Symptomtråd

Er så kvalm og trøtt, ligger for det meste på sofaen og presser meg igjennom hverdagen og det som må gjøres. Har bestilt sjøsykearmbånd, håper det hjelper litt...

Jeg er mye kvalm. Kjenner jeg blir sliten av det og får i meg lite næring så energinivået er nært null om dagene.. Heldigvis bare kastet opp en gang og håper det holder seg med det. Ellers veldig ømme bryst. Er jo betryggende med symptomer, men kunne vært foruten kvalmen..

Dere som sliter med kvalme. Har kvalmen kommet veldig plutselig, eller har den kommet snikende? Litt redd for å plutselig våkne opp kjempekvalm en dag.

Dere som sliter med kvalme. Har kvalmen kommet veldig plutselig, eller har den kommet snikende? Litt redd for å plutselig våkne opp kjempekvalm en dag.

hos meg kom den veldig plutselig nå rundt uke 7. Er aller verst om kvelden, men nå gir det seg liksom ikke når jeg våkner om morran slik jeg har opplevd i tidligere svangerskap. Så jo, den kom veldig plutselig her iallfall.

Har vært veldig uvel/kvalm på morgenen de siste dagene, og det kjennes ut som jeg har 140 i puls og hjertebank når jeg våkner. Merker at hjertet pumper mer blod hvertfall :eek:

Vært kvalm både igår og idag, men ikke kastet opp… Rart hva man blir bekymret over :P

Men tror helt ærlig kroppen bare er på et bedre sted denne gangen, bedre fysisk og psykisk på plass.

Er så glad jeg ikke har blitt kvalm enda! Men nettopp tatt meg en times lur, så trøtt er jeg definitivt

4+3 og såre nipler, veldig trøtt og sliten samt små, korte kvalmebølger er de mest fremtredende. Murringer og stikkinger som kommer og går. Et par timer kjenner jeg absolutt ingenting, plutselig kommer alt :dead:

Litt murringer nederst i magen. Er også blitt varm i ansiktet, ser jeg er litt rød i kinnene, men kald på fingre og tær:p

4+3 og såre nipler, veldig trøtt og sliten samt små, korte kvalmebølger er de mest fremtredende. Murringer og stikkinger som kommer og går. Et par timer kjenner jeg absolutt ingenting, plutselig kommer alt :dead:
Det er litt morsomt det her.. vi er akkurat like langt på vei, og 9 av 10 symptomer du har skrevet her og andre innlegg, de har jeg også. Sånn nesten akkurat likt :hilarious: Nesten litt freaky :hilarious:

Trøtt absolutt hele tiden, kvalm uten oppkast, oppblåst og mye murringer :grumpy: 6+6 i dag

Kvalm og hodeverk i dag også. Fått kvalmestillende av lege som jeg skal prøve ut på de værste dagene :)

Da kjenner jeg at kvalmen begynner å melde seg smått her også, enda er jeg bare glad for det, men det går vell fort over:joyful:

Er kun i uke 4, men puppene mine har allerede vokst merkbart, veldig pussig. Klager ikke! De er ikke ømme (ennå). Ellers er jeg veldig sliten og trøtt, legger meg tidlig og kunne godt sovet til langt utpå dagen...

Back
Topp