symptomtråd?

Er snart i uke 8. Jeg er veldig sliten og trøtt for tiden. De siste dagene har jeg vært uggen og kvalm om morgenen, men ikke så ille at jeg må kaste opp. Jeg kjenner stikkinger nedentil, brystene er av og til ømme, det gjør vondt nå jeg nyser. Ellers er jeg oppblåst. Noen ganger ser det ut som jeg har gravidmage allerede :P

Snart i uke 9:happy:

Ekstremt trøtt
Uggen og kvalm
Oppblåst
Tisser ofte
Humørsvingninger
Strekking og stikking i magen
Ømme pupper

Rett og slett litt av alt
Men gleden er alikevell stor over det lille nurket

Tisser ofte
Ømme pupper
Hovenfølelse på høyreside å ned til lysken.. Nesten som et strikk som tøyes.. Samt stikkinger
Føles også som livmor munnen skal åpne seg :/ noen andre som har d slik? Eller er d livmora som tøyes?

Uke 8 i dag. De siste to dagene har kvalmen dabbet av litt. Som er litt deilig, men det kommer vel tilbake snart igjen regner jeg med. Har saltestenger på nattbordet fordi jeg ikke har kunnet stå opp før jeg har spist noe av frykt for og kaste opp. Haha så godt med en pause!

Ellers er jeg trøtt og dårlig matlyst :P

6+4 i dag!
* Noe murringer i magen, spesielt etter sex/orgasme
* Munntørrhet
*Ømme og stinne pupper
* Varierende humør - hissig og lettrørt
* UTÅLMODIG :(

6+4 i dag!
* Noe murringer i magen, spesielt etter sex/orgasme
* Munntørrhet
*Ømme og stinne pupper
* Varierende humør - hissig og lettrørt
* UTÅLMODIG :(
Munntørrhet har jeg og. Så plagsomt :/

8+1: 2 uker med kvalme gjennomført. 4 uker igjen :(

Jeg lurer på om det er normalt med blank/gul, veldig slimete utflod? Kan ikke huske dette fra forrige svangerskap..

Har vært kvitt kvalmen i over en uke nå.. drithappy! Men tilbake for fullt i dag når jeg starter ferien :/ 9+6 i dag :D

9+5 og sliter nå med neseblod for tredje dag på rad. Ekkelt. Er ellers kvalm, tisser mye og har ømme bryst.

8+2
Halsbrann
Litt morgenkvalme
Konstant følelse av å være sulten, kjennes helt hul ut i magen
Ømme pupper

10 uker i dag.

Konstant sliten
Overrasket over hvor lite kroppen min tåler nå
Er mye frustrert fordi det er flere ting jeg ikke kan eller har energi til
Puppene føles nesten harde, men er finere da. Håper de ikke blir større for det er vanskeligere å skjule i varmt vær
Fortsatt mye sulten og vil bare ha dårlig mat

Hatt en del hodepine og mye trøtt,,

Back
Topp