Symptomtråd

Jeg har vært veldig øm og sår i magen + oppblåst egentlig helt siden 3+4 frem til 5+6, nå er jeg 6+1 og har ikke kjent noe de siste 2 dagene, annet enn litt kvalme. Det har tidligere vært så ille at jeg ikke klarer annet enn å ligge i fosterstilling. Noen som har opplevd plager med magen? Jeg har problemer med tarm og mage fra før, så tenker kanskje det bare var hormonsjokk i starten, men.. Overanalyserer sikkert bare alt om dagen!

Jeg har vært veldig øm og sår i magen + oppblåst egentlig helt siden 3+4 frem til 5+6, nå er jeg 6+1 og har ikke kjent noe de siste 2 dagene, annet enn litt kvalme. Det har tidligere vært så ille at jeg ikke klarer annet enn å ligge i fosterstilling. Noen som har opplevd plager med magen? Jeg har problemer med tarm og mage fra før, så tenker kanskje det bare var hormonsjokk i starten, men.. Overanalyserer sikkert bare alt om dagen!
Følte jeg var oppblåst, hadde mageknip og mye luft i magen, egentlig fra eggløsning og i ca 5-6 dager etter positiv test (3+4). Er nå 5+0 og de plagene er borte

Jeg har mye murringer av og på jeg også altså, og hatt det de andre gangene også :) hvis du er veldig bekymra kan du jo endre ul timen din, eller dra å måle hcg :)
Ja jeg har også hatt mye av og på, men nå har de vart konstant i 12 timer +.. Har ingen blødning så tenker jo at det er et godt tegn hvertfall:oops:

Skjønner at du er bekymret, men er ganske sikker på at murring er veldig normalt:Heartred
Takk❤️ Jeg hadde liksom funnet såå roen med at murringer bare var normalt, men ble så usikker når de varer så lenge.. Men så lenge jeg ikke blør så er det jo ikke en SA! Uff kan vi ikke bare hoppe frem til uke 25

Andre enn meg som e oppblåst? Altså kanskje ikke helt dette jeg hadde forventet. Og kan jo være det ikke er det at jeg e gravid som gjør det. Men har aldri vært så gale før, tre dager på rad no med mageknip på grunn av luft i magen. (TMI, men mye rap og fis også:depressed:). Ser jo gravid ut allerede.. Ellers så har jeg litt vondere bryster og såre brystvorter.

Har akkurat de samme symptomene! Er så opplåst at hjelpes Hvor langt er du på vei? Selv er jeg 6+0

Murringer av og på, og kvalme/uggenhet som også kommer og går litt idag :hungover: Så er jeg kjempesulten hele tiden, men har ikke lyst på noe :sour:

Ååå…føler jeg har så lite symptomer plutselig..bortsett fra alle symptomene på korona da:dead:. Håper lille spire klarer seg gjennom denne tørnen. Noen andre med få symptomer om dagen?

Ååå…føler jeg har så lite symptomer plutselig..bortsett fra alle symptomene på korona da:dead:. Håper lille spire klarer seg gjennom denne tørnen. Noen andre med få symptomer om dagen?
Jeg har heller nesten ingen symptomer, blir fort sliten bare og det er det, og disse kraftige murringene da:rolleyes:

Jeg har heller nesten ingen symptomer, blir fort sliten bare og det er det, og disse kraftige murringene da:rolleyes:
Murringer er jo et godt tegn da:happy:. Jeg har ikke hatt murringer de siste dagene (som jeg husker), bare litt stikninger av og til. Jeg er kjempesliten og trøtt,men så har jeg jo feber også,så vanskelig å vurdere om d kommer av graviditet eller covid. Har litt ømme pupper,men ikke like ille som det var:wideyed:

Murringer er jo et godt tegn da:happy:. Jeg har ikke hatt murringer de siste dagene (som jeg husker), bare litt stikninger av og til. Jeg er kjempesliten og trøtt,men så har jeg jo feber også,så vanskelig å vurdere om d kommer av graviditet eller covid. Har litt ømme pupper,men ikke like ille som det var:wideyed:
Jaa jeg tenkte også det helt til de ble så kraftige og uten stopp i 12+ timer.. men de begynner faktisk å roe seg nå og fremdeles ingen blødning så jeg begynner å finne litt roen igjen.. mine pupper er også blitt mindre ømme enn de var, satser på at dette er noe som kommer og går❤️

Jaa jeg tenkte også det helt til de ble så kraftige og uten stopp i 12+ timer.. men de begynner faktisk å roe seg nå og fremdeles ingen blødning så jeg begynner å finne litt roen igjen.. mine pupper er også blitt mindre ømme enn de var, satser på at dette er noe som kommer og går❤️
Ååja..ja,da skjønner jeg at du ble litt urolig,selv om jeg vil tro det helt sikkert er normalt:Heartbigred. Uansett godt for deg at det har gått seg til litt nå da. Ja,keg lener meg også på det at så lenge jeg ikke blør,så er det liv.

Ååå…jeg føler virkelig med deg! Håper du ikke blir så syk:sorry:.:Heartbigred
Tusen takk! Kroppen føles ikke veldig bra nå, men må nok bare igjennom det..
Hvordan går det med deg?:Heartred krysser fingrene for at de små livgger trugt og godt:love7

Tusen takk! Kroppen føles ikke veldig bra nå, men må nok bare igjennom det..

Hvordan går det med deg?:Heartred krysser fingrene for at de små livgger trugt og godt:love7
Usj…nei, covid var hardt for kroppen nå. Det virker som jeg har fått det «hardere» enn mange rundt meg nå, og det til tross for tre doser. Kanskje graviditeten spiller inn? Blir spennende å høre med flere her inne.

Heldigvis så kjenner jeg at formen så smått er på vei i riktig retning nå. På ingen måte frisk, men allerede vesentlig bedre enn for et døgn siden. Virker som det er sånn for de fleste-at man er over kneika etter 2-3 døgn. Så bare å bite sammen tennene, og drikke masse, så går det seg nok til!

Ja, håper spirene holder seg godt fast gjennom tumultene❤️

Har mensemurringer nå... litt mer vondt enn jeg liker... er det normalt?
:nailbiting:

Er supertrøtt, men det er ventet.

Ja... også fikk jeg halsbrann nå plutselig.
Noe jeg aldri har!
Puppene er fortsatt ømme og føles litt fyldigere når jeg skviser dem.

Sa jeg trøtt?
Ja... men sier det igjen.
:hilarious:

Blir såå stressa for murringene selv om jeg prøver å overbevise meg selv om at det er er godt tegn. Likevel skummelt når IKM er i morgen :oops:

Back
Topp