Symptomtråd

I dag er ett av de få symptomene jeg har hatt, ømme bryster, så og si borte - og jeg er så redd! Flere som har opplevd dette? :sorry:
Jeg er bekymret fordi jeg ikke har hatt ømme bryster i det hele tatt :sorry:
Jeg har slitt med my puppe vondt før/iløpet av/etter mens men nå så er det absolutt ingenting:depressed:

I dag er ett av de få symptomene jeg har hatt, ømme bryster, så og si borte - og jeg er så redd! Flere som har opplevd dette? :sorry:
Ømme pupper kan komme og gå, ingen grunn til bekymring :-) Noen dager er verre hos meg mens andre dager kjenner jeg knapt noe.

Kjenner ikke så mye symptomer enda 3+4. Det tydeligste er en litt uvanlig stikkende følelse i livmoren og litt murring. Og føler meg mer tørst enn vanlig, og litt mer sulten.

Jeg pleier også ha mye ømmere bryster før mensen enn jeg har nå, kjenner ingenting uvanlig der enda:p

Her er ikke puppene så ømme heller. Husker fra forrige gang at de var kjempevonde, men nå er det bare litt "tunge" .

4+4. Ofte sliten, luftig (både den ene og andre veien :p )delvis murringer i nederste del av magen, kvisete og noen stikninger i puppene i ny og ned :)

Jeg har hatt det på akkurat samme måte i dag, og sammen med 2-3 på digital når man forventer 3+, har jeg vært nesten helt sikker på at dette ikke går veien i dag :P Heldigvis har jeg kommet til fornuft nå. Symptomene kan endre seg, og det er visst veldig vanlig at ømme bryster spesielt har lett for å endre seg/bli borte. Jeg hadde SUPERømme bryster for to dager siden, men nå er de bare ømme når jeg tar på de. Satser på at det ikke betyr noe :) Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+0.

Jeg har hatt det på akkurat samme måte i dag, og sammen med 2-3 på digital når man forventer 3+, har jeg vært nesten helt sikker på at dette ikke går veien i dag :P Heldigvis har jeg kommet til fornuft nå. Symptomene kan endre seg, og det er visst veldig vanlig at ømme bryster spesielt har lett for å endre seg/bli borte. Jeg hadde SUPERømme bryster for to dager siden, men nå er de bare ømme når jeg tar på de. Satser på at det ikke betyr noe :) Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+0.
Jeg var også helt sikker på at det var over i morges da jeg fikk en test som var helt lik (kanskje litt svakere) den på tirsdag. For en berg- og dalbane av følelser..

Jeg var også helt sikker på at det var over i morges da jeg fikk en test som var helt lik (kanskje litt svakere) den på tirsdag. For en berg- og dalbane av følelser..
Det er en utrolig slitsomt periode vi er i nå.. Håper vi har stayerspirer begge to og snart kan glede oss over voksende mager og spark :)

:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:Ømme pupper kommer og går i løpet av dagen her...
Jeg har hatt det på akkurat samme måte i dag, og sammen med 2-3 på digital når man forventer 3+, har jeg vært nesten helt sikker på at dette ikke går veien i dag :p Heldigvis har jeg kommet til fornuft nå. Symptomene kan endre seg, og det er visst veldig vanlig at ømme bryster spesielt har lett for å endre seg/bli borte. Jeg hadde SUPERømme bryster for to dager siden, men nå er de bare ømme når jeg tar på de. Satser på at det ikke betyr noe :) Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+0.

:love022

Ja, brystene endrer seg fort. Mine endrer seg flere ganger i løpet av en dag..

Dette med den digitale med uker, så er det absolutt ikke sikkert at du får 3+ på 5+0. Jeg ville ventet et par dager til.
Jeg hadde 2071 på 5+1, dvs hvis jeg hadde tatt en digital 5+0 så hadde jeg fått 2-3 også.

Det er en utrolig slitsomt periode vi er i nå.. Håper vi har stayerspirer begge to og snart kan glede oss over voksende mager og spark :)
Takk, vi får bare håpe ❤

4+0 her! Har ømme brystvorter og det har jeg allerede hatt lenge. Kjenner at det er mye som skjer i magen, og i går hadde jeg ganske vondt og var oppblåst. Ellers er det mye murringer, men de kommer å går.
Litt trøttere enn vanlig, men det kan like gjerne skyldes noe annet eller være tllfeldig :P (alt blir jo til symptomer så fort man er gravid)

Men jeg sover dårligere om natten! Jeg sover alltid natten igjennom, men ikke nå. Våkner og tisser. Veldig uvandt til meg å være! Våkner også tidligere om morgenen.

Jeg har lastet ned to forskjellige apper: Gravid og baby og BVGravid. Er ganske fornøyd med begge siden de har noe forskjellig innhold.

Men, selv om jeg fører inn samme termindato på begge så viser de forskjellige uker. Gravid og baby viser i dag 5+6 og BVGravid viser 6+0.

Noen som vet hvorfor og om det går an å endre på det? Er jo bare en dag fra eller til, men man blir jo litt sånn :)

Jeg har lastet ned to forskjellige apper: Gravid og baby og BVGravid. Er ganske fornøyd med begge siden de har noe forskjellig innhold.

Men, selv om jeg fører inn samme termindato på begge så viser de forskjellige uker. Gravid og baby viser i dag 5+6 og BVGravid viser 6+0.

Noen som vet hvorfor og om det går an å endre på det? Er jo bare en dag fra eller til, men man blir jo litt sånn :)

Jeg har ført inn første dag i siste menstruasjon i begge appene, og får da 3+5. Men de viser ulik termindato. BV viser termindato 20.04, mens Gravid og baby viser 19.04.

Ser at gravid og baby angir graviditetslengde som 40+2 i utgangspunktet, og regner med at BV kanskje har 40+3?
Du kan endre graviditetslengde i Gravid og baby til 40+3, og får vel like uker i appene da? :)

:wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:Ømme pupper kommer og går i løpet av dagen her...

:love022

Ja, brystene endrer seg fort. Mine endrer seg flere ganger i løpet av en dag..

Dette med den digitale med uker, så er det absolutt ikke sikkert at du får 3+ på 5+0. Jeg ville ventet et par dager til.
Jeg hadde 2071 på 5+1, dvs hvis jeg hadde tatt en digital 5+0 så hadde jeg fått 2-3 også.
Ja, jeg vet ukene ikke alltid bytter samtidig med ukene man faktisk er. Grunnen til at jeg forventet 3+ var at det er i dag 9 dager siden første 2-3. Med tanke på fordobling av HCG annenhver dag, skulle den slått ut på 3+ for et par dager siden. Men i dag fikk jeg 3+, og strimlene i dagens er helt lik som de som jeg tok de to siste dagene også, så jeg har i alle fall skjønt at det er litt lotto dette med når de slår ut :) Og jeg har lest om flere som har tatt blodprøve som har vist HCG på minst 2000 både samme dag og et par dager før de har testet, og likevel fått 2-3. Såå.. Jeg slapper av igjen nå :D

Godt å høre at det er flere som har varierende ømhet i brystene :)

Back
Topp