Symptomtråd

Kvalmen er her 24/7 nå de siste dagene. Går vel ikke vekk før ungen er ute heller, slik som de 2 andre svangerskapene :p

Ordentlig mensenmurring i korsryggen i kveld med litt stikkinger rundt omkring, kjennes ut som det har gitt seg litt nå men litt skummelt når det står på merker jeg:nailbiting: Såre nipler og mye utflod, ellers føler jeg meg ganske normal :p

4+1 her. Treg i magen og oppblåst mer sliten og tissetrengt enn før, murringer i livmoren. Ikke noe kvalme foreløpig

Noen andre her inne, som får mer mensmurringer/vondt i mage/rygge etter lengre dager/mer stress?

Murringer nede i magen, ellers ingen symptomer:) 5+0 i dag. Spent på om kvalmen melder seg eller ikke. Vært lite kvalm i de andre graviditetene, så føler meg heldig. Forrige graviditet var jeg litt kvalm 1 uke, men kastet aldri opp. Tror dette var rundt uke 6-7

Er 5+3 i dag. Hadde en del gravidsymptomer første uken etter positiv test. Har også hatt brun spotting i 11-12 dager. Målte hcg forrige uke hvor stigningen var fin pga denne spottingen som fortsatt er tilstede. Nå føler jeg meg egentlig ikke gravid. Ville dere spurt lege om ny hcg måling til uken eller ventet på tidlig ultralyd om 11 dager?:nailbiting:

Symptomene varierer noe helt enormt… i helga har jeg vært ganske kvalm, trøtt og hatt en hodepine fra en annen verden :arghh: Håper det er en helge-greie og ikke at det øker på generelt :laughing002

Misunner virkelig dere som ikke har kvalme:hilarious: det er helt j…! For å si det mildt:wtf:

Misunner virkelig dere som ikke har kvalme:hilarious: det er helt j…! For å si det mildt:wtf:
Uff ja det er så rart hvordan det aldri er bra nok for oss! Dere som sliter med kvalme ønsker selvfølgelig at den ikke skal være der, så har du oss uten så mange symptomer som gjerne ønsker å være kvalm for å kjenne at vi er gravide.. det ønsket snur nok med en gang kvalmen kommer, håper det går fortere over hos deg denne gangen❤️❤️

Uff ja det er så rart hvordan det aldri er bra nok for oss! Dere som sliter med kvalme ønsker selvfølgelig at den ikke skal være der, så har du oss uten så mange symptomer som gjerne ønsker å være kvalm for å kjenne at vi er gravide.. det ønsket snur nok med en gang kvalmen kommer, håper det går fortere over hos deg denne gangen❤️❤️
Ja det er rart hvor forskjell det er fra person til person. Heldigvis gir det seg ettervært, men det bare virker som en evighet til akkuratt nå:shifty:

Idag hittil har jeg en skikkelig god dag tross corona. En del av meg blir jo litt skremt når kvalmen er borte idag. Men den dukker vel opp ikveld og da angrer jeg meg like fort :p

Min ekstreme gravide luktesans er totalt fraværende idag!:hilarious::hilarious: Mannen måtte åpne ei flaske klorin for å teste og det luktet absolutt ingenting:hilarious::hilarious:

Back
Topp