Symptomtråd

Okei så godt å høre, får bare prøve å slappe av:Heartred

greit at vi er flere! Jaa det er kanskje sant som du sier! Jeg tenker at dersom det er mer smerter enn murringer så er det grunn til bekymring kanskje, men nå er det hvertfall bare murringer hos meg:Heartred Uff denne første tiden er vanskelig synes jeg
Ja veldig vanskelig.. alt skal legges merke til og passes på:Heartred men vi får bare tenke positivt så går det nok bra:)

Noen her som ikke har ømme bryster? Jeg merker overhodet ingenting på brystene :nailbiting: merker kun litt murring og det stikker i blant. Er veldig oppblåst og. Ellers merker jeg ikke noe.. hadde lite symptomer sist, og det gikk ikke bra, så håper ikke vi går ned samme veien igjen.

Noen her som ikke har ømme bryster? Jeg merker overhodet ingenting på brystene :nailbiting: merker kun litt murring og det stikker i blant. Er veldig oppblåst og. Ellers merker jeg ikke noe.. hadde lite symptomer sist, og det gikk ikke bra, så håper ikke vi går ned samme veien igjen.
Jeg merker ingenting annet enn at jeg er litt ekstra trøtt. Hadde det helt likt når jeg var gravid med sønnen min.
I svangerskap 2 og 3 kjente jeg ingenting men mistet. I det 4 svangerskapet var jeg kjempekvalm, men mistet.
Like vanlig å ikke ha symptomer, som å ha dem

Okei så godt å høre, får bare prøve å slappe av:Heartred

greit at vi er flere! Jaa det er kanskje sant som du sier! Jeg tenker at dersom det er mer smerter enn murringer så er det grunn til bekymring kanskje, men nå er det hvertfall bare murringer hos meg:Heartred Uff denne første tiden er vanskelig synes jeg
Sånn har jeg det også! Ganske kraftige murringer midt på magen. Ikke like vondt som mensmurringer,og på en helt annen måte…akkurat som en klump/ball midt i magen som strammer/man ikke får bort. Haha..ikke lett å forklare. Hadde det sånn i forrige svangerskap også (hun er 6 år nå)❤️

Jeg har lite bryst symptomer. Hadde det med første mann også. :) men jeg har ikke nok melkekjertler til å fullamme og knapt delamme.. tubebryster. Så det spørs om jeg merker mindre av den grunn hehe. Poenget mitt er ihvertfall at det betyr ikke nødvendigvis noe galt!

ikke antydning til ømme enda her heller! :-)

Sånn har jeg det også! Ganske kraftige murringer midt på magen. Ikke like vondt som mensmurringer,og på en helt annen måte…akkurat som en klump/ball midt i magen som strammer/man ikke får bort. Haha..ikke lett å forklare. Hadde det sånn i forrige svangerskap også (hun er 6 år nå)❤️
Takk for støttende ord!:Heartred Hos meg sitter det mest i korsryggen, men kanskje litt samme følelse som det du beskriver her! Blir skikkelig redd imellom.. får bare prøve å være rolig

Tror nok dette er svært individuelt ja! Hørt om mange som ikke har hatt ømme bryst i svangerskapet nesten i det heletatt og likevel født friske fine barn! Kanskje jeg har vondt i brystene for oss alle sammen:laughing002:laughing002 Jeg greier nemmelig ikke å ligge på magen eller få dusjstrålen på brystet en gang fordi det er så ømt:joyful:

Har snudd meg i sofaen et par ganger ikveld. Det har rivd så vanvittig i lysken da! Ligamentsmerter er det vel. Husker det igjen fra sist gang.

Tror nok dette er svært individuelt ja! Hørt om mange som ikke har hatt ømme bryst i svangerskapet nesten i det heletatt og likevel født friske fine barn! Kanskje jeg har vondt i brystene for oss alle sammen:laughing002:laughing002 Jeg greier nemmelig ikke å ligge på magen eller få dusjstrålen på brystet en gang fordi det er så ømt:joyful:

Samme her! Det er så vondt innimellom når det stikker skikkelig til! Min høyre pupp er også vondere enn venstre :hilarious:

Jeg har altså så sterke mensmurringer i korsryggen at jeg kan ikke forstå hvordan dette ikke skal være et dårlig tegn:sorry: Er så redd og går på toalettet hele tiden for å se etter blod

Magen kjennes ut som en oppblåst ballong som snart skal sprekke:laughing001

Jeg har hatt to gode dager med lite symptomer. Ikke så oppblåst som tidligere i uken, men fortsatt litt såre nippler. Litt bekymrer for lite symptomer. Men burde vell bare være takknemlig ❤️

Har jo aldri vært gravid før så aner ikke hvordan det skal føles.. ❤️

Jeg har hatt to gode dager med lite symptomer. Ikke så oppblåst som tidligere i uken, men fortsatt litt såre nippler. Litt bekymrer for lite symptomer. Men burde vell bare være takknemlig ❤️

Har jo aldri vært gravid før så aner ikke hvordan det skal føles.. ❤️

Har følt det slik selv da symptomer plutselig forsvinner innimellom. Hadde det slik med første også. Det er nok sånn for mange, om det er en trøst. Bekymringer følger trofast med i en graviditet. Vi får bare prøve å nyte det pusterommet vi får iblant:Heartred

Jeg har de to andre svangerskapene ikke hatt noe særlig symptomer før uke 6 ca :) NYTER hver dag formen er som vanlig :D

Jeg har altså så sterke mensmurringer i korsryggen at jeg kan ikke forstå hvordan dette ikke skal være et dårlig tegn:sorry: Er så redd og går på toalettet hele tiden for å se etter blod
Har du bestilt deg tidlig ul? Kanskje det hjelper på nervene :) eller ta en blod prøve med noen dager imellom, så du får se at det stiger :)

Har du bestilt deg tidlig ul? Kanskje det hjelper på nervene :) eller ta en blod prøve med noen dager imellom, så du får se at det stiger :)
Jeg har bestilt TUL og vet nok at det kommer til å hjelpe meg ja! Den er om 24 dager.. ja kanskje jeg skulle fått til hcg måling neste uke imellomtiden:Heartred

Tisser og tisser… hele dagen.. og natten!:wideyed:
Er skjelden jeg er oppe på natten og tisser, men de 3-4 siste nettene har jeg måttet stå opp for og tisse:eek::banghead:

Cravings check
Trøtt check
Emosjonell check
Tett i nesa check

Hadde egentlig ingen aning om at jeg var gravid før jeg fikk intenst lyst på spinat og sjokolade. Da sa mannen "du har jo fått tilbake sånne rare lyster som når du var gravid". Å joda, nå som testen viser positiv ble jeg ikke akkurat overrasket. Begynner å kjenne kroppen noe.

Back
Topp