er nedpress jeg kjenner også. Hvor langt er du på vei? Jeg er 25 uker nå.

Har ikke lest alle innleggene over her, så beklager hvis det har vært nevnt, men flere som kjenner på ømhet i bekkenbunnen? Føles litt som mensensmerter. Kommer typisk på slutten av en dag/etter aktivitet. Tredjegangs. Kan ikke huske dette symptomet fra tidligere..
Jeg har fra tid til annen. Mye nedpress og et bekken som ikke samarbeider. Er i uke 28 og nå kjennes det mye mer enn tidligere, av og til må jeg stoppe opp og puste meg igjennom ett eller annet som dukket opp mens jeg fikk feks :smiley-ashamed004

Begynt å kjenne på den trøtta jeg egentlig tenker på som tilhørende tredje trimester, så noen uker fot tidlig ute.

Ja, det er helt sykt mye virus på tur :( men sånn er jo høsten. Spesielt når man har bhg barn :hilarious:
Ja, kjenner igjen den fra jeg jobbet i barnehage selv :hilarious: Alltid like kjekt å ringe til foreldre for n-te gang på noen uker for å hente sykt barn, og så ble gjerne søsken smittet i neste runde. Ikke lett det der! Blir bedre til våren når smitten forhåpentligvis har roet seg litt.

Tredje trimester er et eventyr altså. Enkelte dager kjenner jeg at morgenkvalmen og cravings har kommet tilbake, og er helt sinnsykt plaget med halsbrann for tiden. Har kjøpt inn et helt lager med love hearts, og har en med i jakken til jobben i tilfelle :hilarious: Flere som også opplever at sulten svinger veldig? Enkelte dager føler jeg at jeg kan spise hele dagen, men andre dager (som i dag) frister ingenting, og jeg har ikke spist frokost engang.

Tredje trimester er et eventyr altså. Enkelte dager kjenner jeg at morgenkvalmen og cravings har kommet tilbake, og er helt sinnsykt plaget med halsbrann for tiden. Har kjøpt inn et helt lager med love hearts, og har en med i jakken til jobben i tilfelle :hilarious: Flere som også opplever at sulten svinger veldig? Enkelte dager føler jeg at jeg kan spise hele dagen, men andre dager (som i dag) frister ingenting, og jeg har ikke spist frokost engang.
Ja! Noen dager spiser jeg veldig lite og andre dager mer. Spiser jeg mer får jeg så innmari til halsbrann og i tillegg har jeg begynt å gulpe :hilarious: Føler meg som en stor ku som er klar for å kalve snart:hilarious:

Back
Topp