Symptomtråd!

Var myye mer kvalm forrige helg enn denne siste uken, så hver gang jeg kjenner på kvalme blir jeg letta:hilarious: samme med ømme pupper

Jeg har mistet så og si alle symptomene mine.. blir veldig bekymret kjenner jeg! Det jeg har hatt av ømme pupper, er også nå borte. Har lest at det kan være vanlig å bli bedre i uke 8/9, da morkaka tar mer og mer over.. noen andre som merker noe av det samme eller hatt lignende erfaringer?

Ehm. Høres teit ut nå. Men har sånn kynnere følelse når jeg ligger i sengen..??? :dontknow

Vet jo man ikke får det før typ uke 20. men sånn det føles! :laughing021
Slet mye med kynnere fra uke 16 med barn 2, så kan fint få det tidligere!

Jeg har mistet så og si alle symptomene mine.. blir veldig bekymret kjenner jeg! Det jeg har hatt av ømme pupper, er også nå borte. Har lest at det kan være vanlig å bli bedre i uke 8/9, da morkaka tar mer og mer over.. noen andre som merker noe av det samme eller hatt lignende erfaringer?
Mye det samme her! Men er litt kvalm innimellom. Fram til uke 7 var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og sov så mye jeg kunne. Men nå er jeg opplagt så bare det, nesten ikke kvalm og nesten ikke ømme pupper. Er 7+6 ca. Vi får krysse fingrene for at det er helt normalt :Heartred

Mye det samme her! Men er litt kvalm innimellom. Fram til uke 7 var jeg skikkelig kvalm, ømme pupper og sov så mye jeg kunne. Men nå er jeg opplagt så bare det, nesten ikke kvalm og nesten ikke ømme pupper. Er 7+6 ca. Vi får krysse fingrene for at det er helt normalt :Heartred
Ja, får håpe at det er normalt. Skal på TUL i morgen så får se hva de sier da. Er alt bra, så går det nok 2 dager og så er jeg like bekymret igjen :arghh: :hilarious: Disse første ukene er så kjipe…

Ja, får håpe at det er normalt. Skal på TUL i morgen så får se hva de sier da. Er alt bra, så går det nok 2 dager og så er jeg like bekymret igjen :arghh: :hilarious: Disse første ukene er så kjipe…
Lykke til! :Heartred Da må du gi en oppdatering etterpå:)

Jeg mista symptomene, eller kvalmen, siden det er den jeg kjenner mest av. Super bekymra, sendte mld til jordmor osv. På kvelden kom kvalmen tilbake i et nytt nivå, kunne ikke sove før 00.30 pga sterk kvalme. Nå merker jeg endring i kvalmen, ikke så intens, men svinger veldig. Mest kvalm morgen og kveld, og av og på resten av dagen. Se det litt ann (mye enklere sagt enn gjort, jeg vet!). Jeg prøver å nyte kvalmefrie øyeblikk og spise ting jeg ellers ikke får i meg.

Jeg har det samme! Blir også bekymret, men tror det er normalt. Er i uke 8/9 og kan bli uggen av feit mat som f.eks desserter med krem. Satser på det er kroppen som endres, er jo deilig å være mer seg selv! :happy:

Jeg mista symptomene, eller kvalmen, siden det er den jeg kjenner mest av. Super bekymra, sendte mld til jordmor osv. På kvelden kom kvalmen tilbake i et nytt nivå, kunne ikke sove før 00.30 pga sterk kvalme. Nå merker jeg endring i kvalmen, ikke så intens, men svinger veldig. Mest kvalm morgen og kveld, og av og på resten av dagen. Se det litt ann (mye enklere sagt enn gjort, jeg vet!). Jeg prøver å nyte kvalmefrie øyeblikk og spise ting jeg ellers ikke får i meg.
Ja, skal prøve og ikke tenke så mye på det nå. Får ikke gjort så mye, og får svar i morgen på TUL så må bare vente…

Kvalm, svimmel og voldsomt emosjonell. Alle følelsene er så stoooore, på godt og vondt:arghh::hilarious::Heartred

Kvalm, men ikke hele tiden. Kommer liksom når jeg er trøtt, som er mye av og på gjennom dagen :smiley-ashamed004 synes appelsin lukter himmelsk. Merker jeg ikke liker mat jeg normalt har digget, det er litt vanskelig kjenner jeg:smiley-ashamed004

Uff, håper det bare er ubehag fordi livmor strekker seg eller mageknip!

Edit; jeg hadde faktisk mer vondt i magen i mitt vellykkede svangerskap enn det som var MA. Helt til blødningene var i gang ihvertfall.
Håper virkelig det bare er mageknip eller livmor som strekker seg. Takk for oppmuntrende ord. Har gitt deg nå

Jeg har skikkelig smerter i magen nå! I sist forum skrev jeg rundt uke 7; "jeg har skikkelig vondt i magen, dersom jeg ikke nettopp hadde sett ett bankende hjerte på ul så hadde jeg blitt veldig stressa. Jeg leste at livmoren virkelig begynner å strekke på seg nå så jeg håper det bare er det". Historien gjentar seg :hilarious:

Back
Topp