Symptomtråd

WonderGirl

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Septemberlykke 2024
Herlighet vi er tidlig på! Men det er vel morsomt for oss som for de som håper å havne her med en liten symptomtråd.

3+6 og har hatt noen dager med det som kan kalles livmor action. Kramper men de kjennes annerledes som gravid enn ikke. Som at livmoren vokser litt. Svake ligamentsmerter. Ellers er jeg tett i nesa (som kan være symptom eller bare mild forkjølelse) var det sist også i perioder. Såre pupper, og stikker litt fra under armen til puppene. Tisser ofte fra før :wtf: men har blitt forstoppa:shifty: ellers kanskje trøttere men i god form. Er veldig spent på de neste mnd og håper sånn vi kan logge symptomer lenge hehe
 
Forsterket luktesans her. Var sånn jeg kom inn på tanken å ta en graviditetstest. Ellers litt "press" i livmora som kommer og går
 
Last edited:
Forsterket luktesans her. Var sånn jeg kom inn på tanken å ta en graviditetstest. Eller litt "press" i livmora som kommer og går

spennende! Her har luktesansen vært forsterket siden første mann. Men om den blir enda sterkere igjen da vet ikke jeg hehe.

føles kanskje litt trygt å kjenne presset?
 
spennende! Her har luktesansen vært forsterket siden første mann. Men om den blir enda sterkere igjen da vet ikke jeg hehe.

føles kanskje litt trygt å kjenne presset?
Jeg trodde ikke den kunne bli sterkere, men det har den altså blitt :wtf:
Føler egentlig ikke at noen symptomer er trygge :shy:
 
God luktesans… uggen følelse, ikke kvalm, men uvel. Halsbrannen er begynt å komme allerede. Sånn har det vært i alle svangerskapene mine. Kjenner også på murringer i livmor, som at den draes i. :hilarious:
 
Allerede murr i korsryggen, har hatt sterk bekkenløsning fra veldig tidlig i alle mine 4 tidligere svangerskap. Uggen, kvalm (uten å kaste opp), kjennes varm i underlivet (usikker på om det er et vanlig symptom..?) og allerede ufattelig trøtt
 
Allerede murr i korsryggen, har hatt sterk bekkenløsning fra veldig tidlig i alle mine 4 tidligere svangerskap. Uggen, kvalm (uten å kaste opp), kjennes varm i underlivet (usikker på om det er et vanlig symptom..?) og allerede ufattelig trøtt

kjenner allerede tegn til bekkenlåsning sjøl. Noe som er ulempelig da jeg arbeider i klesbutikk ved siden av studiene så det er mange timer med ståing..

Følern med trøtthet :arghh::laughing002
 
God luktesans… uggen følelse, ikke kvalm, men uvel. Halsbrannen er begynt å komme allerede. Sånn har det vært i alle svangerskapene mine. Kjenner også på murringer i livmor, som at den draes i. :hilarious:


Den siste du beskrev der haha :laughing005:laughing005
 
kjenner allerede tegn til bekkenlåsning sjøl. Noe som er ulempelig da jeg arbeider i klesbutikk ved siden av studiene så det er mange timer med ståing..

Følern med trøtthet :arghh::laughing002
Ahh! Jobba i butikk da jeg gikk gravid med alle mine gutter, og ble 100% sykemeldt allerede i uke 9. det var helt uutholdelig å gå hjemme uten å jobbe så lenge. Håper du klarer å få tilpassa arbeidet ditt så du kan holde i jobb lengre. Jeg jobber på kontor nå og er veldig spent på hvordan det fungerer for bekkenet.
 
Ahh! Jobba i butikk da jeg gikk gravid med alle mine gutter, og ble 100% sykemeldt allerede i uke 9. det var helt uutholdelig å gå hjemme uten å jobbe så lenge. Håper du klarer å få tilpassa arbeidet ditt så du kan holde i jobb lengre. Jeg jobber på kontor nå og er veldig spent på hvordan det fungerer for bekkenet.

tipper jeg får jobbe en stund i og med jeg bare er 10% ved siden av 100% studier. men husker med første mann så jobbet jeg på bensinstasjon. Og jeg klarte ikke å gå dagen etter vakt.. forhåpentligvis er det lettere å tilrettelegge sittepauser der jeg jobber nå for litt avlastning. Og får nok ikke de travleste vaktene når det nærmer seg slutten! Jeg ble sykemeldt nesten 4 mnd før sist. Men var glad for det pga bekkenet og jeg trivdes ikke på jobben heller. Denne gangen håper jeg å komme igjennom jobb til slutten pluss en del av praksis perioden på høst semesteret før permisjonen begynner.
 
Murringer og kvalme, men det kan like gjerne være progrsteronen (går på ganske drøy dose). 3+6 ble puppene skikkelig ømme.

Fikk bekkenløsning 4+3 sist (bekreftet) og spydde daglig fra 5+1… Men nå har jeg allerede kronisk bekkenløsning som ikke er gått vekk siden fødsel for snart 4 år siden, så merker vel ikke så stor forskjell tenker jeg. Krykkene er klare.
 
Murringer og kvalme, men det kan like gjerne være progrsteronen (går på ganske drøy dose). 3+6 ble puppene skikkelig ømme.

Fikk bekkenløsning 4+3 sist (bekreftet) og spydde daglig fra 5+1… Men nå har jeg allerede kronisk bekkenløsning som ikke er gått vekk siden fødsel for snart 4 år siden, så merker vel ikke så stor forskjell tenker jeg. Krykkene er klare.


Håper det ikke blir for gale! Klem!
 
Har ikke et eneste symptom. Kanskje litt ømme bryster. Ellers ingenting :angelic:

Hadde lite med førstemann også :happy:
 
3+6 i dag
Litt små kvalm, spesielt når jeg kjører bil. Murring i magen og vondt i korsryggen. Og utrolig trøtt :sleep011
 
Kun sykelig trøtt. Det vil si legging rundt klokken 21:00 og jeg sover helt til klokka ringer. Spesielt denne uka har det vært slik og jeg har kun trodd det var fordi jeg har jobba så mye.. heh
 
Kvalmen og trøttheten er kommet… Og manglende matlyst (kanskje like greit)
 
Eneste symptomet akkurat nå er hovne og vonde bryster. Når jeg tok av BH-en i går kveld føltes det ut som jeg hadde brystspreng, var så vondt! Struttende brystvorter har jeg også :p
 
Trøtt, svimmel og jaggu har jeg blitt litt kvalm og.. blir spennende å se om jeg blir sjuk dette svangerskapet eller om det blir som forrige med bare litt kvalme ingen oppkast.

Har fremdeles litt kramper og vondter å veksler mellom glede og redsel. Håper vi kan skrive om symptomer ennå om noen mnd alle sammen :Heartred
 
Kvalm og murringer 24/7 nå siste døgnet… Og bekkenet er blitt helt jåvlig igjen (har kronisk bekkenløsning fra sist gang)
 
Back
Topp