Symptomtråd

SmåØnsker

Ung og Aktiv!
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
❄️ Januargull 2023 ❄️
Vi trenger et sted å dele symptomene våres :depressed::hungover::yuck::grumpy::puke
 
I går ettermiddag/kveld ble jeg stuptrøtt. Sovnet på sofaen klokka 21.30, som absolutt ikke er likt meg. Og sov gjennom natten videre. I tillegg fikk jeg halsbrann av å drikke julebrus :facepalm: Tidens nederlag akkurat nå :arghh:
 
Last edited:
Her veksler det litt mellom ømme bryst og kvalme. Kvalmen kommer i bølger.
Tisser oftere.

igår kveld opplevde jeg noe skikkelig rart. Det begynte å stikke over HELE magen, måtte legge meg i fosterstilling. Magen ble helt stram.
Gikk like fort over som det kom :eek:
 
Masse murringer i dag. Det jobbes godt der nede. Livmor føles stinn og hard :angelic: Takknemlig for alle symptomer :Heartred Frem til kvalmen slår inn :hilarious:
 
Idag våknet jeg med kvalme. Ikke direkte kvalme, men mer sånn uggenhet. Klarte bare halvt rundstykke til frokost, da føltes magen stappfull :wtf: og cola zero smakte rart… :wideyed::wideyed::wideyed: murringer og en slags «bobling» nederst i magen
 
Kvalme eller uggen her også, og hatt hyperemesis i 2 av 3 svangerskap så regne me at det kommer etterhvert dette svangerskapet også..
 
Symptomer i dag: 4+3
trett, litt vondt i korsrygg, oppblåst og ømme bryst, halsbrannen sniker seg på.
før positiv test (to dager før ca ikm) ekstremt lettrørt, fuktige brystvorter, kaffen smakte plutselig ikke godt lengre.
Usikker på el denne mnd, testet ikke for første gang siden juli…
 
Flere som fryser skikkelig?? Greit nok at eg er frysepinne til vanlig men de siste dagene har vært ekstremt:/
 
Flere som fryser skikkelig?? Greit nok at eg er frysepinne til vanlig men de siste dagene har vært ekstremt:/
Jepp! Gubben fyrer som bare det så jeg ikke skal skru opp varmepumpa på max:p:hilarious:
 
4+2. Mye murringer. Fikk litt rosa på papiret i går, men ble med de få dråpene. Kom etter jeg hadde vært på do og gjort nummer 2 (litt hard i magen..:inpain:) Håper det ikke utvikler seg til noe mer…
 
Hatt litt blødninger i går og i dag, 4+2 i dag. Leser at det ikke er uvanlig, men kan ikke huske jeg hadde det i tidligere svangerskap, så kjenner jeg blir bekymret.. har ekstra test med ukesindikator, tenker jeg får ta den om et par dager, for å se om det er stigning. Vet det ikke er noe å gjøre med det uansett, men vanskelig med den uvissheten..
 
Flere som fryser skikkelig?? Greit nok at eg er frysepinne til vanlig men de siste dagene har vært ekstremt:/
Jeg fryser hele tiden!
 
Jeg er kvalm. Hele tiden. Jeg fryser og er trøtt. Trodde i begynnelsen av uken at jeg var smittet med omgangssyke, men lurer på om det bare var graviditet :wacky:
 
Back
Topp