Symptomtråd

Skal hvertfall gå frem til tul i uke 7 med 3xdaglig, dersom alt ser bra ut da så tror jeg ikke jeg skal bruke det mer etter det :)
Nå ble jeg nyskjerrig. Jeg tar bare en dag om dagen. Ser de fleste tar 2 ganger om dagen. Er det pga progesteronet har blitt målt lavt tidligere?

Edit: jeg har Crinone, ikke Lutinus. Men det er vell det samme ca?:bored:

Nå ble jeg nyskjerrig. Jeg tar bare en dag om dagen. Ser de fleste tar 2 ganger om dagen. Er det pga progesteronet har blitt målt lavt tidligere?

Alle verdiene mine er normale, men har ikke eggledere så er prøverørsbehandling, sikkert derfor :)
Men lurer også på om 2x crinone kan være samme dose som 2x lutinus, men usikker :)

Kvalme og brekninger....
Ømme bryster.
Vond korsrygg
Ustabile smaksløker..

Sniker fra august :happy: Jeg går også på Crinone, tar bare en gang annenhver dag. Har ikke målt progesteronnivået, men gyn ville prøve siden jeg har hatt 2 SA-er :)

Er 4.2 og har ikke mye symptomer. Kun såre brystvorter. Tok derfor en ny test og den er sterkere enn noen gang. Men syns det er rart at jeg kjenner så lite.
Samme her! Helt merkelig å være gravid uten noen symptomer. Har også bare ømme pupper og brystvorter.. 4+3 i dag

Nå tikket det inn en trøtthet jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Det føles som det er sent på natta nå og vi sto opp kl. 09.30 i dag.... Fryser også!

Ingen symptomer så langt, bare 4 uker på vei også nyter det enn så lenge :) sist var jeg 8 uker før jeg merka noe særlig.
Sånn var det hos meg forrige graviditet, så nyter lite symptomer enn så lenge her også. Er 5+3 i dag. Eneste symptom foreløpig er blodtrykksfall og svimmelhet når jeg reiser meg opp. Forøvrig dette som fikk meg til å ta en test :happy:

Lite/ingen symptomer her og, annet enn mensmurringer, så tør ikke tro at det stemmer enda :sorry:

Last edited:
Jeg er så vanvittig trøtt! Sleit skikkelig med å komme meg opp i dag tidlig. Godt jeg har hjemmekontor… Har også ømme og hovne bryst og er generelt uvel og kvalm om morgenen.
Jeg har også hatt en god del nattesvette de siste dagene (er 4+4 i dag).

Ikke et eneste symptom her i gården. bare litt murringer nederst, men ellers ikke noe :)

Har vært kvalm en uke nå, noen ganger er de bølgene så sinnsykt høye :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy: sånn typ like før man spyr, men man spyr ikke :yuck:

Har vært kvalm en uke nå, noen ganger er de bølgene så sinnsykt høye :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy: sånn typ like før man spyr, men man spyr ikke :yuck:

Som om du har spist for mye og bare vil få det ut? Sånn har jeg det iaf.. Kjøpte salt chips.. Var ikke så godt som jeg trodde :hilarious:

Føler at ingen ting hjelper mot kvalmen.. :depressed:
Blir vanskelig å holde for seg selv om det skal fortsette sånn de neste ukene.. :yuck:

Som om du har spist for mye og bare vil få det ut? Sånn har jeg det iaf.. Kjøpte salt chips.. Var ikke så godt som jeg trodde :hilarious:

Føler at ingen ting hjelper mot kvalmen.. :depressed:
Blir vanskelig å holde for seg selv om det skal fortsette sånn de neste ukene.. :yuck:
Ja på en måte.. det kommer liksom i enorme bølger. Spesielt om det er lenge siden jeg har spist:wtf: french fries potetgull er eneste som holder det i sjakk. Litt hele tiden. Spist sikkert 5 poser de siste dagene :p:p tørr ikke gå på vekta.. haha

Jeg er 3+6 idag/13 Dpo.
fra 8dpo merket jeg en slags ømhet/hevelse i livmor/eggstokkene og har vært
Vært kvalm.
Alltid reagert med kvalme på progrestoronøkning, men denne måneden nådde det en ny topp (så mistenkte lenge det måtte være noe mer).
Fikk stikninger rundt 10dpo,men det trodde jeg egentlig bare var pga mye julemat :bored:
Hadde masse murringer fram til 11 Dpo. De er helt borte nå og ingen av vanlige "mens" symptomer.

Men akkurat nå er jeg fornøyd med symptomer fordi da kan jeg kjenne mer at noe skjer :happy:

Fremdeles ingen symptomer, og er 4+0 i morgen. Jeg håper det fortsetter slik! Har ikke tid til masse plager med ei som er veldig aktiv hjemme her!

Back
Topp