Jeg er kjempetrøtt og kvalme i bølger. Føler jeg kunne sovet hele dagen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja fryser mye mer enn før.. Små skjelver fort kjenner jeg.Her er det ømme nipler og litt "sting" i magen innimellom. Også har jeg fryst mer og vært mer kald på hendene! Flere som opplever det?
Jeg er så sliten og trøtt og vondt i hodet.. er det virkelig mulig å bli «så dårlig» allerede i uke 4? Eller burde jeg dra til legen å sjekke om det kan være noe annet? Føler meg ikke syk på noen annen måte
Takk for svarJeg ble det med en gang er dog forkjølet også. Men husker jeg var trøtt og sliten helt i starten med eldste mann også! Det er utrolig mye som skjer i kroppene våre nå!
Ja det er jo helt vanvittig mye kroppen forbereder seg på nå så det er jo ikke rart man føler seg litt dårlig

blir skikkelig sint for hver minste ting som går meg i mot. Håper det ikke skal være sånn i ni måneder Superhormonellblir skikkelig sint for hver minste ting som går meg i mot. Håper det ikke skal være sånn i ni måneder
![]()

Samme her, begynt å bli ganske så hormonellSuperhormonellblir skikkelig sint for hver minste ting som går meg i mot. Håper det ikke skal være sånn i ni måneder
![]()

Murringene har vært et godt tegn hos megKjenner jeg blir så bekymret over disse mensmurringene som er av og på![]()
Disse har jeg også, og tenker at det er et godt tegnKjenner jeg blir så bekymret over disse mensmurringene som er av og på![]()

er nok ikke det altsåOkei så godt å høre, får bare prøve å slappe avMurringene har vært et godt tegn hos megjeg hadde det langt ut i svangerskapene
![]()

greit at vi er flere! Jaa det er kanskje sant som du sier! Jeg tenker at dersom det er mer smerter enn murringer så er det grunn til bekymring kanskje, men nå er det hvertfall bare murringer hos megDisse har jeg også, og tenker at det er et godt tegn![]()
Uff denne første tiden er vanskelig synes jeg