Symptomtråd

Legger herved til fett og statisk hår til symptomlista... aldri vært plaga med det før, dritkjipt!![emoji85]

Jeg er 4+2 i dag. Har vondt i korsryggen og er trøtt. Har også mensenmurringer. Jeg gikk en ganske bratt tur i går og for 5 dager siden. Merket sinnssykt forskjell på yteevne bare på de 4 dagene. Måtte ta det helt med ro i går da pulsen var i taket. Noen som har opplevd noe liknende?

Oppblåst! Føler meg trøttere og har mindre energi enn vanlig. Og må tisse ofte utpå kvelden. Har hatt litt murringer.

Jeg er så surrete (fordi jeg bare tenker på dette), og sier altså så mye rart [emoji23] Huff, rart det ikke har blitt kommentert mer av folk.

Jeg har begynt å få noen stikkinger på venstre side. Synes ikke de ligner på ligamentsmerter, så krisemaksimereren i meg tenker jo det verste med en gang.

Jeg har begynt å få noen stikkinger på venstre side. Synes ikke de ligner på ligamentsmerter, så krisemaksimereren i meg tenker jo det verste med en gang.

Akkurat hatt det samme noen timer ikveld :s på venstre side. Akkurat gitt seg! Satser på det var uskyldig :)

Små vondt/sår på brystvortene og puppen, hoven mage og tisser ofte + noen sinnsyke drømmer o_O Hehe.. ellers ikke noe. Hadde ligamntsmerter ved hurtig røysing, men det forsvant igår :confused005 Og jeg selvfølgelig besymret :/

Små vondt/sår på brystvortene og puppen, hoven mage og tisser ofte + noen sinnsyke drømmer o_O Hehe.. ellers ikke noe. Hadde ligamntsmerter ved hurtig røysing, men det forsvant igår :confused005 Og jeg selvfølgelig besymret :/
Er det ligamentsmerter jeg har kjent kanskje? Får en merkelig smerte nederst i magen( siden) når jeg reiser meg raskt eller snur meg raskt når jeg ligger.

Det meste er jo uskyldig, men man tenker jo det verste med en gang. Derfor er det deilig å kunne få det ut her inne [emoji4] Syntes du nevnte ganske mange ting jeg. Og ligamentene strekker seg jo ikke hele tiden, de kommer og går.

Du trenger nok ikke bekymre deg i det hele tatt! Symptomer kommer å går hele tiden ;)

Sorry, men her kommer det intime detaljer.
Altså, er jeg den eneste som produserer nok lotion i trusa til at jeg kan fylle en doveflaske? :joyful:
Er helt sinnsykt! Varierer i konsistent: litt flytende, mer kremete.
Unnskyld, men bare måtte ha det ut. Prøvde meg på sambo og ansiktsuttrykket hans sa: hell No woman. :p

Altså, er jeg den eneste som produserer nok lotion i trusa til at jeg kan fylle en doveflaske? :joyful:
Unnskyld, men bare måtte ha det ut. Prøvde meg på sambo og ansiktsuttrykket hans sa: hell No woman. :p
Hahaha!! Fantastisk:hilarious: Jeg er nødt til å ha innlegg, for å si det sånn! Ellers hadde jeg gått med våt flekk på buksa:o

Hahaha!! Fantastisk:hilarious: Jeg er nødt til å ha innlegg, for å si det sånn! Ellers hadde jeg gått med våt flekk på buksa:eek:
Puh, takk og lov for at vi er flere! Begynte å lure på om det var noe galt med meg! Men da blir det truseinnlegg på meg også. Heller det enn ob :woot:

Signerer denne! Helt sinnsykt! Trodde jeg kunne droppe truseinnlegg nå som jeg har slutta på Lutinus vaginaltabletter.... men nei! :-(

Er 5 uker i dag. Trøtt og har hatt til dels kraftige "mensmurringer", såpass vonde at jeg tok smertestillende før jeg fant ut at jeg var gravid.. Også litt ubehag i ryggen. Håper dette er normalt...

Oh yes, her også. Storforbruker av truseinnlegg.

Back
Topp