Symptomtråd

- Menssmerter og generelt vond i magen
- oppblåst til tusen- spesielt etter å ha spist
- generelt uggen og småkvalm om jeg ikke får i meg mat ofte nok, men også om jeg får i meg mat:wtf: Og små måltider er et must!
- ekstremt ømme bryster
- fryser- spesielt om ettermiddag/kveld
- Mye luft i magen og luft generelt.. Føler jeg raper og promper som en bryggesjauer:wideyed:

Trenger ikke fler symptomer for min del..:p
 
9 uker idag og ikke noen spesielle symptomer
 
- Bekkenvondt
- Sensitive brystvorter
- Veldig oppblåst mage
- Kvalm av og på (går med sånne kvalmebånd)
- Veldig trøtt
- En del humørsvingninger
- Mer sulten enn vanlig

Men kjenner at alle punktene over ikke er like intense som de var for 2 uker siden, så kjenner det begynner å avtale litt, noe som er deilig.
JM sa det var helt vanlig når man var kommet litt ut i 1 Trimester.

Er 10+3
 
- Svimmel, spesielt når jeg reiser meg (lavt blodtrykk).
- Akutt sulten
- Murringer, litt som menssmerter
- Vondt i korsryggen og nedover rumpa
- Oppblåst

Akkurat nå har jeg også en rar/kvalm følelse i hele kroppen, men det er nok av andre grunner.
 
Uggen, småkvalm uten å kaste opp. Blir 100 ganger verre med en gang jeg begynner å bli litt sulten, men så blir jeg uggen og oppblåst av å spise også o_O Fryser, konstant trøtt og uopplagt :shifty:
Veldig tørst, men må være iskald drikke, helst med isbiter. Kaffe byr meg skikkelig i mot for tiden, jeg som til vanlig drikker myyyye kaffe!:wideyed:
 
- Svimler om jeg reiser meg for fort.
- Kvalme/uvelhet som ofte blir sterkere om kvelden
- Trøtthet, mest på dagtid/ kveldstid. Har våkna men uthvilt om morgenen de sidte dagene :)
- Supergravid mage på kvelden:rolleyes:
- Innimellom ligamentsmerter og ømhet i livmora - har også hatt litt kynnere (spesielt når jeg har stressa pga. innleveringer i forbindelse med studier)
- Ulvehunger, kombinert med at ingenting frister (skal helst ikke lukte og smake for mye av maten)
- Superluktesans
- Tidvis en smule irritabel, gitt:oops:
- Nyeste: Mer og mer vondt i korsryggen utover dagen.
 
-Kvalme hele dagen
-Sulten og føler jeg må spise konstant for å ikke bli for kvalm
-Varm!!
- Trøtt og sliten
-Oppblåst

Så ja, det kjennes på kroppen at man er gravid!
 
Er det noen som innover hikker/ mye innover rap. Etter jeg ble gravid har det blitt sånn at jeg tror jeg at jeg skal rape, men så kommer det innover hikke/rap istede. Flere ganger om dagen. Skjer meg skjeldent ellers [emoji85][emoji4] Anyone?
 
Nyeste tilskuddet på symptomlista er super- luktesanseno_O mange ting som plutselig lukter ekstremt mye- og som regel ikke godt... På jobb i dag måtte jeg gå ut av et møte og vaske meg på hendene, da jeg plutselig ikke kunne utstå lukten på håndkremen jeg hadde smurt meg med like i forveien:dead:
Og for første gang har jeg opplevd å bli bilsyk av min egen kjøring:meh: visste ikke at det gikk an engang:p
 
- Vanvittig trett, sover 9-10 timer og sliter likevel med å komme meg opp.
- Oppblåst, spesielt etter mat og utover dagen/kvelden
- Ømme og stooore pupper (synest det er rart ingen har fattet misstanke pga nesten dobbel puppestørrelse)
-Uggen. Ingen mat som frister.
- Luktesans av en annen verden. Føler av og til at jeg ikke får puste pga alle luktene.
- Kranglete rygg og bekken, med muskelspasmer hver kveld.
- Fryser nesten hele tiden. Når jeg ikke fryser er jeg altfor varm
- Må tisse stadig vekk, minst 2-3 ganger hver natt
- "Bittelitt" mer hissig enn normalt

Føler igrunn at dette holder. Men plutselig så blir jeg nervøs likevel og føler meg ikke gravid nok, kun fordi de stikkingene jeg kjente så mye av i magen i starten ikke er der så ofte lenger...
 
