Symptomtråd

Ingen spesiell kvalme enda, er 9+5 idag ifølge ultralyden [emoji4][emoji4] ingen andre symptomer annet en DEN magen[emoji28]
 
Er kvalmere denne gangen enn de to forrige! Ingen opplag heldigvis, men et slitsomt å gå å være konstant kvalm også!
 
Kvalm, kvalm og atter kvalm. Brekker meg flere ganger daglig og kaster opp galle. Krysser så mye fingre for at det går over snart. 7+6 i dag.
 
Kvalm av og på, men spyr ikke.
Tett i nesen og veldig trøtt.

Mye humørsvingninger :shifty:
Er 8+3 i dag.
 
Hmm, føler ikke at jeg har så mye symptomer, og har foreløpig sluppet litt unna den verste kvalmen. Men uggen, det er jeg nok av. Det føles som om jeg er på danskebåten (har ikke særlig til sjøbein) eller egentlig at jeg er skikkelig klein. Og da såklart uten den gleden det pleier være å dra på fylla dagen før. Så bare klein, uffen hele dagen.
 
Har egentlig fremdeles få symptomer, men én dag forrige uke og nå nettopp ble jeg plutselig kjempekvalm i rundt 20 sekunder. Så gir det seg plutselig! Har noen av dere hatt det sånn?
 
Har egentlig fremdeles få symptomer, men én dag forrige uke og nå nettopp ble jeg plutselig kjempekvalm i rundt 20 sekunder. Så gir det seg plutselig! Har noen av dere hatt det sånn?

Jepp, et par ganger har kvalmen blitt kastet over meg, og så gått litt tilbake til å bare være klein.
 
  • Liker
Reactions: HJT
Er 7+0 i dag og har egentlig ikke så mye mer symptomer enn ømme bryster. Det har jeg hatt siden før jeg testet positivt. Pittelitt uggen og kjenner meg plutselig veldig sulten når jeg tidligere gjerne bare ville vært litt sulten. Krysser fingreene for at jeg slipper unna kvalmen!
 
9+1 i dag, og jeg jubler litt fordi puppene endelig er levbare igjen etter å ha vært helt banalt vonde/ømme de siste ukene! I går fikk endelig mannen lov å ta på de igjen, ble jubel i leiren da :D

Ellers har formen min blitt gradvis bedre den siste uken, men sliter fremdeles med skikkelig kvalme hvis jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten, blir veldig sliten eller trøtt.. Også sover jeg langt mer enn normalt fremdeles, hvis jeg ikke får mine 8-10 timer med søvn, så stakkar verden rundt :angel8

Men totalen er fremdeles at alle "symptomer" er hjertelig velkomne! Jeg er bare overlykkelig uansett om dagen ❤️
 
Har ikke lyst på middag, eller generelt varm mat [emoji28] kan bare spise en liten porsjon før jeg blir uvell, og da tåler jeg plutselig ikke lukten av maten heller.. men all annen mat går bra [emoji4]
 
Lyskesmertene sprer seg mot korsryggen nå om jeg står lenge, og merker mer om jeg bærer mye på 1,5 åringen. Litt mer trøtt om kvelden. Foreløpig ikke veldig kvalm, heldigvis.
 
Har ikke lyst på middag, eller generelt varm mat [emoji28] kan bare spise en liten porsjon før jeg blir uvell, og da tåler jeg plutselig ikke lukten av maten heller.. men all annen mat går bra [emoji4]
Har det sånn jeg også :joyful:
Vanskelig å finne ting å spise synes jeg.
 
9+1 i dag, og jeg jubler litt fordi puppene endelig er levbare igjen etter å ha vært helt banalt vonde/ømme de siste ukene! I går fikk endelig mannen lov å ta på de igjen, ble jubel i leiren da :D

Ellers har formen min blitt gradvis bedre den siste uken, men sliter fremdeles med skikkelig kvalme hvis jeg ikke spiser med en gang jeg er sulten, blir veldig sliten eller trøtt.. Også sover jeg langt mer enn normalt fremdeles, hvis jeg ikke får mine 8-10 timer med søvn, så stakkar verden rundt :angel8

Men totalen er fremdeles at alle "symptomer" er hjertelig velkomne! Jeg er bare overlykkelig uansett om dagen ❤️
Er 8+4 og puppevondten har gitt seg litt her også. Fant ut at de sikkert har stoppet å vokse på en liten stund så tok sjansen og kjøpte meg nye BH'er :joyful:
 
Er 8+4 og puppevondten har gitt seg litt her også. Fant ut at de sikkert har stoppet å vokse på en liten stund så tok sjansen og kjøpte meg nye BH'er :joyful:
Her priser jeg meg lykkelig for sports-BH'er :D Men må vel ut og kjøpe noen nye BH'er etterhvert jeg også :)
 
7+4 i dag og bedre form nå enn i de 2 andre svangerskapa. Har slitt veldig med blodtrykksfall og dårlig form med de andre. (Bank i bordet).

Nå har puppene allerede vokst mye og er utrolig ømme. Det ble ikke jeg i de to andre sv.skapene før helt på slutten når det kom melk. Merkelig! Mannen er i ekstase da:smiley-bounce022
 
Om jeg har regna riktig er jeg uke 9+0 i dag. Er kvalm, vondt i puppene, masse utflod, vondt i hodet, sliten (gidder ikke engang å sy [emoji30]) og lukter tåler jeg ikke for fem flate øre..
 
I dag testet jeg sea band og preggie pops fra usa. Vet ikke hva som hjalp, haha, men noe var det (evnt placeboeffekten) [emoji4]

Hva er preggie pops? Jeg har seaband, men er fremdeles kvalm. Spyr ikke da (ennå), er 9+4 så håper jeg slipper unna. Men jobber tett oppi folk så er fælt å gå rundt med kvalme på jobb
 
Back
Topp