Symptomtråd

Puppevondten har gitt seg litt her. Deilig [emoji23] mannen fikk tom ta på de i helgen [emoji23]
Sønnen min på 3 år tok skikkelig tak i puppa når vi skulle i dusjen i går, så smalt det fra mannen "han får lov!" [emoji23][emoji23] en litt frustrert mann å bo med om dagen.
 
Sønnen min på 3 år tok skikkelig tak i puppa når vi skulle i dusjen i går, så smalt det fra mannen "han får lov!" [emoji23][emoji23] en litt frustrert mann å bo med om dagen.

Hahahah [emoji23] høres ut som mannen her. I går beit jeg tennene sammen og lot han kose litt med de for å blidgjøre ham. Nå får han være fornøyd noen uker [emoji28]
 
Sønnen min på 3 år tok skikkelig tak i puppa når vi skulle i dusjen i går, så smalt det fra mannen "han får lov!" [emoji23][emoji23] en litt frustrert mann å bo med om dagen.
Hahaha [emoji23][emoji23]
 
16a3560ac51c9336d2c43dee88043ff7.jpg

Så har vi symptomet "så oppblåst at man ser ut som man er over halvveis i svangerskapet, ikke i første trimester" [emoji28] ignorer baderomsrotet [emoji23]
 
Hahahah [emoji23] høres ut som mannen her. I går beit jeg tennene sammen og lot han kose litt med de for å blidgjøre ham. Nå får han være fornøyd noen uker [emoji28]
Vurderer det jeg og altså, men må ærlig innrømme at når jeg føler meg som en oppblåst hval som ikke har sovet på 100 år så er det mer min egen lyst det går på stakars mannen min [emoji23]
 
Vurderer det jeg og altså, men må ærlig innrømme at når jeg føler meg som en oppblåst hval som ikke har sovet på 100 år så er det mer min egen lyst det går på stakars mannen min [emoji23]

Føler akkurat det samme her. Han prøver forsiktig innimellom, men når jeg skjærer grimaser så blir han irritert [emoji23][emoji85]
 
Føler akkurat det samme her. Han prøver forsiktig innimellom, men når jeg skjærer grimaser så blir han irritert [emoji23][emoji85]
"Jeg har gitt opp" er frasen jeg får også snur han seg snurt rundt. Satser på at det blir litt bedre om et par uker når trøttheten letter. Også er jeg faktisk ikke like oppblåst i dag [emoji4][emoji4]
 
"Jeg har gitt opp" er frasen jeg får også snur han seg snurt rundt. Satser på at det blir litt bedre om et par uker når trøttheten letter. Også er jeg faktisk ikke like oppblåst i dag [emoji4][emoji4]
Her kom lysten seg betraktelig etter et par min med litt tafsing og klining. Selv om man føler seg feit og ikke gravid enda, er det jo litt godt å fortsatt bli satt pris på [emoji6]
 
Her kom lysten seg betraktelig etter et par min med litt tafsing og klining. Selv om man føler seg feit og ikke gravid enda, er det jo litt godt å fortsatt bli satt pris på [emoji6]

Det er helt sant [emoji87] Må kanskje la han få lov til å komme til [emoji23][emoji7]
 
Det er helt sant [emoji87] Må kanskje la han få lov til å komme til [emoji23][emoji7]

Vi hadde faktisk sex i går kveld og jeg fikk lyst på mer [emoji87] klar for å få ham hjem igjen i morgen kveld [emoji57]
 
"Jeg har gitt opp" er frasen jeg får også snur han seg snurt rundt. Satser på at det blir litt bedre om et par uker når trøttheten letter. Også er jeg faktisk ikke like oppblåst i dag [emoji4][emoji4]

Godt å høre at det ikke er bare jeg som sliter med lysten. Begynner nesten å synes litt synd på samboeren min. Håper den kommer seg igjen snart :joyful:
 
De siste par kveldene har jeg vært skikkelig kvalm :grumpy: er det vanlig?
 
Her kommer uggenheten på kvelden.

Har et merkelig forhold til mat om dagen :p Er konstant sulten, men orker ikke noe av det jeg vanligvis spiser. Har lyst på ALT mulig rart - helt til det ligger på tallerken.. Da får jeg lyst på noe annet :joyful:

Stakkars samboeren som må leve i galskapen :happy:
 
De siste par kveldene har jeg vært skikkelig kvalm :grumpy: er det vanlig?

Man kan være kvalm hele døgnet. Jeg har bølger med kvalme gjennom dagen. Ligger i bakgrunnen hele tiden, men blir plutselig verre. Takler ikke mat jeg er vant med å spise. Sånn som grovbrød, vant med å spise veldig grovt brød, nå går det i loff.

Også må jeg pusse tenner etter mat, takler ikke smaken det blir i munn etter mat :(
 
Her kommer uggenheten på kvelden.

Har et merkelig forhold til mat om dagen :p Er konstant sulten, men orker ikke noe av det jeg vanligvis spiser. Har lyst på ALT mulig rart - helt til det ligger på tallerken.. Da får jeg lyst på noe annet :joyful:

Stakkars samboeren som må leve i galskapen :happy:
Som jeg skulle skrevet det selv!! :joyful:
 
Og der fikk jeg akutt lyst på glutenfri boller.

Såå da ble det plutselig det :rolleyes:
Selv etter en skål protein havregrøt til kvelds :eek:
 
Back
Topp