- Vanvittig trett, sover 9-10 timer og sliter likevel med å komme meg opp.
- Oppblåst, spesielt etter mat og utover dagen/kvelden
- Ømme og stooore pupper (synest det er rart ingen har fattet misstanke pga nesten dobbel puppestørrelse)
-Uggen. Ingen mat som frister.
- Luktesans av en annen verden. Føler av og til at jeg ikke får puste pga alle luktene.
- Kranglete rygg og bekken, med muskelspasmer hver kveld.
- Fryser nesten hele tiden. Når jeg ikke fryser er jeg altfor varm
- Må tisse stadig vekk, minst 2-3 ganger hver natt
- "Bittelitt" mer hissig enn normalt

Føler igrunn at dette holder. Men plutselig så blir jeg nervøs likevel og føler meg ikke gravid nok, kun fordi de stikkingene jeg kjente så mye av i magen i starten ikke er der så ofte lenger...
Kjenner igjen den nervøse følelsen av å ikke være "gravid nok", til tross for alle symptomene som dukker opp på rekke og rad:wtf: jeg har det motsatt av deg da.. Blir nervøs av stikningene/ vondtene jeg plutselig kjenner i magen etter at de har vært fraværende en stund... Sjekker for blod hver gang jeg er på do.. Merkelig hvor tullerusk man kan bli av dette:wacky:
 
- Svimler om jeg reiser meg for fort.
- Kvalme/uvelhet som ofte blir sterkere om kvelden
- Trøtthet, mest på dagtid/ kveldstid. Har våkna men uthvilt om morgenen de sidte dagene :)
- Supergravid mage på kvelden:rolleyes:
- Innimellom ligamentsmerter og ømhet i livmora - har også hatt litt kynnere (spesielt når jeg har stressa pga. innleveringer i forbindelse med studier)
- Ulvehunger, kombinert med at ingenting frister (skal helst ikke lukte og smake for mye av maten)
- Superluktesans
- Tidvis en smule irritabel, gitt:oops:
- Nyeste: Mer og mer vondt i korsryggen utover dagen.
Er som det skulle vært meg. Er 10 uker
 
Har ingen symptomer, de ømme puppene er borte og ikke er jeg spesielt trøtt heller.. Kvalme har ikke vært eksisterende i det hele tatt. Vet jeg er heldig som slipper unna mye, men blir litt redd for at det kanskje ikke er liv i magen lengre.. Andre som har det sånn? Er 11+1 i dag, og skal på tul om 10 dager.
 
Har ingen symptomer, de ømme puppene er borte og ikke er jeg spesielt trøtt heller.. Kvalme har ikke vært eksisterende i det hele tatt. Vet jeg er heldig som slipper unna mye, men blir litt redd for at det kanskje ikke er liv i magen lengre.. Andre som har det sånn? Er 11+1 i dag, og skal på tul om 10 dager.

I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm. Følte meg helt tipp topp. Kjente på det samme du kjente på, men var veldig glad også jeg slapp den dårlige formen. Denne gangen er formen heeeelt annerledes.
 
I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm. Følte meg helt tipp topp. Kjente på det samme du kjente på, men var veldig glad også jeg slapp den dårlige formen. Denne gangen er formen heeeelt annerledes.

Godt å høre at jeg ikke er alene, og at alt kan være i skjønneste orden [emoji4] Min mor hadde heller ingen symptomer med meg, men hadde en kvalmeperiode med nr 2. Rart hvordan kroppen fungerer [emoji38]
 
Haha [emoji23][emoji23] nå som nesten alle andre symptomene er borte. Bortsett fra bekkenløsning og litt små trøtt, så har jeg nå i uke 12 fått skikkelig vondt i puppene [emoji85]
 
Følte for å si ingenting! Også blir jeg så glad også begynner jeg å tenke litt [emoji23]

-bekkenløsning er på vei, spesielt venstre beinet er angrepet nå akkurat som sist
-trøtt, må sove en time eller to kanskje 3 timer dupp på dagen [emoji87][emoji85] sykemeldt 50% og sliter de dagene jeg jobber seint og ikke får sovet.
-oppsvulma pupper
-kynnere til tider, skikkelig ubehagelig
-strekker så jeg må sette meg ned å puste i livmora en gang om dagen ca

Ellers har jeg ingenting nå [emoji4]
 
I går begynte jeg å kjenne stikninger på den innvendige delen av symfysen..kjenner noen til om dette er tegn på bekkenløsning?
Ellers har jeg ømme bryster, er veldig trett, gråter av ingenting og veldig tett i nesen.
Kvalmen har jeg heldigvis sluppet, men føler meg likevel ikke helt gravid siden jeg ikke er kvalm..
 
Back
Topp