Symptomtråd

haha, jeg har allerede hatt to kvilepauser i dag, en etter å henge opp klesvask og en etter ikea besøk (den sistnevnte krevde 1 times kvil) :sour:
Ellers lite symptomer. er forstoppet på 3-4 dag, promper en del :stop: sover veldig godt og mener helt bestemt jeg er sulten ca annenhver time.
Høres likt ut som hos meg da! Sulten igjen nesten med engang.. til og med gått opp 2 kg!:wacky: Jeg kommer meg heldigvis på do ca annenhver dag, men det er veldig hardt da :shy: Så det er ikke så digg :p

:rolleyes: Ehhhh, spiste opp lunsjen gubben skal ha med seg i morgen..:hungover:
Fortsatt sulten, så blir to grøtskiver med pålegg. Her går jeg faktisk ned i vekt, mest pga hunden.
Og at vi begge var syke for litt over 2 uker siden. Ikke at jeg vil ha noe ekstra vekt før det er på tide :D
Luften i magen er så som så. Ene dagen.. vel.. løs mage, andre dager treig mage.. :confused013

Dusjet før frokost i dag, det var ikke lurt. Fikk skikkelig blodtrykksfall og var nær ved å svime av.:schocked028 Etter noen minutter på badegulvet ble det heldigvis bedre igjen. Heretter blir det frokost først.

Ellers har jeg endel murringer på kvelden, og stølhetsfølelse i magen.

Ønsker dere en fin dag ;)

Dusjet før frokost i dag, det var ikke lurt. Fikk skikkelig blodtrykksfall og var nær ved å svime av.:schocked028 Etter noen minutter på badegulvet ble det heldigvis bedre igjen. Heretter blir det frokost først.

Ellers har jeg endel murringer på kvelden, og stølhetsfølelse i magen.

Ønsker dere en fin dag ;)
Uff så ekkel opplevelse :wideyed: kanskje lurt å spise først ja ❤️
Jeg får skikkelig blodtrykksfall når jeg glemmer meg bort og reiser meg for fort. Svir i hodet og alt blir helt svart :wtf:

Uff så ekkel opplevelse :wideyed: kanskje lurt å spise først ja ❤️
Jeg får skikkelig blodtrykksfall når jeg glemmer meg bort og reiser meg for fort. Svir i hodet og alt blir helt svart :wtf:

Har lest litt rundt og det er visst vanlig tidlig i graviditeten, jeg har lavt blodtrykk fra før så det hjelper nok ikke. Håper dette går over snart for oss begge to. På en side er jeg lykkelig for hvert symptom som dukker opp, på den andre siden er det ikke stas å være svimmel. :schocked028Jaja... tror det er lurt å få i seg væske, jeg skal iallefall prøve å fokusere på det i dag. ;)

Har lest litt rundt og det er visst vanlig tidlig i graviditeten, jeg har lavt blodtrykk fra før så det hjelper nok ikke. Håper dette går over snart for oss begge to. På en side er jeg lykkelig for hvert symptom som dukker opp, på den andre siden er det ikke stas å være svimmel. :schocked028Jaja... tror det er lurt å få i seg væske, jeg skal iallefall prøve å fokusere på det i dag. ;)
Ja sånn er jeg også, ønsker alle symptom velkommen :p jeg prøver å drikke mer vann, men aldri vært spesielt flink til det, går mest i cola zero:dead: men er mer bevisst nå❤️

Trøtt trøtt trøtt… har duppa av mange ganger på sofaen, våkner hver gang av at minste frøkna på 5 spør ”mamma sover du?”:laughing001

Var ute i - 13 i ca 45 min. Sitter i kroppen ennå, selv om jeg har dusjet veldig varmt. Nå har jeg bare ilinger i høyre siden av ryggen. Kjennes ut som kynnere :hungover: på platen står en stor kasserolle med pinnekjøtt og damper. :joyful:

4 uker i dag. Har litt ømme pupper, men ikke veldig. Kommer og går litt også. Litt småkvalm innimellom. Og litt vage mensmurringer. Og fryser mer. Men alt i alt, så kjenner jeg veldig lite. Føler meg ganske vanlig liksom. Og det er jo selvfølgelig en bekymring.

Er 4.2 og har ikke mye symptomer. Kun såre brystvorter. Tok derfor en ny test og den er sterkere enn noen gang. Men syns det er rart at jeg kjenner så lite.

Er 4.2 og har ikke mye symptomer. Kun såre brystvorter. Tok derfor en ny test og den er sterkere enn noen gang. Men syns det er rart at jeg kjenner så lite.
Hadde også en ukes pause med symptomer med nr 1, også kom det tilbake med kvalme og alt i uke 6! :-)

Jeg kjente ingenting i uke 4 utenom at jeg måtte opp å tisse på natta, og tenkte akkurat som deg. Nå er jeg 5+4 og begynte å kjenne litt murringer i magen i går. Brystene har også blitt ømmere. :rolleyes: I tillegg fryser jeg og er tett i nesa uten å være forkjøla. Tror det er helt normalt å ikke kjenne noe så tidlig som i uke 4. Veldig irriterende at det slik:banghead: Man ønsker jo en bekreftelse. Men symptomene kommer nok:Heartpink

Har litt mageknip som sitter i… Har det betydd SA/MA for noen? Husker ikke at jeg hadde sånn sist, så blir jo litt bekymra!

Da jeg var gravid med sønnen min for 5 år siden hadde jeg ingen symptomer. Googlet: ingen symptomer tidlig gravid og var så bekymret. «Alle» hadde jo tidlige symptomer! Men på dagen 6+0 kom kvalmen og den varte til etter fødsel! Da måtte jeg jo sukke litt oppgitt over meg selv :rolleyes:

Konklusjonen er at ikke alle har symptomer så tidlig. Det varierer nok veldig. Nå derimot er jeg på den andre siden av skalaen og googler menslignende smerter tidlig gravid :bookworm: Det er visst også vanlig. Men har litt mer i bagasjen nå med en exu i august som startet med ryggsmerter… Jeg mener de ikke er like sterke nå, så forsøker å puste med magen. Jeg har fortrengt mye fra de ukene :oops: Jeg tror det er ganske normalt å bekymre seg så tidlig. Men må prøve å tenke positivt og at dette er noe vi ikke har kontroll over.

Til dere som ikke kjenner så mange symptomer enda. Symptomene kommer til høyere hcg blir. Så når man er feks uke 4 så er gjerne ikke hcg så høyt enda. Men det kommer ❤️ Her har kvalmen begynt å komme først nå, er 5+2 nå. Den er absolutt ikke ille, men er småuggen hele dagen :)

Her er eg kvalmen og ekstremt trøtt :/ regner med det blir verre og verre

Jeg er bare 3+5 men har hatt mensmurringer til og fra en hel uke allerede. Puppene begynner å bli litt ømme. Litt bekymret for så mye murringer så tidlig da sist jeg hadde det endte i en SA.

Back
Topp