Symptomtråd!

Åh jeg er så lei av å slite med mat og drikke på grunn av kvalmen. Det lille jeg får i meg må jeg presse i meg. I dag har jeg funnet ut at knekkebrød med smør fungerer, så kanskje det blir en løsning i dagene som kommer. Lengter til matlysten kommer tilbake, og håper dette ikke varer så mange uker. Noen som har vært gravide før og hatt problemer med matlyst fra uke 7-8 som har noen solskinnshistorie her? :)

Åh jeg er så lei av å slite med mat og drikke på grunn av kvalmen. Det lille jeg får i meg må jeg presse i meg. I dag har jeg funnet ut at knekkebrød med smør fungerer, så kanskje det blir en løsning i dagene som kommer. Lengter til matlysten kommer tilbake, og håper dette ikke varer så mange uker. Noen som har vært gravide før og hatt problemer med matlyst fra uke 7-8 som har noen solskinnshistorie her? :)
Ja på meg har det bare pleid å vare et par uker :) stigende uke 7, uke 8 verst, på bedringen uke 9.

Er så trøtt i dag.
Ligger nå på sofaen og kikker på en dokumentar, men har egentlig lyst til å legge meg. Problemet er at da må jeg reise meg, senga virker milevis unna:hilarious:

Nyser som en gal, og da ikke søte små nys, men sånne svære pappa-nyser. Minst 10 på rad i slengen. Og så er jeg helt tett i nesa. Hjelp! Blir helt gal her.

I natt hadde jeg min første gravid-drøm. Den var lik som de i forrige svangerskap, så sambo var utro igjen :wtf: sa det til han når jeg våknet, nå har graviddrømmene startet, så da vet du hvorfor jeg kan være sur på deg når jeg våkner:hilarious: Han er heldigvis ikke utro i virkeligheten ;)

Når du er så oppblåst at du ser ut som du er 25 uker på vei….. ja da lurer du på hvordan du skal klare å holde det skjult i flere uker til…. Googler klær som skjuler mage i ett sett :hilarious:

Når du er så oppblåst at du ser ut som du er 25 uker på vei….. ja da lurer du på hvordan du skal klare å holde det skjult i flere uker til…. Googler klær som skjuler mage i ett sett :hilarious:
Akkurat samme her . Skikkelig oppblåst :hilarious:

samme her.. er første gang jeg går gravid og er bare 8+2, men er oppblåst hele tiden og føler allerede det vises at jeg er gravid :wacky: håper kvalmen roer seg snart..

samme her.. er første gang jeg går gravid og er bare 8+2, men er oppblåst hele tiden og føler allerede det vises at jeg er gravid :wacky: håper kvalmen roer seg snart..
Veldig oppblåst jeg også, men da kommer det litt til fordel at jeg har litt mage til vanlig, så synes ikke så godt :hilarious: Problemet er jo at ingen klær passer, så går i tights da.

Ble bedre ut i uke 9 hos meg, og følte meg mer som før igjeb fra uke 10.

• Elsker
Reactions: E96
Sykt svimmel og veldig oppblåst. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei :hilarious:

Der kom første oppkast gitt, uke 8+6 :hungover: Har vært veldig kvalm de siste ukene, men i dag kom det rett ut av det blå, mens jeg snakket i telefonen.

Har vondt i brystene når jeg tar av meg bh. Føler meg oppblåst og føler jeg tisser mye mer enn vanlig ellers er formen veldig bra. Har aldri vært så langt på vei før så dette er både skummelt og spennende 7+2 i dag

Fikk sove til 9.30 i dag og allikevel sovnet jeg på sofaen i 1.5 time. Er så sykt trøtt

Back
Topp