Symptomtråd

er 4+3 og har ikke allverdens av symptomer, men har kjent:

- tidvise menslignende murringer og stikkinger i lyskene siden eggløsning. Blir litt stresset av dette, men har skjønt at det er ganske normalt :)
- trøtt ! Men drømmer mye rart og våkner nesten hver natt ca kl 4 og har problemer med å få sove igjen.
- ømme bryster, spesielt brystvortene er veldig såre.

Jeg har så å si ingen symptomer selv :) kun uteblitt mens og litt ømme tunge bryst [emoji14] 6 uker i dag ;)
Godt å høre, på sett og vis.
Var sånn forrige graviditet også - var nesten så jeg ønsket litt kvalme, om så bare for å vite at det fremdeles skjedde noe der inne [emoji14]

Når du tar av bilbeltet litt fort så den svusjer inn i full fart og metallspenna slår akkurat på den venstre puppen = AU!

Jeg er såå trøtt at jeg sliter med å holde meg våken. Fungerer ganske greir frem til ca 17/18 tiden, men etter det så er jeg en vandrende zomby [emoji42][emoji42]

Samme her! Jeg skal ikke skryte på meg å ha helt flat mage fra før, både pga. vekt og to tidligere svangerskap, men denne kan bli slitsom å skulle skjule framover - særlig når jeg ikke trekker den inn sånn som på bildet :laughing014 Magen gikk liksom mer nedover enn utover før jeg gikk ned litt, men nå føles det som den strutter (selvom det føles enda verre ut enn det er) :p

Ellers er det jo den kjære kvalmen (som faktisk er veldig kjær og snill med meg - holder seg for det meste i sjakk :) ), samt ømme brystvorter. Og så fryktelig trøtt som andre nevner over da. Regner med symptomene komme til å bli emr framtredende framover, jeg er jo bare 4 uker i dag ;)

Vedlegg

• 16425718_10154124262937027_1456130708112219448_n.jpg
    16425718_10154124262937027_1456130708112219448_n.jpg
    95,8 KB · Visninger: 50
Godt å høre, på sett og vis.
Var sånn forrige graviditet også - var nesten så jeg ønsket litt kvalme, om så bare for å vite at det fremdeles skjedde noe der inne [emoji14]

Ja har det litt slik jeg også [emoji28] men så lenge alt er bra inni der så klare jeg meg fint uten så mange plager :D

Korsryggen min er ikke helt enig med meg i kveld.. og metallsmaken blir jeg gal av. Hadde ikke det i første svangerskap :(

3+5 i dag, en del stikking og murringer, oppblåst og mye luft, og trøtt! Hatt litt merkelig smaksans de siste dagene også :p

3+5 i dag, en del stikking og murringer, oppblåst og mye luft, og trøtt! Hatt litt merkelig smaksans de siste dagene også :p
Slik er mine symptomer også, 4+3 i dag [emoji4] har aldri opplevd at sjokolade har smakt rart, men det gjorde den altså i går [emoji14]

Jeg venter og venter på symptomer.. i de andre graviditetene merka jeg at jeg var gravid da kaffen smakte vondt og jeg var kvalm.. jeg kjenner etter hver dag men fremdeles ingen kvalme. Og kaffe er fremdeles godt. Klarer liksom ikke tro på at jeg er gravid da.

Før jeg tok test var jeg ekstremt oppblåst, ømme pupper og iskalde hender. Fortsatte noen dager etter jeg fikk positiv test men siste uken har det kun vært ømme pupper. Seriøst jeg vil heller være kvalm[emoji23]

Ekstra nervøs siden jeg ikke fikk 3+ på den digitale i går. Har kjøpt en ny som jeg skal ta i morgen. Så hooooold uuuut sier jeg til meg selv.. jeg har i hvert fall ikke sett antydning til noe som helst blod/spotting så jeg vet jeg burde ta det helt med ro

Jeg venter og venter på symptomer.. i de andre graviditetene merka jeg at jeg var gravid da kaffen smakte vondt og jeg var kvalm.. jeg kjenner etter hver dag men fremdeles ingen kvalme. Og kaffe er fremdeles godt. Klarer liksom ikke tro på at jeg er gravid da.

Før jeg tok test var jeg ekstremt oppblåst, ømme pupper og iskalde hender. Fortsatte noen dager etter jeg fikk positiv test men siste uken har det kun vært ømme pupper. Seriøst jeg vil heller være kvalm[emoji23]

Ekstra nervøs siden jeg ikke fikk 3+ på den digitale i går. Har kjøpt en ny som jeg skal ta i morgen. Så hooooold uuuut sier jeg til meg selv.. jeg har i hvert fall ikke sett antydning til noe som helst blod/spotting så jeg vet jeg burde ta det helt med ro
Kaffe smakte ikke godt går for første gang. Trist egentlig [emoji23] 5+6. Altfor tidlig. Vil kose meg med en liten latte om morgenen, men neida.

Kaffe smakte ikke godt går for første gang. Trist egentlig [emoji23] 5+6. Altfor tidlig. Vil kose meg med en liten latte om morgenen, men neida.

Ja kommer virkelig til å savne kaffe altså men håper likevel avsmaken kommer snart så jeg blir tryggere. Det er den følelsen jeg savner. Den som sier at jeg VET jeg er gravid fordi jeg kjenner det igjen :)

Vet ikke om det er symptom, men i natt jeg har sendt meldinger til en av mine ansatte i søvne :joyful: stakkars skjønte ingenting hun. Har blitt helt ekstremt livlig om nettene. Sliter med å skille mellom hva som er drøm og virkelig:p_20170204_105946.JPG

Har vondt på høyre side i livmora eller eggstokken, og i ryggen, også høyre side. That's it! Vil gjerne ha noen flere symptomer.. er 5+4 i dag.. veldig bekymret. Skal til legen til uka, og har bestilt tul, må høre hjertet før jeg tror på det her... [emoji53]

Vet ikke om det er symptom, men i natt jeg har sendt meldinger til en av mine ansatte i søvne :joyful: stakkars skjønte ingenting hun. Har blitt helt ekstremt livlig om nettene. Sliter med å skille mellom hva som er drøm og virkelig:pVis vedlegget 217996

Haha det har jeg og gjort. Sist var det denne: drømte at jeg forsov meg og sendte melding til alle jeg jobber med "forsov meg!!! Er på vei!!!!! kommer så fort jeg kan!!! Midt på natten[emoji23]

Og nå for et par uker siden drømte jeg at jeg hadde fått karakter på en eksamen og sendte melding til kjæresten og mamma "jeg fikk A på siste eksamen!!" Våknet til gratulasjoner og de var så stolt av meg.. jeg ble usikker på hva som var drøm og ekte og sjekket men hadde jo ikke fått karakteren ennå[emoji23] klarte ikke si med en gang at jeg bare hadde drømt det for var så flaut[emoji23] fortalte d til kjæresten noen dager senere han bare lo.. og så håpet jeg innerst inne jeg skulle få A så jeg slapp å si til mamma at "jeg løy visst" hehe men jeg fikk faktisk A så slapp jo å si til henne hvor tullete jeg er for tiden[emoji23]

Back
Topp