Symptomtråd

Ååå! Ja! Søvn! Trøtt som en dupp, men våkner samme tida som deg og sliter med å sove igjen. Er nesten ikke vits med vekkerklokke lenger [emoji23]
Sist gang så ble mannen alltid så overrasket når han sto opp å jeg hadde skrubba et nytt rom i huset mens han sov [emoji23] så det positive var jo at huset ble veldig ryddig og rent [emoji6]

Sist gang så ble mannen alltid så overrasket når han sto opp å jeg hadde skrubba et nytt rom i huset mens han sov [emoji23] så det positive var jo at huset ble veldig ryddig og rent [emoji6]
Haha ja! Jeg styra og mye om natta sist gang [emoji23] jeg er egentlig skikkelig B menneske altså

Og vipps ble magen treg og jeg ser ut som om jeg har svelget en ballong [emoji14] Skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig i syv uker til :hilarious:
[emoji23][emoji23] samme her! Fikk vært på do istad men hjelper jo ikke noe på den gjærbolla som tyter utenfor buksa [emoji23] sist begynte jeg med mammabukser i uke 8 og ble avslørt da en jakke ikke gikk igjen. Dvs jeg klarte ikke skjule det når de spurte rett ut. Så spent denne gangen.

[emoji23][emoji23] samme her! Fikk vært på do istad men hjelper jo ikke noe på den gjærbolla som tyter utenfor buksa [emoji23] sist begynte jeg med mammabukser i uke 8 og ble avslørt da en jakke ikke gikk igjen. Dvs jeg klarte ikke skjule det når de spurte rett ut. Så spent denne gangen.
Ja, tror jeg begynte da jeg også:hilarious: Måtte ty til det når buksa sprakk i bilen på vei til jobb! Haha, tror jeg må gå til innkjøp av noe hold-in bestemorstruser:p

Ja, tror jeg begynte da jeg også:hilarious: Måtte ty til det når buksa sprakk i bilen på vei til jobb! Haha, tror jeg må gå til innkjøp av noe hold-in bestemorstruser:p
Sitter rett og slett med buksa vid åpen på kontorstolen om dagen [emoji23]

Åneeei der kom trøttheten. La meg tidlig i går men følte meg ikke uthvilt i morges og klarte så vidt stå opp.. kjenner jeg er like trøtt nå, en time senere. Kjenner igjen dette:-/ like trøtt hele dagen, våkner aldri...

Våknet i mårrest med 0 ømme bryst. Hadde drit ømme da jeg la meg, men ingenting idag. Ikke ett spor av ømme bryst :( tenker selvfølgelig det værste, stor klomp i magen :/ skulle jo være glad for at jeg idag er 5+0, men istedenfor føler jeg meg redd og nervøs :(

Våknet i mårrest med 0 ømme bryst. Hadde drit ømme da jeg la meg, men ingenting idag. Ikke ett spor av ømme bryst :( tenker selvfølgelig det værste, stor klomp i magen :/ skulle jo være glad for at jeg idag er 5+0, men istedenfor føler jeg meg redd og nervøs :(

Kan betrygge deg meg at dette er mitt 3 svangerskap, og har vel aldri hatt ømme bryst :P så ta det helt med ro, symptomer kan komme å gå veldig :)

Prøver å slå meg til ro med at jeg skal stole på testen og ikke bry meg om at jeg ikke har symptom som tilsier at det kan stemme :/

hvordan vil dere beskrive murringer. Sitter de bare i livmor, eller kan de sitte i ryggen også?

Back
Topp