Jeg la meg ca 20.30 i går [emoji85]Da kommer jeg til å sove meg igjennom graviditetener godt i gang allerede.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg la meg ca 20.30 i går [emoji85]Da kommer jeg til å sove meg igjennom graviditetener godt i gang allerede.
Jeg har begynt å få noen stikkinger på venstre side. Synes ikke de ligner på ligamentsmerter, så krisemaksimereren i meg tenker jo det verste med en gang.
Er det ligamentsmerter jeg har kjent kanskje? Får en merkelig smerte nederst i magen( siden) når jeg reiser meg raskt eller snur meg raskt når jeg ligger.Små vondt/sår på brystvortene og puppen, hoven mage og tisser ofte + noen sinnsyke drømmerHehe.. ellers ikke noe. Hadde ligamntsmerter ved hurtig røysing, men det forsvant igår
Og jeg selvfølgelig besymret :/
Er det ligamentsmerter jeg har kjent kanskje? Får en merkelig smerte nederst i magen( siden) når jeg reiser meg raskt eller snur meg raskt når jeg ligger.
Det meste er jo uskyldig, men man tenker jo det verste med en gang. Derfor er det deilig å kunne få det ut her inne [emoji4] Syntes du nevnte ganske mange ting jeg. Og ligamentene strekker seg jo ikke hele tiden, de kommer og går.Små vondt/sår på brystvortene og puppen, hoven mage og tisser ofte + noen sinnsyke drømmerHehe.. ellers ikke noe. Hadde ligamntsmerter ved hurtig røysing, men det forsvant igår
Trodde jeg revnet noe nedi der [emoji23] hahaja det er det nok![]()
Du trenger nok ikke bekymre deg i det hele tatt! Symptomer kommer å går hele tidenSmå vondt/sår på brystvortene og puppen, hoven mage og tisser ofte + noen sinnsyke drømmerHehe.. ellers ikke noe. Hadde ligamntsmerter ved hurtig røysing, men det forsvant igår
Hahaha!! FantastiskSorry, men her kommer det intime detaljer.
Altså, er jeg den eneste som produserer nok lotion i trusa til at jeg kan fylle en doveflaske?
Er helt sinnsykt! Varierer i konsistent: litt flytende, mer kremete.
Unnskyld, men bare måtte ha det ut. Prøvde meg på sambo og ansiktsuttrykket hans sa: hell No woman.![]()
Jeg er nødt til å ha innlegg, for å si det sånn! Ellers hadde jeg gått med våt flekk på buksaPuh, takk og lov for at vi er flere! Begynte å lure på om det var noe galt med meg! Men da blir det truseinnlegg på meg også. Heller det enn obHahaha!! FantastiskJeg er nødt til å ha innlegg, for å si det sånn! Ellers hadde jeg gått med våt flekk på buksa
![]()

Ja, den tampongen har jeg slengt langt inni skapet! Gidder jeg ikke se før i 2018Puh, takk og lov for at vi er flere! Begynte å lure på om det var noe galt med meg! Men da blir det truseinnlegg på meg også. Heller det enn ob![]()
Sorry, men her kommer det intime detaljer.
Altså, er jeg den eneste som produserer nok lotion i trusa til at jeg kan fylle en doveflaske?![]()
Unnskyld, men bare måtte ha det ut. Prøvde meg på sambo og ansiktsuttrykket hans sa: hell No woman.![]()
Oh yes, her også. Storforbruker av truseinnlegg.Sorry, men her kommer det intime detaljer.
Altså, er jeg den eneste som produserer nok lotion i trusa til at jeg kan fylle en doveflaske?![]()