Symptomtråd

Hatt litt blødninger i går og i dag, 4+2 i dag. Leser at det ikke er uvanlig, men kan ikke huske jeg hadde det i tidligere svangerskap, så kjenner jeg blir bekymret.. har ekstra test med ukesindikator, tenker jeg får ta den om et par dager, for å se om det er stigning. Vet det ikke er noe å gjøre med det uansett, men vanskelig med den uvissheten..
Føler med deg :Heartred Jeg er på juleferie nå, men så fort jeg kommer hjem blir det en tur til legen for å måle hcg. Mistet i uke 6-7 i november, og vil gjerne forsikre meg at det går bra denne gangen.. Da begynte jeg å spotte 5+0.. Nå er jeg 4+2 og går med hjertet i halsen hele tiden, klarer ikke å slappe av :confused005
 
Føler med deg :Heartred Jeg er på juleferie nå, men så fort jeg kommer hjem blir det en tur til legen for å måle hcg. Mistet i uke 6-7 i november, og vil gjerne forsikre meg at det går bra denne gangen.. Da begynte jeg å spotte 5+0.. Nå er jeg 4+2 og går med hjertet i halsen hele tiden, klarer ikke å slappe av :confused005

Uff, så fælt! Kan jeg spørre hvordan det var, var det så stor blødning at du ikke var i tvil om at det var en spontanabort? Krysser fingrene for at alt går fint for begge to ❤
 
Uff, så fælt! Kan jeg spørre hvordan det var, var det så stor blødning at du ikke var i tvil om at det var en spontanabort? Krysser fingrene for at alt går fint for begge to ❤
Spottet i ganske mange dager i forkant. Blødde så lite at det kun kom noen få dråper ved toalettbesøk. Men etter å ha spottet i 5 dager kom det plutselig litt i trusa en kveld, minimalt, men nok til at jeg tenkte at jeg skulle sette på et bind til natta. Da jeg våknet neste morgen var bindet overfylt og det rant nedover lårene mine på vei til toalettet.. Da var det ikke noen tvil. Blødde kraftig i 2-3 dager med mye koagel, men lite smerter. Hadde en runde på 2-3 timer med skikkelig kraftig menssmerter ene dagen. Videre blødde jeg som en vanlig mens.

Håper det bare er uskyldige dråper som har kommet hos oss. Står jo at det er vanlig, men likevel vanskelig å slappe av :Heartred
 
Våknet i dag tidlig og var sikker på at nå har jeg begynt å blø. Beklager tmi, men følte meg så våt nedentil. Det var visst bare utflod o_O Jeg som til vanlig ikke trenger truseinnlegg får vel finne det frem :p
 
Last edited:
Våknet i dag tidlig og var sikker på at nå har jeg begynt å blø. Beklager tmi, men følte meg så våt nedentil. Det var vist bare utflod o_O Jeg som til vanlig ikke trenger truseinnlegg får vel finne det frem :p
Har også økt utflod nå :shy:
 
Har skikkelig halsbrann idag :angry4
 
Jeg er 4+5
Har hatt små blødning siden torsdag. Kom når mensen skulle kommet. Har hatt svake stripstester tok en clear blue i morges og den viste gravid
Vært uggen og kvalm i noen dager nå.
Kjenner tydelig romstering i livmora. Har gjort det de siste 3/4 dagene.
 
Føle eg må tissa heila tidå og sjekke hver gang om mensen har komt :hilarious:
 
Føle eg må tissa heila tidå og sjekke hver gang om mensen har komt :hilarious:
Tisser også oftere! Våkner midt på natten der det er like før blæra eksploderer :p
 
Ja sant nok. Eg føle bare eg må tissa og springe oftere på do men kommer omtrent ingenting :p
Åja, nei her blæra stappfull hver gang etter kort tid :p skal sies at jeg drikker mye mer vann nå enn jeg pleier da :)
 
Back
Topp