Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Starta hos meg 5+0 ca er 5+3 idagDere som er kvalme, når begynte kvalmen hos dere?![]()
Jeg har såååå psycho drømmerjeg tørker noe mose i garasjen og i natt drømte jeg at kokken på jobb hadde puttet alt i en pose som han kastet på meg mens han ropte "her skal jeg faen meg lage mat for helvete"
herregud liksom
Er det andre som har opplevd å få utflod som ligner veldig på EL slim?
Jaa jeg har hatt litt mer kremaktig utflod frem til nå når det plutselig kom veldig mye som ligner på EL slim, blir litt bekymretNei har ikke hatt det, men har enormt mye utflod. Mye mer enn normalt men er veldig type vann, flytende aktig
Jaa jeg har hatt litt mer kremaktig utflod frem til nå når det plutselig kom veldig mye som ligner på EL slim, blir litt bekymret![]()
Jeg er småkvalm av og på, er 4+5. de andre gangene har kvalmen tatt fullstendig over i uke 5Dere som er kvalme, når begynte kvalmen hos dere?![]()
Er det flere som har stikkinger inne i skjeden/livmorhals/livmor området? Det er mer livmorhals enn mage liksom haha, føles nesten ut som noen tar en livmorhalsprøve flere ganger på rad
Aner ikke egentligNoen andre som kjenner en slags murring i tennene? Ikke direkte vondt, men merkbart og irriterendeleste nettopp at man kan få vondt i tennene tidlig i svangerskapet pga hormonene. Det visste jeg faktisk ikke! Hater å gå til tannlegen! (Sier hun som jobber som tannhelsesekretær)
![]()
Men jeg er også tannhelsesekretær 
Haha så gøy!Aner ikke egentligMen jeg er også tannhelsesekretær
![]()