Symptomtråd!

Uvel, trøtt og energiløs.. dårlig mage og uggen etter måltid

Uvel og skikkelig med luft i magen i dag.. arbeidsbuksa presser på magen, noe som gjør meg uggen..

Uvel og skikkelig med luft i magen i dag.. arbeidsbuksa presser på magen, noe som gjør meg uggen..
Samme her :hungover: Er skikkelig kvalm for tiden og lever i slakke joggebukser hjemme, men har en kontorjobb som krever litt finere klær, så da er det bare å holde ut de timene jeg er på kontoret med stram bukse. Var sengeliggende med kvalme i går, så da er jeg veldig spent på om jeg overlever dagen i dag på jobb med møter :wacky: Foreløpig ikke veldig optimistisk, da kvalmen sitter i halsen..

• Omsorg
Reactions: E96
Samme her :hungover: Er skikkelig kvalm for tiden og lever i slakke joggebukser hjemme, men har en kontorjobb som krever litt finere klær, så da er det bare å holde ut de timene jeg er på kontoret med stram bukse. Var sengeliggende med kvalme i går, så da er jeg veldig spent på om jeg overlever dagen i dag på jobb med møter :wacky: Foreløpig ikke veldig optimistisk, da kvalmen sitter i halsen..
Kvalme er ikke behagelig.. sliter med den selv om dagen, og hos meg blir den bare verre og verre. Sliter skikkelig med å få i meg mat, og det begynner å bli hæsli å drikke vann også :arghh:

Jeg kjøpte denne ifjor, funker fint på jobb og enda mer når man er litt oppblåst. Lever så si i denne og tights fra samme folka også er der jo en dongeribukse innimellom! Koster litt, men har holdt seg fint så langt og går litt opp på magen. Er fleece på innsiden så er god om det er litt kjølig og :)

Trøtt og kvalm...Vil bare ligge rett ut. Er virkelig et ork å komme seg på jobb nå. Tror postafen også bidrar til trøttheten, men uten de går det ikke i det hele tatt :hungover: Ville drømmer om natten og samboeren er mest irritasjonsmoment! Haha,det var dagens klage fra pregzilla:p

Kvalme er ikke behagelig.. sliter med den selv om dagen, og hos meg blir den bare verre og verre. Sliter skikkelig med å få i meg mat, og det begynner å bli hæsli å drikke vann også :arghh:
Samme her.. Sverger til appelsinjuice og kullsyrevann, det pleier å hjelpe på kvalmen her. Men i går spiste jeg nesten ingenting, og det jeg spise kom rett opp igjen. Det samme med juicen fra i morges :dead: Godt med symptomer, men akkurat oppkast hadde jeg fint klart meg uten.

Samme her.. Sverger til appelsinjuice og kullsyrevann, det pleier å hjelpe på kvalmen her. Men i går spiste jeg nesten ingenting, og det jeg spise kom rett opp igjen. Det samme med juicen fra i morges :dead: Godt med symptomer, men akkurat oppkast hadde jeg fint klart meg uten.
Off ja… jeg kaster opp innimellom. Men klarer å stoppe å spise før det går så langt som regel. Men er tydeligvis enkelte matvarer som gjør meg kvalm. Får mindre og mindre lyst på mat.. merker jeg har gått ned litt i vekt også. Får tro det går over snart for oss begge to :angelic:

Lever også i joggebukser hjemme! På jobb derimot må jeg ha arbeidsbukse og de strammer i livet.. vet det er kommet arbeidsbukser for gravide men tror ikke jeg kommer til å være så mye lengre i verkstaden enn de 3 første mnd

Jeg holdt på sånn en stund før jeg måtte kaste inn årene og si til meg selv at dette går ikke lenger. Husk å ta vare på deg selv og ikke press deg for hardt når du føler deg dårlig :Heartred

Jeg holdt på sånn en stund før jeg måtte kaste inn årene og si til meg selv at dette går ikke lenger. Husk å ta vare på deg selv og ikke press deg for hardt når du føler deg dårlig :Heartred
Takk for støtten, det hjelper å høre at jeg ikke er alene i en slik situasjon :Heartred Jeg tror jeg må vurdere det hvis det fortsetter slik som dette, føler at jeg får gjort veldig lite på jobb, bare sitter og venter på å kaste opp omtrent..

• Omsorg
Reactions: E96
Flere enn meg som et uutholdelig trøtt?? Det er helt grusomt. Går og gjesper og gjesper på jobb og får knekken allerede tidlig på dagen, mellom 11 og 13
Ja, egentlig. Får en knekk på formiddagen og kan fint sove på ettermiddagen og om jeg finner tid og allikevel være i seng til 23. Men det kan jo og være pga junior som liker å stå opp rundt 06 :happy090

Er så lett å bli bekymra. Nå på morgenen er jeg mye mindre kvalm enn hva jeg bruker, og jeg tenker automatisk at det er noe galt… burde jo egentlig nyte det, men det er vanskelig når man blir så fort engstelig :arghh:

Er så lett å bli bekymra. Nå på morgenen er jeg mye mindre kvalm enn hva jeg bruker, og jeg tenker automatisk at det er noe galt… burde jo egentlig nyte det, men det er vanskelig når man blir så fort engstelig :arghh:
Jeg forstår at du blir engstelig, men nå har du sett hjerteslag og da er sjansene veldig gode for at ting går bra! De fleste spontanaborter skjer før hjertet begynner å slå. Prøv å bruk tiden på å få i deg mat og drikke :Heartred

Jeg forstår at du blir engstelig, men nå har du sett hjerteslag og da er sjansene veldig gode for at ting går bra! De fleste spontanaborter skjer før hjertet begynner å slå. Prøv å bruk tiden på å få i deg mat og drikke :Heartred
Takk! :Heartred Fornuften sier jo at jeg ikke burde bekymre met, men hodet er ikke helt der. Så skal prøve å ikke la bekymringene ta overhånd. Er nok også en del av angsten min, blir lett bekymra

kvalmen har smygende økt på de siste dagene:wacky: litt letta at jeg har økende symptomer, men hadde glemt av hvor dritt kvalmen er. Er verst om det går for lang tid mellom måltidene, eller om jeg ikke spiser nok. Desverre har matlysten så og si forsvunnet så føler jeg må tvinge i meg noe hele tiden. Har dere noe go-to mat ved dårlig matlyst?

kvalmen har smygende økt på de siste dagene:wacky: litt letta at jeg har økende symptomer, men hadde glemt av hvor dritt kvalmen er. Er verst om det går for lang tid mellom måltidene, eller om jeg ikke spiser nok. Desverre har matlysten så og si forsvunnet så føler jeg må tvinge i meg noe hele tiden. Har dere noe go-to mat ved dårlig matlyst?
Nystekte rundstykker med smør :)

Back
Topp