jeg har 2 barn ifra før. Og kan ikke huske at jeg har kjent murring i ryggen før. Derimot rier satt veldig i ryggen på meg.Jeg har hatt litt nederst i ryggen også, aldri opplevd det før så er litt merkelig følelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har 2 barn ifra før. Og kan ikke huske at jeg har kjent murring i ryggen før. Derimot rier satt veldig i ryggen på meg.Jeg har hatt litt nederst i ryggen også, aldri opplevd det før så er litt merkelig følelse![]()
Prøver å slå meg til ro med at jeg skal stole på testen og ikke bry meg om at jeg ikke har symptom som tilsier at det kan stemme :/
Godt å høre, på sett og vis.Jeg har så å si ingen symptomer selvkun uteblitt mens og litt ømme tunge bryst [emoji14] 6 uker i dag
![]()
Samme her:-/Og vipps ble magen treg og jeg ser ut som om jeg har svelget en ballongSkjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig i syv uker til
![]()
Samme her! Jeg skal ikke skryte på meg å ha helt flat mage fra før, både pga. vekt og to tidligere svangerskap, men denne kan bli slitsom å skulle skjule framover - særlig når jeg ikke trekker den inn sånn som på bildetSamme her:-/
Magen gikk liksom mer nedover enn utover før jeg gikk ned litt, men nå føles det som den strutter (selvom det føles enda verre ut enn det er) Godt å høre, på sett og vis.
Var sånn forrige graviditet også - var nesten så jeg ønsket litt kvalme, om så bare for å vite at det fremdeles skjedde noe der inne [emoji14]
Hehe, enig.Ja har det litt slik jeg også [emoji28] men så lenge alt er bra inni der så klare jeg meg fint uten så mange plager![]()
Slik er mine symptomer også, 4+3 i dag [emoji4] har aldri opplevd at sjokolade har smakt rart, men det gjorde den altså i går [emoji14]3+5 i dag, en del stikking og murringer, oppblåst og mye luft, og trøtt! Hatt litt merkelig smaksans de siste dagene også![]()
Kaffe smakte ikke godt går for første gang. Trist egentlig [emoji23] 5+6. Altfor tidlig. Vil kose meg med en liten latte om morgenen, men neida.Jeg venter og venter på symptomer.. i de andre graviditetene merka jeg at jeg var gravid da kaffen smakte vondt og jeg var kvalm.. jeg kjenner etter hver dag men fremdeles ingen kvalme. Og kaffe er fremdeles godt. Klarer liksom ikke tro på at jeg er gravid da.
Før jeg tok test var jeg ekstremt oppblåst, ømme pupper og iskalde hender. Fortsatte noen dager etter jeg fikk positiv test men siste uken har det kun vært ømme pupper. Seriøst jeg vil heller være kvalm[emoji23]
Ekstra nervøs siden jeg ikke fikk 3+ på den digitale i går. Har kjøpt en ny som jeg skal ta i morgen. Så hooooold uuuut sier jeg til meg selv.. jeg har i hvert fall ikke sett antydning til noe som helst blod/spotting så jeg vet jeg burde ta det helt med ro
Kaffe smakte ikke godt går for første gang. Trist egentlig [emoji23] 5+6. Altfor tidlig. Vil kose meg med en liten latte om morgenen, men neida.
Vet ikke om det er symptom, men i natt jeg har sendt meldinger til en av mine ansatte i søvnestakkars skjønte ingenting hun. Har blitt helt ekstremt livlig om nettene. Sliter med å skille mellom hva som er drøm og virkelig
Vis vedlegget 217996