Symptomtråd

10dpo og enormt med murringer, stikker og styrer der nede :arghh: trøtt og oppblåst. Trøtt har jeg vært lenge men føles lettere å skylde det på graviditeten nå :hilarious:
Jaaa halsbrann! Ble holdt våken av det store deler av natten. Uvell men ikke kvalm enda. Har allerede vært i kontakt med legen for en plan siden jeg hadde hyperemesis sist svangerskap og premature rier som ble stoppa x 2

Blir såå stressa for murringene selv om jeg prøver å overbevise meg selv om at det er er godt tegn. Likevel skummelt når IKM er i morgen :oops:
Da er du og jeg i akkurat samme båt... murringene har gått over til gazzy her nå.
Men i stad var det ordentlig ekkelt.
Tenker dette kommer til å gå helt fint for både deg og meg jeg, Trondheimsjenta.
Men det er klart det er ekkelt.
:Heartred

Da er du og jeg i akkurat samme båt... murringene har gått over til gazzy her nå.
Men i stad var det ordentlig ekkelt.
Tenker dette kommer til å gå helt fint for både deg og meg jeg, Trondheimsjenta.
Men det er klart det er ekkelt.
Har gått over litt her også heldigvis! Brakk meg når jeg skulle putte i oppvaskmaskina ista også, det er vel et godt tegn :hilarious:

Har gått over litt her også heldigvis! Brakk meg når jeg skulle putte i oppvaskmaskina ista også, det er vel et godt tegn :hilarious:
Utrolig hva man er glad for i disse dager :hilarious:
Godt å høre at det roet seg hos deg også.

Jeg er fortsatt helt grusomt oppblåst i magen og nå har ulvehungeren kicket inn for ordentlig. Jeg er konstant sulten! Jeg spiser og sover. Sovna på sofaen etter samboeren min dro meg med på tur. Han tenkte kanskje jeg ville våkne litt av frisk luft. Hihi.. ble bare mer trøtt gitt. Han prøvde fortvilet å holde meg våken så vi kunne se på serier sammen. Var bare å gi opp tilslutt. Jeg snorka høyt. :D

Får ikke sove, har fått skikkelig halsbrann i kveld/natt :yuck: noen som har noen forslag til hva som kan hjelpe på halsbrann? :shy:

Våknet 3:30 av kvalme, oppblåst mage og murringer.. Skal ikke egentlig klage når det er helt supert å være gravid, men kunne tenkt meg noen fler timer søvn :wtf::singing:
Prøver å ligge med hodet høyt mot kvalme og halsbrann, hjelper litt i kombinasjon med å drikke vann..

Får ikke sove, har fått skikkelig halsbrann i kveld/natt :yuck: noen som har noen forslag til hva som kan hjelpe på halsbrann? :shy:

Den halsbrannen altså, forferdelig. Har noen tips til deg:
Smågodt: love hearts, sure spøkelser/blekksprut, kastanjer, sur diamant, regnbuesticks (google bilder av smågodtet om du er usikker). Fant ut av at disse hjalp ved en stor tilfeldighet. God unnskyldning til å spise litt smågodt:laughing002
Ellers sier mange at mandler skal hjelpe.

Legen har og diverse ting du kan få resept på når det blir for ille. Fikk noen skikkelige gode tabletter av gynekologen sist gang, men ser at de nå frarådes så håper det har kommet noe lignende på markedet!!

Den halsbrannen altså, forferdelig. Har noen tips til deg:
Smågodt: love hearts, sure spøkelser/blekksprut, kastanjer, sur diamant, regnbuesticks (google bilder av smågodtet om du er usikker). Fant ut av at disse hjalp ved en stor tilfeldighet. God unnskyldning til å spise litt smågodt:laughing002
Ellers sier mange at mandler skal hjelpe.

Legen har og diverse ting du kan få resept på når det blir for ille. Fikk noen skikkelige gode tabletter av gynekologen sist gang, men ser at de nå frarådes så håper det har kommet noe lignende på markedet!!

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :) da har jeg litt jeg kan teste ut og da har jeg en unnskyldning til å gomle litt godis , helt forferdelig å ikke få sove pga halsbrann altså :hilarious:

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :) da har jeg litt jeg kan teste ut og da har jeg en unnskyldning til å gomle litt godis , helt forferdelig å ikke få sove pga halsbrann altså :hilarious:

Ja, det er så ille! Utrolig at vi kan plages med det såå tidlig, er jo ikke akkurat noe foster som presser på enda.. men det begynte så tidlig sist også, så er vel sikkert hormonene som gjør det Hva vi må gjennom altså :)

Ja, det er så ille! Utrolig at vi kan plages med det såå tidlig, er jo ikke akkurat noe foster som presser på enda.. men det begynte så tidlig sist også, så er vel sikkert hormonene som gjør det Hva vi må gjennom altså :)
Ja syntes det var så merkelig, var helt forferdelig i går kveld/natt:hilarious: trudde ikke det kunne bli så ille så tidlig :shy:

Har nesten ingen symptomer jeg. Litt svimmel innimellom og kan bli tungpustet opp trappen, men utover det er formen upåklagelig :wideyed: 5+0 i dag

Har nesten ingen symptomer jeg. Litt svimmel innimellom og kan bli tungpustet opp trappen, men utover det er formen upåklagelig :wideyed: 5+0 i dag
Samme her! Hadde symptomer første uke etter forventet mens. 5+2 i dag og alt er veldig fint. Vet ikke om jeg skal være takknemlig eller bekymret :joyful:

Det er så betryggende å se at det er flere som opplever at symptomene er mildere rundt uke 5. Klarer ikke å slappe av, må kjenne etter hele tider om brystene er ømme ennå osv. :gen113

Back
Topp