Er det ikke sånn canesten vaginalkapsler da? Vet man får kjøpt begge deler. Jeg har skaffet meg bare kremen.Stemmer! Det er det man burde bruke som gravid. Det finnes piller man tar peroralt også, men det er ikke anbefalt for gravide.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke sånn canesten vaginalkapsler da? Vet man får kjøpt begge deler. Jeg har skaffet meg bare kremen.Stemmer! Det er det man burde bruke som gravid. Det finnes piller man tar peroralt også, men det er ikke anbefalt for gravide.
Man bør bruke både krem og kapsler. Hvis man kun behandler utvendig så vil man ikke bli kvitt soppen.Er det ikke sånn canesten vaginalkapsler da? Vet man får kjøpt begge deler. Jeg har skaffet meg bare kremen.
Da skal jeg kjøpe kapsler for å ha liggendeMan bør bruke både krem og kapsler. Hvis man kun behandler utvendig så vil man ikke bli kvitt soppen.
Fikk i uke 10 tror jeg sist.Ja..?? Til og med i første trimester?? Jøss
Slet mye med kynnere fra uke 16 med barn 2, så kan fint få det tidligere!Ehm. Høres teit ut nå. Men har sånn kynnere følelse når jeg ligger i sengen..???
Vet jo man ikke får det før typ uke 20. men sånn det føles!
Mye det samme her! Men er litt kvalm innimellom. Fram til uke 7 var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og sov så mye jeg kunne. Men nå er jeg opplagt så bare det, nesten ikke kvalm og nesten ikke ømme pupper. Er 7+6 ca. Vi får krysse fingrene for at det er helt normaltJeg har mistet så og si alle symptomene mine.. blir veldig bekymret kjenner jeg! Det jeg har hatt av ømme pupper, er også nå borte. Har lest at det kan være vanlig å bli bedre i uke 8/9, da morkaka tar mer og mer over.. noen andre som merker noe av det samme eller hatt lignende erfaringer?
Ja, får håpe at det er normalt. Skal på TUL i morgen så får se hva de sier da. Er alt bra, så går det nok 2 dager og så er jeg like bekymret igjen Disse første ukene er så kjipe…Mye det samme her! Men er litt kvalm innimellom. Fram til uke 7 var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og sov så mye jeg kunne. Men nå er jeg opplagt så bare det, nesten ikke kvalm og nesten ikke ømme pupper. Er 7+6 ca. Vi får krysse fingrene for at det er helt normalt
Lykke til! Da må du gi en oppdatering etterpåJa, får håpe at det er normalt. Skal på TUL i morgen så får se hva de sier da. Er alt bra, så går det nok 2 dager og så er jeg like bekymret igjen Disse første ukene er så kjipe…
Jeg mista symptomene, eller kvalmen, siden det er den jeg kjenner mest av. Super bekymra, sendte mld til jordmor osv. På kvelden kom kvalmen tilbake i et nytt nivå, kunne ikke sove før 00.30 pga sterk kvalme. Nå merker jeg endring i kvalmen, ikke så intens, men svinger veldig. Mest kvalm morgen og kveld, og av og på resten av dagen. Se det litt ann (mye enklere sagt enn gjort, jeg vet!). Jeg prøver å nyte kvalmefrie øyeblikk og spise ting jeg ellers ikke får i meg.Ja, får håpe at det er normalt. Skal på TUL i morgen så får se hva de sier da. Er alt bra, så går det nok 2 dager og så er jeg like bekymret igjen Disse første ukene er så kjipe…
Jeg har mistet så og si alle symptomene mine.. blir veldig bekymret kjenner jeg! Det jeg har hatt av ømme pupper, er også nå borte. Har lest at det kan være vanlig å bli bedre i uke 8/9, da morkaka tar mer og mer over.. noen andre som merker noe av det samme eller hatt lignende erfaringer?
Det skal jeg gjøreLykke til! Da må du gi en oppdatering etterpå
Ja, skal prøve og ikke tenke så mye på det nå. Får ikke gjort så mye, og får svar i morgen på TUL så må bare vente…Jeg mista symptomene, eller kvalmen, siden det er den jeg kjenner mest av. Super bekymra, sendte mld til jordmor osv. På kvelden kom kvalmen tilbake i et nytt nivå, kunne ikke sove før 00.30 pga sterk kvalme. Nå merker jeg endring i kvalmen, ikke så intens, men svinger veldig. Mest kvalm morgen og kveld, og av og på resten av dagen. Se det litt ann (mye enklere sagt enn gjort, jeg vet!). Jeg prøver å nyte kvalmefrie øyeblikk og spise ting jeg ellers ikke får i meg.
Håper virkelig det bare er mageknip eller livmor som strekker seg. Takk for oppmuntrende ord. Har gitt deg nåUff, håper det bare er ubehag fordi livmor strekker seg eller mageknip!
Edit; jeg hadde faktisk mer vondt i magen i mitt vellykkede svangerskap enn det som var MA. Helt til blødningene var i gang ihvertfall.
Ingen blod her heller håper din teori stemmerJeg og har skikkelig vondt i magen noen dager, og sjekker etter blod daglig. Men kommer ingenting. Så håper det bare er voksesmerter for oss begge