Symptomtråd

Jeg hadde også skikkelig ligamentsmerter med første. Det var så ille at jeg våknet om natten med smerter. To av nettene vurderte jeg å ringe ambulanse fordi det var så ille :eek:

Med nummer to hadde jeg ikke det i det hele tatt. Og heller ikke nå. Eller, jeg kan kjenne det stikke litt i brå bevegelser eller hvis jeg nyser skikkelig hardt, men det er sjeldent! Livmoren og ligamentene rundt hadde jo allerede blitt strekt maks den første gangen, så regner med at det er derfor flergangsfødende kjenner det mindre for hvert svangerskap :) Tror ikke du trenger å bekymre deg for det :)
Akuratt det jeg trengte å høre! Takk :Heartred

Noen andre som opplever at det kanskje lukter litt stramt nedentil? Ikke VONDT, men stramt :bag:

Ja jeg husker jeg lå i fosterstilling på soffaen mange kvelder sist for jeg hadde så sykt med kramper og smerter, jeg hadde hatt spontanabort 2 mnd før den graviditeten så jeg var bombesikker på jeg kom til å starte å blø hvert øyeblikk. Men resultatet av det svangerskapet er nå 4 år så det gikk jo bra:)
Takk for svar <3 har holdt sofaen hele helga pga smertene! ja har to fullgåtte svangerskap fra tidligere, da kan jeg ikke huske å ha hatt slike smerter! Men hadde MissedA i oktober, så kan muligens ha en sammenheng der også ja…!

Takk for svar <3 har holdt sofaen hele helga pga smertene! ja har to fullgåtte svangerskap fra tidligere, da kan jeg ikke huske å ha hatt slike smerter! Men hadde MissedA i oktober, så kan muligens ha en sammenheng der også ja…!
Men husk å vær litt obs på smertene også, er det feks kun på en side etc skal man oppsøke lege, jeg las meg opp på graviditet utenfor livmor sist for å være forberedt på eventuell «fare» signal på smertene.

Men husk å vær litt obs på smertene også, er det feks kun på en side etc skal man oppsøke lege, jeg las meg opp på graviditet utenfor livmor sist for å være forberedt på eventuell «fare» signal på smertene.
Ja takk for du sier fra, har vært på to UL allerede (pga to tidligere MA).. så er iallefall på rett sted! Tror jeg bestiller priv UL idag…

10+0 og usannsynlig trøtt enda!

Etter verste kvalme- og oppkastdag så langt på lørdag er jeg hoven bak i halsen. Ikke sår, men kjennes litt som irriterte slimhinner, og null fuktighet i munnen om natta. Kjipt å svelge om morgenen, men ikke sårt eller fælt å spise og drikke. Lurer veldig på om det er fra å kaste opp eller om jeg faktisk har fått en miniforkjølelse. Noen som har opplevd noe lignende?

7+4 i dag meldte kvalme og oppkast sin ankomst var på tur ut døren sammen med sønnen min da jeg måtte snu å springe inn igjen. Planen med å fortelle om graviditeten til barna i uke 12 må endres hvis dette fortsetter.

10+2 og konstant kvalm og uggen og tung i hode.

Jeg er kjempe trøtt og føler jeg har en form for ammetåke, samtidig så sliter jeg med å legge meg på kvelden :arghh: i dag skal jeg prøve å legge meg tidlig, kanskje så fort jeg har lagt barna.

Har og kjent på murringer i livmoren i dag og det skremmer meg selvfølgelig, selv om jeg vet at dette er helt normalt.

Vi har vært konstant sjuke siden jeg fant ut av graviditet nr 2 nå. Begynner heldigvis å rette på seg, men syns dagene går så raskt at jeg ikke rekker å kjenne etter på symptomer :knegg: Men jeg fryser da, og har vært oppblåst siden jeg fant ut av det:knegg:

Har ikke kjent så mange symptomer siden positiv test, litt ømme pupper og oppblåst mage. I går kastet jeg opp og dag er alle symptomene jeg har kjent tidligere borte.
Er dette er dårlig tegn?

Back
Topp