Symptomtråd!

Trøtt og litt murringer nå, av og til kan jeg kjenne meg uvel, men færre symptomer nå enn med datter, men flere enn da jeg hadde MA …

Etter jeg har sovet, om det er dupp eller nattesøvn, så våkner jeg bestandig kvalm… så nå ligger jeg i senga og blir mer og mer kvalm…

Flere som kjenner at det murrer og strekker? Jeg klarer ikke å huske hvordan akkurat det var sist gang :hilarious: Noe man har hele svangerskapet?

4+5, jeg tror jeg mister, har så vondt i nedre del av magen. Siden jwg går på progresteron tror jeg ikke at jeg får blødning med det første heller

Flere som kjenner at det murrer og strekker? Jeg klarer ikke å huske hvordan akkurat det var sist gang :hilarious: Noe man har hele svangerskapet?
Jepp! Husker det var sånn i starten sist også. Etterhvert gikk det vel over til mer strikking og ligamentsmerter hvis jeg ikke husker feil.

4+5, jeg tror jeg mister, har så vondt i nedre del av magen. Siden jwg går på progresteron tror jeg ikke at jeg får blødning med det første heller
Uff, håper det bare er ubehag fordi livmor strekker seg eller mageknip!

Edit; jeg hadde faktisk mer vondt i magen i mitt vellykkede svangerskap enn det som var MA. Helt til blødningene var i gang ihvertfall.

Last edited:
Sopp. Får det alltid i første trimester :(

Jepp! Husker det var sånn i starten sist også. Etterhvert gikk det vel over til mer strikking og ligamentsmerter hvis jeg ikke husker feil.
Okei. For stikkingene kommer sjeldnere. Men murrer like mye enda. Det er ikke vondt, bare litt ubehagelig innimellom :)

Jeg og har skikkelig vondt i magen noen dager, og sjekker etter blod daglig. Men kommer ingenting. Så håper det bare er voksesmerter for oss begge :)

Ømme pupper som bare blir tyngre og tyngre:hilarious: Sensitiv på lukt, og ble fryktelig kvalm da jeg nådde litt for høy puls under trening. Gav seg etter litt mat heldigvis.
Tisser sykt mye, ellers er formen veldig fin:D

Bruker du noe for det? Jormora mi anbefalte meg canesten hvis jeg fikk symptomer på sopp.
Ja skal behandle det, må bare få kommet meg på apoteket. Syns å huske jeg brukte en krem og noe som skulle opp innvendig (men ikke med applikator som gravid) også.

Ehm. Høres teit ut nå. Men har sånn kynnere følelse når jeg ligger i sengen..??? :dontknow

Vet jo man ikke får det før typ uke 20. men sånn det føles! :laughing021

Ja skal behandle det, må bare få kommet meg på apoteket. Syns å huske jeg brukte en krem og noe som skulle opp innvendig (men ikke med applikator som gravid) også.
Stemmer! Det er det man burde bruke som gravid. Det finnes piller man tar peroralt også, men det er ikke anbefalt for gravide.

Back
Topp