Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, jeg er kvalm!
Regner med entusiasmen går over fort, men satser på at kvalmen gjør det samme. Synes egentlig det var pittelitt stas å få en bekreftelse på at kroppen jobber.
Det er jo akkurat det som skjer nå også [emoji1] Leddbåndene som holder på plass livmor strekkes. De bare kalles ligamentbånd og ikke leddbånd. Jeg leser flere klager over få symptomer, men så har de sånne ting eller er supertrøtte e.l. jeg er glad jeg ikke spyr 24/7, men skjønner litt hva du mener med å føle seg gravid. Nå føler jeg meg tykk. Magevalkene henger utover. Gleder meg til å få sånn fin struttemage og kjenne liv. Da føler jeg meg gravid [emoji1]Det er bare altfor lenge til [emoji23]Hmm, jeg sitter og føler for det meste at jeg ikke har noen symptomer, men skjønner jo at jeg har noen få. Det er bare det at jeg skulle gjerne liksom følt meg gravid. Noen som skjønner hva jeg mener...?
Dog, på mandag satt jeg i bilen og hostet og måtte krøke meg sammen for hostingen gjorde at jeg fikk så vondt i livmorområdet - og samme nå for et øyeblikk siden. Det er akkurat som om noen strekker en strikk bittelitt for langt. Jeg har strukket leddbånd ganske mange ganger, så det er nesten litt av samme følelser. Tar det som et godt tegn![]()
Det er jo akkurat det som skjer nå også [emoji1] Leddbåndene som holder på plass livmor strekkes. De bare kalles ligamentbånd og ikke leddbånd. Jeg leser flere klager over få symptomer, men så har de sånne ting eller er supertrøtte e.l. jeg er glad jeg ikke spyr 24/7, men skjønner litt hva du mener med å føle seg gravid. Nå føler jeg meg tykk. Magevalkene henger utover. Gleder meg til å få sånn fin struttemage og kjenne liv. Da føler jeg meg gravid [emoji1]Det er bare altfor lenge til [emoji23]
Er det vanlig med diaré? Har flydd på do i 2 dager nå... eller er det noe annet?
Jeg har hatt diaré og forstoppelse sånn omtrent annenhver uken siden jeg ble gravid.. Tror det er normaltEr det vanlig med diaré? Har flydd på do i 2 dager nå... eller er det noe annet?
Jeg er litt av det samme. Omtrent ingen symptomer i dag og i går...
Jeg har de siste timene verket veldig i magen. Usikker på om det er mageknip eller om det bare er ligamentsmerter..jeg klarer nesten ikke stå oppreist når det begynner. Opplever andre sånne magesmerter?