Symptomtråd

Er så kvalm.. tok testen hovedsakelig pga det. Vi har prøvd noen mnd og regnet overhodet ikke med å være gravid.
Sliter med å få i meg mat og har diabetes så tenkte å ringe til sykehuset (får oppfølging der og diabetesen) og spørre om jeg kan prøve postafen. Er forferdelig å gå sånn,har ikke kaste opp men konstant så kvalm at jeg ikke klarer å snakke eller fungere.
Får fred når jeg sover da..:depressed:
 
Ser dessverre ikke så lovende ut for min del. Har hatt en del blødninger både i går og i dag, omtrent som ved mensen. Tester igjen i morgen tidlig for å se om hcg nivået stiger på ukesindikatoren, men klarer ikke å se for meg at jeg fortsatt er gravid etter de blødningene.
 
Flere som sliter med mensensmerter? Eller kjennes ut som noe som strekke/utvide seg.
Vet det er normalt og eg hadde det med forrige også men blir likevel i tvil om smertene er rett type smerter
 
Flere som sliter med mensensmerter? Eller kjennes ut som noe som strekke/utvide seg.
Vet det er normalt og eg hadde det med forrige også men blir likevel i tvil om smertene er rett type smerter
Ja! Har mye stikking og riving samt murringer! Husker at det var sånn sist og!
 
I dag kom det litt blod igjen… :( Fortsatt bare et par dråper ved et toalettbesøk, og rosa ved tørking. Ble med det ene toalettbesøket. 4+4 i dag, og kjenner jeg blir redd for å miste nok en gang. Knapt en måned siden sist jeg mistet…Jeg orker ikke denne usikkerheten. Jeg ringer legekontoret imorgen tidlig, og håper jeg får komme å måle hcg i løpet av dagen.
 
I dag kom det litt blod igjen… :( Fortsatt bare et par dråper ved et toalettbesøk, og rosa ved tørking. Ble med det ene toalettbesøket. 4+4 i dag, og kjenner jeg blir redd for å miste nok en gang. Knapt en måned siden sist jeg mistet…Jeg orker ikke denne usikkerheten, så jeg ringer legekontoret imorgen tidlig, og håper jeg får komme å måle hcg i løpet av dagen.
Krysser fingrene for deg!
 
I dag kom det litt blod igjen… :( Fortsatt bare et par dråper ved et toalettbesøk, og rosa ved tørking. Ble med det ene toalettbesøket. 4+4 i dag, og kjenner jeg blir redd for å miste nok en gang. Knapt en måned siden sist jeg mistet…Jeg orker ikke denne usikkerheten. Jeg ringer legekontoret imorgen tidlig, og håper jeg får komme å måle hcg i løpet av dagen.
Ånei :( godt du skal ringe legen og få målt hcg ❤️ Mange som har uskyldige blødninger i starten, husk det. Men forstår absolutt redselen ❤️
 
Skikkelig uggen ikveld :yuck:
 
I dag kom det litt blod igjen… :( Fortsatt bare et par dråper ved et toalettbesøk, og rosa ved tørking. Ble med det ene toalettbesøket. 4+4 i dag, og kjenner jeg blir redd for å miste nok en gang. Knapt en måned siden sist jeg mistet…Jeg orker ikke denne usikkerheten. Jeg ringer legekontoret imorgen tidlig, og håper jeg får komme å måle hcg i løpet av dagen.

Føler med deg, vond følelse å gå med den frykten og uvissheten for at noe er galt. Etter blødningene jeg har hatt i dag, er det vanskelig å se for seg at det fortsatt er noe der, men går jo med et lite håp allikevel.. har ikke hatt noen smerter. Jeg tok en digital test i dag, den viste 1-2, jeg innbiller meg at den burde vist 2-3 nå.. Jeg har også bestemt meg for å ringe legeni morgen og høre om jeg bør sjekke blødningen, evt sjekke hcg. Vanskelig å gå rundt med den usikkerheten.

Lykke til i morgen,sannsynligvis er nok alt fint hvis du bare har hatt litt blod!
 
kribler i magen, har begynt å få strekk i livmor område i det jeg reiser meg. Sovner så fort jeg ikke gjør noe, og brystene vookser.
Redd for blod, redd for å miste, redd for alt, men prøver å leve avslappet, denne gangen skal det gå bra!

Krysser fingrene for dere @Elly♡ og @SmåØnsker2022
 
Skikkelig ”menssmerter” idag, nesten litt vondt å bevege seg. Kjenner godt at livmoren strekker seg❤️
 
Sniker meg inn her etter MA for ca 2 mnd siden.
Spiren satt på pp1 denne gangen også som sist gang.
Halsbrann, luft i magen, treg mage som sist.
Men nå som jeg vet jeg er gravid igjen så er kvalmen der
konstant. Ikke kastet opp noe ennå, kryss i taket for det.

Er 4+0 i dag iflg terminkalkulatoren.
 
Jeg sniker meg forsiktig inn her. IVF. Egguttak nr 2 nå. Hadde SA i mai i uke 6-7. 5+1 nå. Så tørr ikke ha store forhåpninger foreløpig. Symptomer er at jeg må opp å tisse og drikke hver natt. Har gjort det siden 5 dager før IKM. Noe jeg så og si aldri har gjort før. Kanskje litt oppblåst og litt ømme bryster. Ellers ingen symptomer. Venter i spenning:nailbiting:
 
Back
Topp