Symptomtråd

Hjalp ikke på kvalmen at storesøster har spydd hele natten, flere ganger oppå meg :hungover:

Hjalp ikke på kvalmen at storesøster har spydd hele natten, flere ganger oppå meg :hungover:
Ånei stakkars dere :Heartred:Heartred:Heartred

jeg har foreløpig litt kvalme om morgenen. Ellers er jeg kjempe sulten 24/7. jeg sover urolig fra ca kl 03.00 våkner flere ganger, Merker kroppen skifter mellom varm og kald. Det verste er at jeg ELSKER og sove på magen, men brystvortene er skikkelig ømme, kan ikke ta på dem nesten :laughing001 De står skikkelig ut og er så sensitive. Blir spennende med mage om noen måneder da må jeg lage meg andre sovevaner :notworthy

Hvor vanlig er det med murringer i korsryggen egentlig? Har mye av det og kjenner det bekymrer meg veldig:oops:

Ånei stakkars dere :Heartred:Heartred:Heartred

jeg har foreløpig litt kvalme om morgenen. Ellers er jeg kjempe sulten 24/7. jeg sover urolig fra ca kl 03.00 våkner flere ganger, Merker kroppen skifter mellom varm og kald. Det verste er at jeg ELSKER og sove på magen, men brystvortene er skikkelig ømme, kan ikke ta på dem nesten :laughing001 De står skikkelig ut og er så sensitive. Blir spennende med mage om noen måneder da må jeg lage meg andre sovevaner :notworthy
ånei stakkars :( God bedring❤️

Tror det er noro kanskje… Får skrekken. Ble smittet med noro da jeg var gravid med storesøster, med hypermesis på toppen. Var i forbindelse med store utbrudd på sykehjemmene 2017/2018.

Tror det er noro kanskje… Får skrekken. Ble smittet med noro da jeg var gravid med storesøster, med hypermesis på toppen. Var i forbindelse med store utbrudd på sykehjemmene 2017/2018.
Det må være helt grusomt! Syns noro er ille fra før av.. :s :(

Kanskje ett dumt spørsmål, men hva mener dere med ømme bryster? Er hele brystet ømt? Selv merker jeg veldig ømme nipler, og lurer spent på om det er tegn til at noe skjer :facepalm:

Kanskje ett dumt spørsmål, men hva mener dere med ømme bryster? Er hele brystet ømt? Selv merker jeg veldig ømme nipler, og lurer spent på om det er tegn til at noe skjer :facepalm:

Kun niplene her :)

Kvalmen utviklet seg heldigvis ikke, håper jeg slipper unna omgangssyken

snakk om å være trøtt. Som om ikke 8 timer i natt var nok søvn, men nå har jeg sovet i 2 timer på sofaen. :woot: Får håpe jeg kanskje ikke blir så trøtt utover ettermiddagen. Godt å sove siden jeg slipper å kjenne på denne kvalmen/uggenheta.

Har ikkr vært så godt å ligge på magen pga puppene, men annet enn det har de ikke vært så ømme. men jeg fikk ikke så ømme bryster forige gang heller :o

Luktesansen har allerede blir meget forsterket:hilarious:

Her er det ømme nipler og litt "sting" i magen innimellom. Også har jeg fryst mer og vært mer kald på hendene! Flere som opplever det?

Veldige svimlebyger i dag.. Sånn at jeg må sette meg ned. Prikker i ansiktet. Var redd for å svime av et par ganger. Kjempeekkelt. Og kjenner svake kvalmetendenser..

Back
Topp