Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme, måtte finne ei strikkejakke nå i kveldJeg fryser helt ekstremt, får så kulde gysninger at det nesten er ubehagelig
Dessverre! Har ikke funnet noen annen hack enn å konstant ha noe snacks i lomma føler jeg spiser måltidertyp hver 2-3 time fra jeg står opp til jeg sovner, med en neve nøtter, frukt, yoghurt, bolle eller Annet som raskt påfyll mellom hvert måltid. Håper det stabiliserer seg snart! Men jeg har ei venninne som er gravid i samme uke, og hun har samme ulvehunger. Så det er nok vanligere enn vi tror!Her har jeg også en ulvehunger uten like. Hadde det forrige svangerskap og, og da følte jeg meg ganske alene om det. Men litt betryggende å lese at flere har det slik denne gang. Tok det opp med legen forrige gang og da sa hun jeg kunne ta en gulrot. Som om det hjelper, blir bare mer sulten. Haha Er det noe du spiser som hjelper for deg?
Det er kjipt når man har det sånn. Tenker det er helt fair å syns synd på seg selv når det er sånn. Angående hodepine i svangerskapet så kommer det ofte av hormoner, men man kan likevel prøve å lindre det.Er det flere som sliter med tidvis sterk hodepine? Og har noen tips til hva som hjelper? Drikker endel gjennom dagen, men klarer ikke spise nok pga kvalme. Hatt hodepine omtrent konstant den siste uken, men i litt varierende styrke.
Var faktisk ikke forberedt på at det skulle være såå tungt å være gravid. Har bare lagt på sofaen den siste uken og syntes synd i meg selv her jeg ligger med kvalme og hodepine
Tok akkurat av med bhen med et ææææææwwwwwææææ!!!Så sykt ømme pupper