Er helt sykt treg i magen for tiden, og enda drikker jeg mye vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja på meg har det bare pleid å vare et par uker stigende uke 7, uke 8 verst, på bedringen uke 9.Åh jeg er så lei av å slite med mat og drikke på grunn av kvalmen. Det lille jeg får i meg må jeg presse i meg. I dag har jeg funnet ut at knekkebrød med smør fungerer, så kanskje det blir en løsning i dagene som kommer. Lengter til matlysten kommer tilbake, og håper dette ikke varer så mange uker. Noen som har vært gravide før og hatt problemer med matlyst fra uke 7-8 som har noen solskinnshistorie her?
Åh, håper det blir sånn for min del også!Ja på meg har det bare pleid å vare et par uker stigende uke 7, uke 8 verst, på bedringen uke 9.
Akkurat samme her . Skikkelig oppblåstNår du er så oppblåst at du ser ut som du er 25 uker på vei….. ja da lurer du på hvordan du skal klare å holde det skjult i flere uker til…. Googler klær som skjuler mage i ett sett
samme her.. er første gang jeg går gravid og er bare 8+2, men er oppblåst hele tiden og føler allerede det vises at jeg er gravid håper kvalmen roer seg snart..Når du er så oppblåst at du ser ut som du er 25 uker på vei….. ja da lurer du på hvordan du skal klare å holde det skjult i flere uker til…. Googler klær som skjuler mage i ett sett
Veldig oppblåst jeg også, men da kommer det litt til fordel at jeg har litt mage til vanlig, så synes ikke så godt Problemet er jo at ingen klær passer, så går i tights da.samme her.. er første gang jeg går gravid og er bare 8+2, men er oppblåst hele tiden og føler allerede det vises at jeg er gravid håper kvalmen roer seg snart..
Ble bedre ut i uke 9 hos meg, og følte meg mer som før igjeb fra uke 10.Åh jeg er så lei av å slite med mat og drikke på grunn av kvalmen. Det lille jeg får i meg må jeg presse i meg. I dag har jeg funnet ut at knekkebrød med smør fungerer, så kanskje det blir en løsning i dagene som kommer. Lengter til matlysten kommer tilbake, og håper dette ikke varer så mange uker. Noen som har vært gravide før og hatt problemer med matlyst fra uke 7-8 som har noen solskinnshistorie her?