Symptomtråd

Murring konstant i magen, litt boblende følelse. Kan ikke huske det fra sist, men da var jeg helt ødelagt før innsett også…

Øm høyre pupp og venstre nippel :P

Og i grunn ganske trøtt :)

Jeg er så sliten og trøtt og vondt i hodet.. er det virkelig mulig å bli «så dårlig» allerede i uke 4? Eller burde jeg dra til legen å sjekke om det kan være noe annet? Føler meg ikke syk på noen annen måte

Jeg er så sliten og trøtt og vondt i hodet.. er det virkelig mulig å bli «så dårlig» allerede i uke 4? Eller burde jeg dra til legen å sjekke om det kan være noe annet? Føler meg ikke syk på noen annen måte

Jeg ble det med en gang er dog forkjølet også. Men husker jeg var trøtt og sliten helt i starten med eldste mann også! Det er utrolig mye som skjer i kroppene våre nå!

Jeg ble det med en gang er dog forkjølet også. Men husker jeg var trøtt og sliten helt i starten med eldste mann også! Det er utrolig mye som skjer i kroppene våre nå!
Takk for svar:Heartred Ja det er jo helt vanvittig mye kroppen forbereder seg på nå så det er jo ikke rart man føler seg litt dårlig

Så kvalm... Tror ikke det er lenge til jeg blir å spy.. skal legge meg og sove igjen nå og se om det går over av seg selv:grumpy::wideyed:

Kvalme på vei til jobb idag. Kjenner det henger litt i enda. Med datteren min var jeg kvalm i noen uker. Er skikkelig svimmel også. Lang pause i bilen nå

Superhormonell :shifty: blir skikkelig sint for hver minste ting som går meg i mot. Håper det ikke skal være sånn i ni måneder :p

Første oppkast.. Håper det er babyen, ikke omgangssyken til storesøster..

Idag holdt jeg nesten på å kaste opp 30min etter å ha spist digg sjappe burger. Så nå kan jeg ikke spise burger mer dette svangerskapet antakeligvis uten å bli dårlig! Ikke at jeg spiser det så ofte men likevel :( første i sikkert en rekke mat som forsvinner av menyen

Syns det bobler veldig der nede i magen, store deler av dagen. Gjort det siden 3+5/6.

Våknet med kvalme idag..

Sikkert en smule placebo siden jeg bare er 10 dpo, men jeg sover hver anledning jeg får… sovner på sofaen flere ganger i løpet av dagen.

våknet litt uggen idag, men det kan være koronaen som henger i litt enda. Og er det ikke bekkenløsning jeg kjenner antydninger til på natt? :wtf:

Har aldri hatt så tidlige symptom før, så av og til lurer jeg på om jeg kan være lenger på vei enn hva jeg har regnet ut… :smiley-bounce022 er nok ikke det altså

Murringene har vært et godt tegn hos meg :) jeg hadde det langt ut i svangerskapene :)
Okei så godt å høre, får bare prøve å slappe av:Heartred
Disse har jeg også, og tenker at det er et godt tegn:Heartred
greit at vi er flere! Jaa det er kanskje sant som du sier! Jeg tenker at dersom det er mer smerter enn murringer så er det grunn til bekymring kanskje, men nå er det hvertfall bare murringer hos meg:Heartred Uff denne første tiden er vanskelig synes jeg

Back
Topp