symptomtråd?

Jeg vet ikke hv uke jeg er i men opplever kun å gå på do ofte og å bli kvalm ved mye bevegelse eller når jeg er sulten eller etter mat

Har mildere symptomer en sist, men merker graviditeten på
- ømme bryster
- kvalm når jeg blir sulten, blir fort mett, spesielt før kl 15 på dagen
- avsmak på kaffedrikker
- murringen i magen er for det meste borte, men merker stadig slike strekk i lysken når jeg reiser meg
- trøtt
- sterk luktesans

Er 7+2 idag

7 uker i dag :)

Nesten ikke noe murringer. Bare hvis jeg har anstrengt meg for mye..
Kvalmen er kommet, mangler bare spyinga :p
Ekstremt vonde bryst.
Trøtthet

Og ikke minst, føler meg veeeldig sårbar. Jeg slåss med rullegardinen.. Tråen fra gardin satt fast.. Rulle gardinen endte i søpla.. Og jeg gråt som ei lita jent unge :p

Tusen takk for svaret :) godt å høre at andre har opplevd det.
Jeg var til scanning og alt så ut som det skulle. Det var kun en spire og se, selvom vi fikk satt opp to.

6 uker

Bilsyk hele dagen
Mye murringer i magen
Tisser ofte
Ømme brystvorter
Oppblåst
Så godt som ingen lunte, haha stakkars mannen :P

8+2

Fortsatt utmattet
Gått fra å konstant fryse til å koke
Konstant behov for karbohydrater, jeg kommer til å bli så tjukk :p

6+6 og kvalmen har kommet for fullt. Tatt egenmelding siden mandag og skal til legen i dag. Kastet opp da jeg la meg i går og da jeg sto opp i dag. Håper jeg kan få en sykmelding i dag. Orker ikke tanken på å dra på jobb.
Ellers urolige bein og mye press i magen.

6+3
Kvalm!!
Oppblåst
Trøtt
Ømme pupper
Murringene er borte
Hadde d ikke vært for at kvalmen var byttet ut mot murringene så hadde jeg lurt på om jeg fremdeles var gravid :p
Ingen tegn til mage

5+2
- utmattelse med medfølgende muskelsmerter i bein
- smerter i korsrygg og mot venstre hofte, bekkenlåsning?
- oppblåst

Jeg er så vanvittig kvalm
Vondt i puppene
Oppblåst (!)
Sur

7+5. En veldig bra dag. Kun ømme pupper... hmm... Men deilig å orke litt etter leggetid for snuppa :)

7+1
Til nå har jeg hatt disse symptomene:
Murringer/stikninger nederst i magen (Flaut å si, men veldig vondt rett etter orgasme)
Matlysten er veldig varierende, noenganger kjempesulten, andre ganger ikke matlyst.
Oppblåst mage
Ømme bryster
Nyser
Veldig trøtt hele tiden, sover av og til veldig mye, og noen ganger får jeg ikke sove mer enn 1 time om gangen.
Humørsvingninger.
Litt Halsbrann
Nesten ingenting kvalme.

Ble satt et par dager tilbake. Er ca. 6 + 3.
Kvalm, trøtt, Svimmel, murringer, ømme bryst, oppblåst, nyser. Altfor sterk luktesans

6+4 i dag og for to dager siden kom kvalmen. Nå har jeg ikke matlyst og er ekstremt kvalm hele dagen.
Har også en haug med andre symptomer, men har fått beskjed om at blødningen jeg har hatt kan virke som er en begynnende spontanabort.
Får svar på hcg-stigningsprøven i morgen, så håper på det beste:-)

Uke 7+2

Jeg syns jeg mister mye hår for tiden :O Bruker ikke røyte så mye ellers. Noen andre som opplever dette, og evt har råd?

7+6 i dag og er fremdeles kvalm døgnet rundt selv om jeg tar maksdosen Postafen. Sliter litt med vondt i magen, ellers har jeg vanlige symptomer som større og ømme bryst, kortere lunte og sliten - de to sistnevnte kommer vel mye av kvalmen...

Back
Topp