Nå er det endelig min tur å få masse symptomer. Kvalm, trøtt, irritert og hater alle lukter rundt meg.
Gleder meg til uke 12.
Gleder meg til uke 12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er skikkelig kjipt dersom kvalmen ikke bedrer seg så får du høre med legen om kvalmestillendeJeg gikk fra å føle meg bra men vært sliten og dødelig sulten hele tiden, til i går hvor det hele snudde. Tåler ikke lukten og tanken på kjøtt eller noe som lukter eller smaker noe som helst og har null energi. Måtte ringe inn på jobb og ta min første egenmeldingsdag i dag. Rart hvordan det kan snu så raskt. Har bare ligget på sofaen i hele dag med unntak av en liten tur med hunden og en liten tur til butikken hvor min eldste måtte hjelpe meg å plukke varer. Blir morsomme måneder fremover kjenner jeg!!!
Ikke meningen å le, men kjenner meg så sykt igjenBlir kvalm av å spise. Må hvile etter mat da jeg blir skikkelig dårlig. Her har du meg som klaga over at kvalmen var borte en stund i går
Har min første legetime i morgen så skal lufte det da.Uff, det er skikkelig kjipt dersom kvalmen ikke bedrer seg så får du høre med legen om kvalmestillende
Jeg satt å var spyklein til kl 00.30 i går kveld, fikk ikke sovet. Og tenkte at hvorfor nøyt jeg ikke den fritida jeg hadde uten kvalme Ler godt av det selv, for å si det sånnIkke meningen å le, men kjenner meg så sykt igjen
Dersom det letter igjen så kommer du sikkert ikke til å klare å nyte det da heller man blir aldri fornøyd i første trimesterJeg satt å var spyklein til kl 00.30 i går kveld, fikk ikke sovet. Og tenkte at hvorfor nøyt jeg ikke den fritida jeg hadde uten kvalme Ler godt av det selv, for å si det sånn
Har tenkt den tanken selv. Blir nok like hysterisk jaDersom det letter igjen så kommer du sikkert ikke til å klare å nyte det da heller man blir aldri fornøyd i første trimester
Nja ikke helt piler, syns mer det kjennes ut som ett tak i livmora. Kjennes litt ut som når man får hold/sting av å løpe, bare i livmora.Hva er egentlig kynnere? Piler i livmoren/nedre del av magen? Det er ihvertfall det jeg får ved orgasme.
Og… apropos tema.. det ble 1-2 slike i dag. Og nå, et par timer senere rosa i papiret Noen som kjenner seg igjen?
Kynnere er en slags sammentrekning av livmoren. Mange beskriver følelsen som ett trykk eller ett stramt belte.Hva er egentlig kynnere? Piler i livmoren/nedre del av magen? Det er ihvertfall det jeg får ved orgasme.
Og… apropos tema.. det ble 1-2 slike i dag. Og nå, et par timer senere rosa i papiret Noen som kjenner seg igjen?
Jeg mista kvalmen i forrigårs, super bekymra og var redd noe var galt. Men så kom den igjen for fult på kvelden Er vist ikke så uvanlig at symptomene kan svinge. Jeg snakka også med jordmora mi når jeg var bekymra, og fikk beskjed om å se det ann.Er 9+4 i dag. Har mistet alt av symtomer Er det noen som har vært borti det? Jeg hadde så ømme pupper at jeg våknet om natten for at de gjorde så vondt når jeg snudde meg. Men nå, ikkeno Kvalmen har gitt seg og jeg er egentlig i super form. Akkurat som jeg ikke skulle ha vært gravid. Så et fint bankene hjerte i uke 7. men er litt bekymret her jeg sitter.
På det punktet du er nå så begynner hcg å synke fordi morkaken er etablert, da kan mange oppleve mindre symptomer. Det kan være en fase, men det kan også være du er en av de heldige som nå går inn i de beste månedene av svangerskapetEr 9+4 i dag. Har mistet alt av symtomer Er det noen som har vært borti det? Jeg hadde så ømme pupper at jeg våknet om natten for at de gjorde så vondt når jeg snudde meg. Men nå, ikkeno Kvalmen har gitt seg og jeg er egentlig i super form. Akkurat som jeg ikke skulle ha vært gravid. Så et fint bankene hjerte i uke 7. men er litt bekymret her jeg sitter.