Symptomtråd

Nå har kvalmen roet seg. Men jeg er vanvittig trøtt. Og det er vel det eneste. Jeg hadde masse murringer i magen og øm nedi der noen dager. Nå er det borte. Håper det ikke er et dårlig tegn.

Her stresser jeg med at jeg ikke er kvalm nok… På denne tiden med forrige var jeg 100 prosent sykemeldt.

Har i alle svangerskap hatt mye tidlige tegn de gangene det har gått bra. Men for første gang får jeg kjenne på det å være svangerskaps hormonell så tidlig. De 3 andre barna var jeg mye kvalm, mye cravings. Denne gangen er jeg bare så ekstremt emosjonell. Gråter for ingenting, både gledestårer og triste tårer...

Jeg har såååå psycho drømmer :eek: jeg tørker noe mose i garasjen og i natt drømte jeg at kokken på jobb hadde puttet alt i en pose som han kastet på meg mens han ropte "her skal jeg faen meg lage mat for helvete" :rolleyes::smiley-bounce022 herregud liksom

haha, det hadde jeg også med nummer 1 og 2, det var faktisk sånn jeg skjønte at jeg burde teste med nr 2. drømte noe syke greier om st jeg rulla ned et blomsterbed mens en Øgle (varan?) var etter meg Ikke hatt det denne runden derimot

Jaa jeg har hatt litt mer kremaktig utflod frem til nå når det plutselig kom veldig mye som ligner på EL slim, blir litt bekymret:oops:

Jeg tror alt er normalt, tror ikke man skal ovaranalysere alt og ta bekymringer på forskudd. Da kan dette bli noen lange uker. Selv har jeg nesten ingen symptomer og velger heller å prøve å fokusere på at det er positivt så lenge det varer :) Så la oss prøve å glede oss mer enn å kjenne etter hele tiden så vi blir bekymret. ❤️

Urovekkende lite kvalm… Sist lå jeg rett ut og spydde flere ganger daglig i en uke allerede.

Beklager at det er mye mas fra meg om symptomer:laughing002 Er det flere som har stikkinger inne i skjeden/livmorhals/livmor området? Det er mer livmorhals enn mage liksom haha, føles nesten ut som noen tar en livmorhalsprøve flere ganger på rad

Noen andre som kjenner en slags murring i tennene? Ikke direkte vondt, men merkbart og irriterende :p leste nettopp at man kan få vondt i tennene tidlig i svangerskapet pga hormonene. Det visste jeg faktisk ikke! Hater å gå til tannlegen! (Sier hun som jobber som tannhelsesekretær) :yuck:

Noen andre som kjenner en slags murring i tennene? Ikke direkte vondt, men merkbart og irriterende :p leste nettopp at man kan få vondt i tennene tidlig i svangerskapet pga hormonene. Det visste jeg faktisk ikke! Hater å gå til tannlegen! (Sier hun som jobber som tannhelsesekretær) :yuck:
Aner ikke egentlig :hilarious: Men jeg er også tannhelsesekretær :hilarious:

Kvalmen jeg hadde for noen dager siden har forsvunnet totalt. Men puppene blir bare vondere og vondere :smiley-ashamed004 Kunne også ha sovet 24 timer i strekk tror jeg :laughing002 Er på 4+4 så kvalmen kommer sikkert snikende igjen om noen dager/uker

Back
Topp