Symptomtråd!

Nå er det endelig min tur å få masse symptomer. :hilarious: Kvalm, trøtt, irritert og hater alle lukter rundt meg. :dead:
Gleder meg til uke 12.

Blir kvalm av å spise. Må hvile etter mat da jeg blir skikkelig dårlig. Her har du meg som klaga over at kvalmen var borte en stund i går :hilarious:

Jeg gikk fra å føle meg bra men vært sliten og dødelig sulten hele tiden, til i går hvor det hele snudde. Tåler ikke lukten og tanken på kjøtt eller noe som lukter eller smaker noe som helst og har null energi. Måtte ringe inn på jobb og ta min første egenmeldingsdag i dag. Rart hvordan det kan snu så raskt. Har bare ligget på sofaen i hele dag med unntak av en liten tur med hunden og en liten tur til butikken hvor min eldste måtte hjelpe meg å plukke varer. Blir morsomme måneder fremover kjenner jeg!!!
Uff, det er skikkelig kjipt:( dersom kvalmen ikke bedrer seg så får du høre med legen om kvalmestillende :Heartred

Jeg satt å var spyklein til kl 00.30 i går kveld, fikk ikke sovet. Og tenkte at hvorfor nøyt jeg ikke den fritida jeg hadde uten kvalme :hilarious: Ler godt av det selv, for å si det sånn
Dersom det letter igjen så kommer du sikkert ikke til å klare å nyte det da heller :hilarious: man blir aldri fornøyd i første trimester :hilarious:

Har så urolige bein… blir helt gal av deg. Får ikke til å slappe av. Heldigvis gir det seg når jeg legger meg, enn så lenge.

Hva er egentlig kynnere? Piler i livmoren/nedre del av magen? Det er ihvertfall det jeg får ved orgasme.

Og… apropos tema.. det ble 1-2 slike i dag. Og nå, et par timer senere rosa i papiret :pale Noen som kjenner seg igjen?

Hva er egentlig kynnere? Piler i livmoren/nedre del av magen? Det er ihvertfall det jeg får ved orgasme.

Og… apropos tema.. det ble 1-2 slike i dag. Og nå, et par timer senere rosa i papiret :pale Noen som kjenner seg igjen?
Nja ikke helt piler, syns mer det kjennes ut som ett tak i livmora. Kjennes litt ut som når man får hold/sting av å løpe, bare i livmora.
Den trekker seg jo sammen og blir helt hard. Det synes ofte veldig tydelig for brått buler magen på en rar måte.

Fnis, var sulten og fikk ikke til å sove :angelic:
Så gikk ned på kjøkkenet og skulle finne noe mat, men ingenting fristet annet end den kalde lapskausen som vi hadde til middag på tirsdag i kjøleskapet:hilarious: måtte bare ta iskald lapskaus med aromat og ett stort glass vann:laughing025

Kynnere er en slags sammentrekning av livmoren. Mange beskriver følelsen som ett trykk eller ett stramt belte.

Stekte meg noen fårepølser til frokost i dag og kunne lukte at det var svinekjøtt i demo_O:hilarious:

Lite symptomer, annet enn fravær av matlyst. Ikke kvalm elle noe! Men merker at jeg er gravid på andre måter :D

Er 9+4 i dag. Har mistet alt av symtomer Er det noen som har vært borti det? Jeg hadde så ømme pupper at jeg våknet om natten for at de gjorde så vondt når jeg snudde meg. Men nå, ikkeno:oops: Kvalmen har gitt seg og jeg er egentlig i super form. Akkurat som jeg ikke skulle ha vært gravid. Så et fint bankene hjerte i uke 7. men er litt bekymret her jeg sitter.

Er 9+4 i dag. Har mistet alt av symtomer Er det noen som har vært borti det? Jeg hadde så ømme pupper at jeg våknet om natten for at de gjorde så vondt når jeg snudde meg. Men nå, ikkeno:oops: Kvalmen har gitt seg og jeg er egentlig i super form. Akkurat som jeg ikke skulle ha vært gravid. Så et fint bankene hjerte i uke 7. men er litt bekymret her jeg sitter.
Jeg mista kvalmen i forrigårs, super bekymra og var redd noe var galt. Men så kom den igjen for fult på kvelden :hilarious: Er vist ikke så uvanlig at symptomene kan svinge. Jeg snakka også med jordmora mi når jeg var bekymra, og fikk beskjed om å se det ann.
Så egentlig tror jeg du bare må nyte det litt :Heartred

På det punktet du er nå så begynner hcg å synke fordi morkaken er etablert, da kan mange oppleve mindre symptomer. Det kan være en fase, men det kan også være du er en av de heldige som nå går inn i de beste månedene av svangerskapet :D

Back
Topp