Symptomtråd

Litt skummelt da jeg ikke aner enda:smiley-ashamed004 Er 1 uke for sen, men har ikke testet meg da jeg syklusen endret seg veldig etter moderna vaksinen jeg tok i fjor høst, men de siste dagene har jeg bare fått mer og mer symptomer:wideyed: Er så mye mer trøtt og sliten! merkes veldig godt på jobb og hverdagen med en aktiv gutt på 3 år, blir bare mer og mer kvalm for hver dag som går, har hatt mer murringer har tenkt dette var mens symptomer, men den kommer jo aldri:oops: Tanken slo meg veldig i går når jeg stekte kjøttdeig til tacoen og kjøttdeigen luktet fjøs igjen.:smiley-ashamed004 Så tror jeg må ta en test nå for nå begynner jeg virkelig å lure på om det satt på første forsøk:woot:

Jeg er bare så trøtt å sliten. Små uggen og tett. Men det hjelper nok ikke at jeg er forkjølet i tillegg til gravid, hele kroppen verker! Håper bare ikke at det er ulempelig på noe vi for sunn utvikling!

Sitter her og klør som en gal! Å tenker at svangerskapskløe i uke 5 det går da vel ikke an! Visst dette svangerskapet ikke blir like lett som forrige mann så gruer jeg meg litt med to eksamener dette halvåret :bookworm:

Andre enn meg som e oppblåst? Altså kanskje ikke helt dette jeg hadde forventet. Og kan jo være det ikke er det at jeg e gravid som gjør det. Men har aldri vært så gale før, tre dager på rad no med mageknip på grunn av luft i magen. (TMI, men mye rap og fis også:depressed:). Ser jo gravid ut allerede.. Ellers så har jeg litt vondere bryster og såre brystvorter.

Andre enn meg som e oppblåst? Altså kanskje ikke helt dette jeg hadde forventet. Og kan jo være det ikke er det at jeg e gravid som gjør det. Men har aldri vært så gale før, tre dager på rad no med mageknip på grunn av luft i magen. (TMI, men mye rap og fis også:depressed:). Ser jo gravid ut allerede.. Ellers så har jeg litt vondere bryster og såre brystvorter.
Ja føler meg også oppblåst, magen føles også litt støl til tider. :s

Mye menssmerter. Oppblåst. Hard i magen. Pupper som har tatt seg opp i verking. Men det verste er trøttheten. Føler jeg er daglig leder hos Ole Lukkøye

Til tross for forkjølelse å tett nese, ble jeg direkte kvalmen av lukten på slimet som jentungen satt å lekte med på kjøkkenbordet idag:hungover:

Oppblåst, luktesans, kvalm, lite matlyst.. :)

Andre som har mye vondt i korsryggen?:shifty: Håper ikke det betyr tidlig bekkelåsning på vei…

Andre som har mye vondt i korsryggen?:shifty: Håper ikke det betyr tidlig bekkelåsning på vei…
Ja, har hatt utrolig vondt i halebein området. Fikk det veldig tidlig :( Håper ikke dette er noe som blir vondere og vondere. Noe man bør gjøre for å forebygge? Sist fikk jeg beskjed av jordmor om å passe på hvordan jeg beveger meg, og bare variere på stillingene (sitte og stå) på jobb.

Uff ja, har hatt det en del de siste dagene.. MEN, er egentlig glad for alle symptomer akkurat nå, det gir meg håp om at det virkelig er noe der! Tar meg i å gå å klemme på brystene for å kjenne om de fortsatt er ømme :)

Allerede fått bekkenløsning her.. Gleden med kronisk etter forrige fødsel :(

Tror vi alle kan være litt glad og litt frustrert over det da.. hehe. Glad for symptomer jeg å. Altså ene er at jeg kjenner fysisk at noe er annerledes i livmoren. Sikkert fordi jeg er tjukk så enkelte stillinger så presser magen litt på:laughing002 men jeg husker jeg hatet den følelsen med 1 mann og jaggu er den ikke det fineste jeg kjenner nå. :love7

Back
Topp