Symptomtråd

Knall sterke tester.. mem veldig mye smerter nederst i magen.. alla mens smerter.. klarer dagen på jobb men er ikke i stand til å gjøre noe annet når jeg kommer hjem.. trøtt trøtt trøtt.. kunne sovet hele tiden.. 4+5 i dag❤

Flere som er plaget med ekstrem luktesans? Alt lukter mye sterkere og annderledes. Blir kvalm av de fleste lukter, hender til og med jeg blir kvalm av lukta av mannen :sorry::(

Flere som er plaget med ekstrem luktesans? Alt lukter mye sterkere og annderledes. Blir kvalm av de fleste lukter, hender til og med jeg blir kvalm av lukta av mannen :sorry::(

Oh yes! Kjæresten skjærte kylling igår, holdt på å kaste opp :o

5 uker i dag! Mensen smerter og kvalme som kommer og går! Spydde som en gris langt uti andre trimester sist så håper ikke det denne gangen!

Ja....måtte gå bort når ungene ville ha leverpostei i går. Luktet kattemat :arghh: hunden stinker, kjelleren, skittentøyet...

Ingen symptomer egentlig, løs mage om det er et symptom. 4+2 i dag. Håper på noen symptomer snart.

Jeg er en sånn som aldri blir bilsyk, trykker gjerne på telefonen og strikker og sånn når vi skal kjøre noen steder, har aldri vært noe problem. Men nå, på en halvtimes kjøretur, ble jeg så kvalm at jeg var sikker på at jeg skulle kaste opp inni bilen. Løp på badet og kasta opp så fort vi kom inn døra hjemme. Håper ikke det er sånn det skal være fremover, men det er vel det jeg har i vente :p

I dag kom kvalmen! Har vært å fått meg seaband! Spent på innser hjelper i morgen:) noen som har hatt effekt?

6+4 idag og jeg er sulten KONSTANT! Jeg tror jeg blir gal, kan spise 9-10 måltider per dag. Spiser ingen store måltider da jeg sliter med kvalme i tillegg, kan bli sulten etter 30 min. Spiser mye frukt og næringsrik mat. Kan ikke huske at mitt forrige svangerskap startet slikt :-P Flere som er ekstremt sulten?

6+4 idag og jeg er sulten KONSTANT! Jeg tror jeg blir gal, kan spise 9-10 måltider per dag. Spiser ingen store måltider da jeg sliter med kvalme i tillegg, kan bli sulten etter 30 min. Spiser mye frukt og næringsrik mat. Kan ikke huske at mitt forrige svangerskap startet slikt :p Flere som er ekstremt sulten?
Her er sulten også konstant, spiste for ett kvarter siden, sulten allerede :D

4+0 i dag

• Dårlig matlyst på morgenen (kvalm)
• trøtt hele tida
• mensmurringer kommer og går
• løs i magen om morgenen
• ømme pupper
• følsom

Symptomer til nå 4+2 er oppblåsthet, litt murring/stikkinger i livmorområdet og litt mer trøtt og sulten :)

5+3.
Puppene er veldig ømme, spesielt om kvelden. Og kvalmen har virkelig begynt å gjøre sitt inntog..

Back
Topp