Er så forstoppa, bruker veldig lang tid på do
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to, her har man begynt på sviske kjøret. Det eneste som hjalp sist jeg var gravidEr så forstoppa, bruker veldig lang tid på do
Anbefaler å prøve noe mykgjørende før du ender opp med hemoroider, snakker av erfaringEr så forstoppa, bruker veldig lang tid på do
Må nesten gjøre det. Aldri vært så plaga som jeg er nå.. forrige svangerskap funket det som normaltAnbefaler å prøve noe mykgjørende før du ender opp med hemoroider, snakker av erfaring
Laktulose fungerer bra! Men da må en drikke mye vann i løpet av dagenMå nesten gjøre det. Aldri vært så plaga som jeg er nå.. forrige svangerskap funket det som normalt
Ja, har vurdert å kjøpe det. Drikker ganske store mengder vann til vanlig, så tror det skal gå braLaktulose fungerer bra! Men da må en drikke mye vann i løpet av dagen
Opplever akkurat det samme som deg. Er nok helt vanlig 8+2 her, men merka endring siden 7+0Andre som har fått endring i puppene? Er 7+5 og synes det har skjedd masse allerede. Gått opp en cup. Massevis av tydelige blodårer og niplene har blitt større og mer fremtredende Er det normalt så tidlig? Andre som også har opplevd lignende?
Jepp, har også hatt «beige», det gikk over i melkehvittIgår oppdaget jeg at utfloden var mer gulaktig enn normalt, og i dag er den litt beigeaktig. Dette har jeg ikke noe erfaring med fra tidligere, bortsett fra SAen - den startet med mørk brun utflod. Dette er ikke i nærheten av så mørkt som da. Snakket med jordmor om det i dag, og hun mente det var normalt, men jeg blir likevel stresset over alle forandringer og livredd dette er starten på noe galt. Er 8+4 i dag. Noen som har erfaringer å dele?
Huff… jeg merker stor endring allerede nå (5+4). Vurderer om jeg må kjøpe «nipple covers» nå som det er sommer og man går med litt tynnere klær. Synes det er litt mye med harde nippler hele dagen lang på jobbenAndre som har fått endring i puppene? Er 7+5 og synes det har skjedd masse allerede. Gått opp en cup. Massevis av tydelige blodårer og niplene har blitt større og mer fremtredende Er det normalt så tidlig? Andre som også har opplevd lignende?
Gikk opp tre størrelser første gang jeg var gravid, høres helt normalt utAndre som har fått endring i puppene? Er 7+5 og synes det har skjedd masse allerede. Gått opp en cup. Massevis av tydelige blodårer og niplene har blitt større og mer fremtredende Er det normalt så tidlig? Andre som også har opplevd lignende?