Symptomtråd!

Gått fra diare til forstopper, er vell på 3 dagen uten å gå på do nå..

Puppene værker og føltes plutselig så store ut :hilarious: Energien er på bånn..

Igår oppdaget jeg at utfloden var mer gulaktig enn normalt, og i dag er den litt beigeaktig. Dette har jeg ikke noe erfaring med fra tidligere, bortsett fra SAen - den startet med mørk brun utflod. Dette er ikke i nærheten av så mørkt som da. Snakket med jordmor om det i dag, og hun mente det var normalt, men jeg blir likevel stresset over alle forandringer og livredd dette er starten på noe galt. Er 8+4 i dag. Noen som har erfaringer å dele?

Takler ikke at det er grillesesong, fordi det lukter så mye over alt hele tiden. Orker ikke lukten av kjøtt. Gikk forbi Narvesen på vei hjem fra jobb nå og der hadde de baconpølse som stinket i lang vei. Håpet jeg skulle slippe unna med dette denne gangen men neeeeida.

Huff jeg er helt lik med lukter. Elsker til vanlig parfymelukter, men nå blir jeg kvalm av de. Reagerer til og med på at sjampoen min lukter for sterkt nå :hilarious:

Andre som har fått endring i puppene? Er 7+5 og synes det har skjedd masse allerede. Gått opp en cup. Massevis av tydelige blodårer og niplene har blitt større og mer fremtredende :smiley-ashamed004 Er det normalt så tidlig? Andre som også har opplevd lignende?

Andre som har fått endring i puppene? Er 7+5 og synes det har skjedd masse allerede. Gått opp en cup. Massevis av tydelige blodårer og niplene har blitt større og mer fremtredende :smiley-ashamed004 Er det normalt så tidlig? Andre som også har opplevd lignende?
Opplever akkurat det samme som deg. Er nok helt vanlig:D 8+2 her, men merka endring siden 7+0:)

Igår oppdaget jeg at utfloden var mer gulaktig enn normalt, og i dag er den litt beigeaktig. Dette har jeg ikke noe erfaring med fra tidligere, bortsett fra SAen - den startet med mørk brun utflod. Dette er ikke i nærheten av så mørkt som da. Snakket med jordmor om det i dag, og hun mente det var normalt, men jeg blir likevel stresset over alle forandringer og livredd dette er starten på noe galt. Er 8+4 i dag. Noen som har erfaringer å dele?
Jepp, har også hatt «beige», det gikk over i melkehvitt

Ekstreeemt trøtt (fra 4+0)
Ømme pupper som vokser og vokser
Mensmurringer og øm korsrygg
Utrolig andpusten. Ble ordentlig flaut på jobben, jeg klarte ikke å snakke etter å ha gått trappene opp en etasje
Litt spotting i uke 5
Kvalm (bare kastet opp en dag), mest på kveldene
Må tisse hele tiden. Våkner 2-3 ganger om natten.
Oppblåst så jeg ser ut som jeg er langt på vei (er 5+4 i dag)
Fra starten litt irritabel, de siste par dagene mer hormonell og grinete.
Hehe, masse gleder!

Huff… jeg merker stor endring allerede nå (5+4). Vurderer om jeg må kjøpe «nipple covers» nå som det er sommer og man går med litt tynnere klær. Synes det er litt mye med harde nippler hele dagen lang på jobben

Gikk opp tre størrelser første gang jeg var gravid, høres helt normalt ut :D

Så vondt i magen i dag, murrer og knurrer. Vondt i korsryggen også. Under normale omstendigheter hadde jeg tatt paracet nå, men før prøve å klare meg uten.

Våknet uvel og dårlig i magen i dag, så ble hjemme fra jobb. Eneste jeg har gjort i dag er å flytte meg fra senga til sofaen :hilarious: Formen har bedret seg nå da :)

Jeg gikk fra å føle meg bra men vært sliten og dødelig sulten hele tiden, til i går hvor det hele snudde. Tåler ikke lukten og tanken på kjøtt eller noe som lukter eller smaker noe som helst og har null energi. Måtte ringe inn på jobb og ta min første egenmeldingsdag i dag. Rart hvordan det kan snu så raskt. Har bare ligget på sofaen i hele dag med unntak av en liten tur med hunden og en liten tur til butikken hvor min eldste måtte hjelpe meg å plukke varer. Blir morsomme måneder fremover kjenner jeg!!!

Back
Topp