Symptomtråd!

Er 9+4 i dag. Har mistet alt av symtomer Er det noen som har vært borti det? Jeg hadde så ømme pupper at jeg våknet om natten for at de gjorde så vondt når jeg snudde meg. Men nå, ikkeno:oops: Kvalmen har gitt seg og jeg er egentlig i super form. Akkurat som jeg ikke skulle ha vært gravid. Så et fint bankene hjerte i uke 7. men er litt bekymret her jeg sitter.
Symptomene kommer og går litt her og. Ganske grei i formen i går, bare trøtt, mens i dag har jeg ligget på sofaen i halve dag og vært superkvalm.
Det at du har sett et bankende hjerte er jo et veldig godt tegn og jeg har hørt det er veldig liten sjanse for å miste da:)
Med det sagt så skjønner jeg godt bekymringen din:Heartred Det er hardt å være gravid med alle bekymringene for alt og ingenting. Men sier meg nok enig med @Snuppelupp94 at du får prøve å nyte det, selv om jeg vet det ikke er lett:shy::Heartred

Når du er så oppblåst at du ser ut som du er 25 uker på vei….. ja da lurer du på hvordan du skal klare å holde det skjult i flere uker til…. Googler klær som skjuler mage i ett sett :hilarious:
Samme her! Kjøpte en badedrakt og ser ikke ut :hilarious: men må bruke den pga toåringen skal til stranden!

Symptomene kommer og går litt her og. Ganske grei i formen i går, bare trøtt, mens i dag har jeg ligget på sofaen i halve dag og vært superkvalm.
Det at du har sett et bankende hjerte er jo et veldig godt tegn og jeg har hørt det er veldig liten sjanse for å miste da:)
Med det sagt så skjønner jeg godt bekymringen din:Heartred Det er hardt å være gravid med alle bekymringene for alt og ingenting. Men sier meg nok enig med @Snuppelupp94 at du får prøve å nyte det, selv om jeg vet det ikke er lett:shy::Heartred
I dag er en rar dag med symptomer, i ene øyeblikket kvalm, neste øyeblikk ingenting. Skikkelig av og på. Nesten mer slitsomt enn når jeg er kvalm hele tiden, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal forholde meg til :hilarious:

I dag er en rar dag med symptomer, i ene øyeblikket kvalm, neste øyeblikk ingenting. Skikkelig av og på. Nesten mer slitsomt enn når jeg er kvalm hele tiden, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal forholde meg til :hilarious:
Det hørtes slitsomt ut! Vet liksom ikke hva du kan forvente neste halvtime :dead: Du får prøve å turbonyte de gode minuttene:hilarious:
Men får håpe du får kvalmefri til måltidene i det minste:Heartred:)

I ettermiddag har jeg vært mye mindre kvalm. Så rart. Skal prøve å ikke bekymre meg, og heller nyte det. Men det er veldig vanskelig.

Symptomer: Ømme og enorme pupper :inpain: Ellers er det lite kvalme, men kan bli akutt sulten…

Tidligere (2 fra før) har jeg knapt hatt symptomer på graviditeten, men denne gangen er alt annerledes startet i uke 5 med ekstrem kvalme, morgen, middag og kvelds. Sulten hele tiden, men føler jeg skal kaste opp av alt.. i uke 8 gikk kvalmen over til å kunne være på morgenen, men da kom ryggplager og hodepine. Har nå hatt vondt i hodet en uke i strekk og begynner å bli ganske lei Treningen som jeg var så godt igang med er bare å glemme, og det sunne kostholdet er byttet ut med salt potetgull og brød.. uke 9 nå, og håper virkelig jeg begynner å føle meg litt som meg selv igjen snart.

Våkna kvalm i dag, og var det noen timer. Nå er kvalmen borte. Blir sikkert sånn av og på dag i dag også :hilarious: Så er nok bare det at kvalmen har endret seg tror jeg. Blir fortsatt kvalm av å spise så. Enn med deg?:Heartred
Bra den betryggende kvalmen besøker innimellom :hilarious: kvalmen kommer og går litt her, men jeg får i meg nok mat og væske! Merker at jeg er så beroliget av ultralyden at jeg ikke blir stresset når jeg ikke har symptomer :Heartred

Bra den betryggende kvalmen besøker innimellom :hilarious: kvalmen kommer og går litt her, men jeg får i meg nok mat og væske! Merker at jeg er så beroliget av ultralyden at jeg ikke blir stresset når jeg ikke har symptomer :Heartred
Så bra :Heartred jeg tror når jeg i morgen kommer over i uke 8, så vil det føles litt bedre for meg også. Og det at jeg skal på ul 13.juni :love017

Dette er noe jeg føler så si hver dag:
Føler meg som en zoombie, lite attraktiv, ufresh og uggen. Prøver av og til å pynte meg, men føler meg nesten verre da :hilarious:
Og, sånb som nå, etter at jeg hsr sovet: føler meg som et kvalmt troll :hilarious: måtte denne følelsen hå bort etter hvert:angelic:

Har vært så TRØTT i dag. Ligger fortsatt i senga etter formiddagskosen med dad to be :laughing021 :Heartred

Var i super form ved middagen, spiste mye. Angrer nå, for nå brekker jeg meg av kvalme :hilarious: :arghh: Ikke godt å få opp tacoen..

Back
Topp