Kviser. Masse kviser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så slitsomtEtter jeg har sovet, om det er dupp eller nattesøvn, så våkner jeg bestandig kvalm… så nå ligger jeg i senga og blir mer og mer kvalm…
Jepp! Husker det var sånn i starten sist også. Etterhvert gikk det vel over til mer strikking og ligamentsmerter hvis jeg ikke husker feil.Flere som kjenner at det murrer og strekker? Jeg klarer ikke å huske hvordan akkurat det var sist gang Noe man har hele svangerskapet?
Uff, håper det bare er ubehag fordi livmor strekker seg eller mageknip!4+5, jeg tror jeg mister, har så vondt i nedre del av magen. Siden jwg går på progresteron tror jeg ikke at jeg får blødning med det første heller
Okei. For stikkingene kommer sjeldnere. Men murrer like mye enda. Det er ikke vondt, bare litt ubehagelig innimellomJepp! Husker det var sånn i starten sist også. Etterhvert gikk det vel over til mer strikking og ligamentsmerter hvis jeg ikke husker feil.
Bruker du noe for det? Jormora mi anbefalte meg canesten hvis jeg fikk symptomer på sopp.Sopp. Får det alltid i første trimester
Jeg og har skikkelig vondt i magen noen dager, og sjekker etter blod daglig. Men kommer ingenting. Så håper det bare er voksesmerter for oss begge4+5, jeg tror jeg mister, har så vondt i nedre del av magen. Siden jwg går på progresteron tror jeg ikke at jeg får blødning med det første heller
Ja skal behandle det, må bare få kommet meg på apoteket. Syns å huske jeg brukte en krem og noe som skulle opp innvendig (men ikke med applikator som gravid) også.Bruker du noe for det? Jormora mi anbefalte meg canesten hvis jeg fikk symptomer på sopp.
Er ikke bare livmoren din som strekker og utvider seg da? Har hatt mye av dette selv, kjennes ut som små kynnere som du sier.Ehm. Høres teit ut nå. Men har sånn kynnere følelse når jeg ligger i sengen..???
Vet jo man ikke får det før typ uke 20. men sånn det føles!
Fullt mulig å få kynnere tidligere spesielt når man har barn fra før!Ehm. Høres teit ut nå. Men har sånn kynnere følelse når jeg ligger i sengen..???
Vet jo man ikke får det før typ uke 20. men sånn det føles!
Stemmer! Det er det man burde bruke som gravid. Det finnes piller man tar peroralt også, men det er ikke anbefalt for gravide.Ja skal behandle det, må bare få kommet meg på apoteket. Syns å huske jeg brukte en krem og noe som skulle opp innvendig (men ikke med applikator som gravid) også.
Ja..?? Til og med i første trimester?? JøssFullt mulig å få kynnere tidligere spesielt når man har barn fra før!
Jepp!Ja..?? Til og med i første trimester?? Jøss