Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pussig hvor mye HCG varierer. Jeg målte 7+4 og hadde 91800. Men det er i øvre grense utifra en tabell jeg så på. Legen hadde tatt ferie så jeg fikk bare resultatet uten noe mer forklaring. Men tenker at det er OK Er jo ikke tallet som betyr så mye, men om man har stigning og det målte ikke jeg. Målte kun en gangHar vært helt symptomfri helt til uke 8.
Er nå 8+6 og har vært litt kvalm, vonde brystvorter, og ofte sulten. Så jeg skal ikke klage
Har også litt stikkinger/murringer i nedre del av magen Målte hcg 8+3 med et resultat på 34000 normalt ifølge legen
Jeg har og mye mindre søtsug. Positiv effekt7+3
Trøttere enn vanlig
Småkvalm hvis jeg er sulten
Tisser litt oftere
Mye mindre søtsug enn vanlig
Har veldig lyst på melk, salat, og italiensk mat
Og det er ikke bare morgen kvalme! Det er mer døgn kvalme9 uker idag, mine symptomer;
Kvalm med brekninger og oppkast
Metalsmak som forverres ved å drikke rent vann
Ømme bryst
Sult følelse
Fort anpusten
Murringer
svie/strekk i lyske
Jeg har også en ekkel smak i munnen, en søtaktig smak.. Holder den i sjakk med å suge på drops..Jeg har såååå ekkel smak i munnen! Ikke metallsmak, bare veldig ekkel smak. Føles bra når jeg spiser, da forsvinner den ekle smaken, men bare minutter etter jeg har svelget er det tilbake...
Jeg har såååå ekkel smak i munnen! Ikke metallsmak, bare veldig ekkel smak. Føles bra når jeg spiser, da forsvinner den ekle smaken, men bare minutter etter jeg har svelget er det tilbake...
7+3
Trøttere enn vanlig
Småkvalm hvis jeg er sulten
Tisser litt oftere
Mye mindre søtsug enn vanlig
Har veldig lyst på melk, salat, og italiensk mat