Symptomtråd

De siste tre dagene har jeg hatt mensmurringer nesten hele tiden og kan ikke huske å ha hatt det de andre gangene jeg har vært gravid (hvor jeg har mistet). Likevel er jeg livredd for at dette betyr at det er en ny SA rundt hjørnet ☹️ Er det flere som har mye mensmurringer? Jeg er forresten 5+2 i dag.

De siste tre dagene har jeg hatt mensmurringer nesten hele tiden og kan ikke huske å ha hatt det de andre gangene jeg har vært gravid (hvor jeg har mistet). Likevel er jeg livredd for at dette betyr at det er en ny SA rundt hjørnet ☹️ Er det flere som har mye mensmurringer? Jeg er forresten 5+2 i dag.
Har en del mensmurringer ja, noe som er vanlig:happy:

Kjenne veldig på at eg må tissa i dag, føles ut som eg blør heile tida så springe og sjekke. Merke og eg har følelse av at detta svangerskapet ikkje komme til å gå bra, sikkert fordi eg føle eg blør og har vondt i magen

Kjenne veldig på at eg må tissa i dag, føles ut som eg blør heile tida så springe og sjekke. Merke og eg har følelse av at detta svangerskapet ikkje komme til å gå bra, sikkert fordi eg føle eg blør og har vondt i magen
Hadde det sånn helt i starten jeg også, men hos meg var det bare økt utflod, som gjorde at det føltes ut som jeg blødde. Sjekket maaange ganger. Gjør det til tider enda. Murringer i magen er veldig normalt ❤️

Helt normalt å ha murringer i starten, tenk så mye livmoren jobber nå ❤️

Oftere og tisset i dag.
Enten er det urinveisinfeksjon som er på gang
Eller så bare veldig tissetrengt i dag. Håper det bare ikke er diabetes som kommer snikende..

Plutselig blitt så emisjonell.. Så på dokumentaren om de guttene som ble fanget i grotten i Thailand.
Holdt på og stortute

Her har kvalmen kommet for fult :grumpy:

Jeg er blitt skikkelig tjukk :stop:o_O
orker egentlig ikkeee… :shifty:. 5 uker og ser ut som jeg er 5mnd, har ikke sett mannen på 2 uker tipper han ser d med en gang

Ingen symptomer så langt, bare 4 uker på vei også nyter det enn så lenge :) sist var jeg 8 uker før jeg merka noe særlig.

Ingen symptomer så langt, bare 4 uker på vei også nyter det enn så lenge :) sist var jeg 8 uker før jeg merka noe særlig.
Fint å høre at lite symptomer også er normalt.:) Leser ofte om dem som har masse symptomer. Og sånn som i uke 5 skriver babyverden om ømme bryster, tretthet m.m. Selv om man vet at mye er normalt, bekymrer man seg jo litt, når symptomene er svært få. Så veldig godt å få bekreftet at lite symptomer ikke behøver å bety noe negativt.

Fint å høre at lite symptomer også er normalt.:) Leser ofte om dem som har masse symptomer. Og sånn som i uke 5 skriver babyverden om ømme bryster, tretthet m.m. Selv om man vet at mye er normalt, bekymrer man seg jo litt, når symptomene er svært få. Så veldig godt å få bekreftet at lite symptomer ikke behøver å bety noe negativt.
Ja ikke sant. Tenker man skal nyte det for det blir tidsnok slitsomt. Regner med at trøttheten kommer tidligere denne gangen siden vi er i den mørke årstiden, det gjorde den iallfall når jeg gikk med frøkna som er født i oktober :)

Tror jeg alltid hatt halsbrann hver gang.
Ene gangen var alle syk på internatet så trodde jo jeg bare hadde skikkelig uflaks med og fortsette å være syk og kaste opp. :hilarious: Helt til eksen min den gang lurte på når jeg hadde mensen sist... Da slod det meg, tanken :wacky:

Denne gangen hadde jeg en slags følelse fordi jeg liker ikke i utgangspunktet fisk. Spesielt ikke laks..
Men gubben var lei julemat så jeg laget ovnsbakt laks. Å det var så godt! Tullet med at det måtte jo være en grunn til at jeg plutselig likte laks. Hadde jo rett da i og for seg:p

Er bare ca uke 4 nå, men allerede kjenner jeg det jobbes i livmora, puppene har blitt større, ømme og spretne(nesten) , klarer ikke kaffe med melk som jeg alltid har startet dagen med og er TRØTT, men allikevel våkner lett/kort nattesøvn håper bare jeg klarer å holde meg til dette noen uker og at kvalmen holder seg unna denne gangen. Sist (endte i SA) ble jeg bilsyk av egen kjøring måtte stoppe og ta pauser eller kjøre med vinduene på vidt gap, klarte ikke stekeos eller matlukt osv

4+3 idag, må ta en lur iløpet av dagen, er uggen, puppene er megaømme og det kniper i livmora, men går på lutinus så mye kan nok linkes til det

De ømme brystene er tilbake, og mensmurringene har tatt pause. De 2 andre svangerskapene mine kom «fyllesjuka» i uke 8 og varte til ca uka 15.
Spent på denne gangen, uke 5+1 nå:smug:

4+3 idag, må ta en lur iløpet av dagen, er uggen, puppene er megaømme og det kniper i livmora, men går på lutinus så mye kan nok linkes til det
Hvor lenge skal du gå på lutinus? Jeg går også på det, og er så usikker på om jeg tørr slutte 1 uke etter pos test, som legen anbefalte.

Hvor lenge skal du gå på lutinus? Jeg går også på det, og er så usikker på om jeg tørr slutte 1 uke etter pos test, som legen anbefalte.

Går også på lutinus. Fikk beskjed av gyn å gå på det ut januar. Tar en dose morgen og en dose kveld. Det kunne ikke skade mente hun. Starter uke 9 1. februar. Men har skjønt det er veldig ulike meninger om det. Dette er forresten første gangen jeg har prøvd lutinus, så har ikke mye erfaring :oops: Men interessant å høre hva andre gjør og har fått beskjed om.

Skal hvertfall gå frem til tul i uke 7 med 3xdaglig, dersom alt ser bra ut da så tror jeg ikke jeg skal bruke det mer etter det :)

Back
Topp