Symptomtråd

Her er det nesten bare murringer foreløpig ;)
Har opplevd litt svimmelhet/kvalme på jobb også, men veldig svakt bare. Har god matlyst og sover godt. Litt ømme pupper også.

Hurra, jeg er kvalm! :P

Regner med entusiasmen går over fort, men satser på at kvalmen gjør det samme. Synes egentlig det var pittelitt stas å få en bekreftelse på at kroppen jobber.

Hmm, jeg sitter og føler for det meste at jeg ikke har noen symptomer, men skjønner jo at jeg har noen få. Det er bare det at jeg skulle gjerne liksom følt meg gravid. Noen som skjønner hva jeg mener...?

Dog, på mandag satt jeg i bilen og hostet og måtte krøke meg sammen for hostingen gjorde at jeg fikk så vondt i livmorområdet - og samme nå for et øyeblikk siden. Det er akkurat som om noen strekker en strikk bittelitt for langt. Jeg har strukket leddbånd ganske mange ganger, så det er nesten litt av samme følelser. Tar det som et godt tegn :)

Hurra, jeg er kvalm! :p

Regner med entusiasmen går over fort, men satser på at kvalmen gjør det samme. Synes egentlig det var pittelitt stas å få en bekreftelse på at kroppen jobber.

Hehe kjenner den følelsen altså!

Hmm, jeg sitter og føler for det meste at jeg ikke har noen symptomer, men skjønner jo at jeg har noen få. Det er bare det at jeg skulle gjerne liksom følt meg gravid. Noen som skjønner hva jeg mener...?

Dog, på mandag satt jeg i bilen og hostet og måtte krøke meg sammen for hostingen gjorde at jeg fikk så vondt i livmorområdet - og samme nå for et øyeblikk siden. Det er akkurat som om noen strekker en strikk bittelitt for langt. Jeg har strukket leddbånd ganske mange ganger, så det er nesten litt av samme følelser. Tar det som et godt tegn :)
Det er jo akkurat det som skjer nå også [emoji1] Leddbåndene som holder på plass livmor strekkes. De bare kalles ligamentbånd og ikke leddbånd. Jeg leser flere klager over få symptomer, men så har de sånne ting eller er supertrøtte e.l. jeg er glad jeg ikke spyr 24/7, men skjønner litt hva du mener med å føle seg gravid. Nå føler jeg meg tykk. Magevalkene henger utover. Gleder meg til å få sånn fin struttemage og kjenne liv. Da føler jeg meg gravid [emoji1]Det er bare altfor lenge til [emoji23]

Det er jo akkurat det som skjer nå også [emoji1] Leddbåndene som holder på plass livmor strekkes. De bare kalles ligamentbånd og ikke leddbånd. Jeg leser flere klager over få symptomer, men så har de sånne ting eller er supertrøtte e.l. jeg er glad jeg ikke spyr 24/7, men skjønner litt hva du mener med å føle seg gravid. Nå føler jeg meg tykk. Magevalkene henger utover. Gleder meg til å få sånn fin struttemage og kjenne liv. Da føler jeg meg gravid [emoji1]Det er bare altfor lenge til [emoji23]

Ah, men der ser man ja. Samme følelsen! Jeg har også tenkt at redselen for MA er der, og blir glad for at jeg kjenner strekkene, tenker at det er godt tegn på at noe vokser.. Siden jeg aldri har vært gravid før og synes det egentlig er bittelitt rart også, så kalles det litt embryoet av og til for en liten alien også - surrealistisk å gro et lite menneske inni seg.. :D

Symptomer om dagen er kvalmebyger, oftere sulten, tungpustet og virker nesten som det ikke er like lett å puste gjennom nesen..[emoji28]

Jeg har de siste timene verket veldig i magen. Usikker på om det er mageknip eller om det bare er ligamentsmerter..jeg klarer nesten ikke stå oppreist når det begynner. Opplever andre sånne magesmerter?

Idag er jeg kvalm [emoji30] hatt flere brekkninger også, men ingen oppkast heldigvis!

Jeg er litt av det samme. Omtrent ingen symptomer i dag og i går...

Det er så rart å tenke på at jeg er gravid når symptomene er så få. Jeg er veldig glad for at jeg har sluppet unna kvalmen enn så lenge :) Merker at jeg er mere trøtt enn tidligere, så kan sovne på sofaen etter jobb og middag [emoji85]

Jeg har de siste timene verket veldig i magen. Usikker på om det er mageknip eller om det bare er ligamentsmerter..jeg klarer nesten ikke stå oppreist når det begynner. Opplever andre sånne magesmerter?

Jeg har det mye sånn! Iblanda en god dose mensmurringer og menssmerter. Tror det er vanlig, men det er veldig slitsomt!

Jeg hadde første svangerskapskontroll i går og nevnte det for legen min at jeg synes det var litt rart å ikke ha så mye symptomer på en måte.
Hun sa det veldig fint - at nå får kroppen tid til å venne seg til alt, og ta det litt i små steg fremover. Både hode og kropp hadde blitt lettere sjokkert om de hadde våknet opp en morgen og vært kjempegravid.. :)

Plutselig kvalm. Uke 8 i dag. Hadde store problemer med å spise frokost. Har fått skikkelig avsmak på brød :(

Blir vist litt mer kvalm for hver dag som går her, heldigvis er det fortsatt stort sett om kvelden og ingen oppkast ennå. Ellers er jeg trett, fryser lett, brystene er super-ømme og jeg flyr i taket av ingenting. Litt synd på mannen som får "litt" kjeft innimellom. Skal ha bonusen på vinterferie neste uke, håper jeg klarer å ikke la det gå ut over han :/

Er veldig glad for å slippe unna kvalmen jeg har hørt så mye snakk om [emoji3][emoji1303] føler virkelig med dere! Jeg har veldig ømme bryster, sover litt dårlig om nettene, oftere trøtt, oftere sulten, griner lett og blir fort sint [emoji23] heldigvis stort sett fort blid igjen! Er 8+6 idag . Reiser til Budapest til uka, og håper formen holder seg [emoji177]

Ser visst ut som om kvalmen ikke var sykdom likevel.. æsj, med førstemann slapp jeg unna billig det jeg [emoji14]

Back
Topp