Symptomtråd

Er det fler enn meg som tisser i et sett... er 12+4 i dag..og tisser hele tiden... er det pga at jeg har tvillinger inni der, at det presser mer på blæra? Trodde dette skulle ha gått over nå [emoji15]
 
Kan stille klokka etter mine doturer om natta i alle fall... hver 3.time, sharp! Går fint på dagtid, virker som om det legger mer press på blæra når jeg ligger.
 
Litt håpløst, men fredag fikk jeg vasket bilen, både utvendig og innvendig.
I går morges, lørdag, dro vi på påskeferie. Fra Oslo til Strømstad først. På veien begynner jeg å slite, for jeg blir uggen av lukten av vaskemidlene de har brukt i bilen og må sitte md skjerfet fra munn og nese for å slippe å lukte inn... Vel fremme er det en glede å gå ut av bilen,
Men så, så blir jeg så utrolig lei meg for at jeg blir dårlig av en sånn ting at jeg begynner å strigråte! Og mannen trøster meg og så må jeg bare le fordi det er så utrolig teit, mens jeg fremdeles er utrolig lei meg og gråter...

Han sa vel ganske tørt at han var klar for alt
 
Ømme pupper, ellers ingen verdens ting!! Føler meg helt som vanlig[emoji33] bortsett fra at jeg fort blir andpusten. 13+2 idag
 
Når jeg står opp om natten for å tisse kjennes det ut som om noen stikker nåler i brystvortene mine. Er såå vondt :mad:
 
Har hatt veldig humørsvingninger, stri gråtet av alt og ingen ting. Vært sint og hissig. Ellers ingen symptomer. Ingen vonde eller ømme Pupper. Litt småkvalm på morningen og kvelden når jeg tar cyclogest men det er vel en bivirkning på det. Ellers er man oppe Flere ganger På natta for å tipse og har masse rare drømmer når jeg først får sove. Er 11+1.
 
Siste dagene har eg vel ikkje egentlig merka at eg er gravid utenom littegrann mage (og tørr hud på hender og puppene). Egentlig utrolig godt [emoji4]
15+5. Er typisk oppe en gang på natta, men det er vanlig for meg uansett.
 
12+2 nå. De siste par-tre dagene har kvalmen tatt seg opp til nye høyder... Skikkelig bilsyk-følelse.
 
12+2 nå. De siste par-tre dagene har kvalmen tatt seg opp til nye høyder... Skikkelig bilsyk-følelse.

Samme her. Men enda litt mer. Har kastet opp hele denne uken og forrige. Er 13+5 i dag.
 
Samme her. Men enda litt mer. Har kastet opp hele denne uken og forrige. Er 13+5 i dag.
Isj, så slitsomt! Jeg spøy meg fra Trondheim til Oslo i bil i går, og dagen i dag har ikke startet stort bedre.
 
Isj, så slitsomt! Jeg spøy meg fra Trondheim til Oslo i bil i går, og dagen i dag har ikke startet stort bedre.

Uff så leit. Og så leser man om at nå skal jo liksom de gylne ukene starte snart. Ikke at kvalme og oppkast skal tilta
 
Har ikke så veldig mange symptomer fortiden bortsett fra bekkenløsning og noe halsbrann av og til.
Men i natt har jeg hatt helt forferdelige til strekk i lysken når jeg ut beveget meg.
 
Jeg er uke 15 og har de siste ukene knapt nok hatt noen symptomer. Har mye energi og føler meg veldig bra.

Eneste symptomene jeg har nå er fryktelige kviser på ryggen :( og at jeg får migrene oftere enn vanlig.
 
Noen som også sliter veldig med forstoppelse? [emoji57] Tips for å komme i balanse igjen? Spiser mye fiber og grønt til vanlig, men det hjelper ikke..
 
Noen som også sliter veldig med forstoppelse? [emoji57] Tips for å komme i balanse igjen? Spiser mye fiber og grønt til vanlig, men det hjelper ikke..
For meg hjelper det å gå mye. Ellers er falafel til middag et triks som alltid funker :D
 
Back
Topp