Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei stakkars dereHjalp ikke på kvalmen at storesøster har spydd hele natten, flere ganger oppå meg![]()

De står skikkelig ut og er så sensitive. Blir spennende med mage om noen måneder da må jeg lage meg andre sovevaner 
ånei stakkarsHjalp ikke på kvalmen at storesøster har spydd hele natten, flere ganger oppå meg![]()
har det også av og på. Tror det er ganske vanlig?Hvor vanlig er det med murringer i korsryggen egentlig? Har mye av det og kjenner det bekymrer meg veldig![]()
Hvor vanlig er det med murringer i korsryggen egentlig? Har mye av det og kjenner det bekymrer meg veldig![]()

Ja takk! Jeg tenkte ikke en gang over å lese tilbakeVisst du leser oppover så er vi ganske mange som har vondter i korsryggen så tror det er bra![]()
Hvor vanlig er det med murringer i korsryggen egentlig? Har mye av det og kjenner det bekymrer meg veldig![]()
Ånei stakkars dere
jeg har foreløpig litt kvalme om morgenen. Ellers er jeg kjempe sulten 24/7. jeg sover urolig fra ca kl 03.00 våkner flere ganger, Merker kroppen skifter mellom varm og kald. Det verste er at jeg ELSKER og sove på magen, men brystvortene er skikkelig ømme, kan ikke ta på dem nestenDe står skikkelig ut og er så sensitive. Blir spennende med mage om noen måneder da må jeg lage meg andre sovevaner
![]()
ånei stakkarsGod bedring
![]()
Men det hjelper hvertfall veldig å høre at du har hatt der når det har gått braJeg hadde mye med første og mye nå
Men skummelt ja![]()

Det må være helt grusomt! Syns noro er ille fra før av.. :sTror det er noro kanskje… Får skrekken. Ble smittet med noro da jeg var gravid med storesøster, med hypermesis på toppen. Var i forbindelse med store utbrudd på sykehjemmene 2017/2018.

Kanskje ett dumt spørsmål, men hva mener dere med ømme bryster? Er hele brystet ømt? Selv merker jeg veldig ømme nipler, og lurer spent på om det er tegn til at noe skjer![]()
Får håpe jeg kanskje ikke blir så trøtt utover ettermiddagen. Godt å sove siden jeg slipper å kjenne på denne kvalmen/uggenheta.Har ikkr vært så godt å ligge på magen pga puppene, men annet enn det har de ikke vært så ømme. men jeg fikk ikke så ømme bryster forige gang hellerKanskje ett dumt spørsmål, men hva mener dere med ømme bryster? Er hele brystet ømt? Selv merker jeg veldig ømme nipler, og lurer spent på om det er tegn til at noe skjer![]()
Her er det ømme nipler og litt "sting" i magen innimellom. Også har jeg fryst mer og vært mer kald på hendene! Flere som opplever det?