symptomtråd?

Jeg føler at magen er full i vann, som om du har drukket alt for mye og du nærmest kan høre det skvulpe i magen... Andre som har det slik?

11 +1
Trøtt
Trøtt
Trøtt :D

Tisser fremdeles ofte,men alikevell ikke hele tiden

Ikke lyst på godterier
Ikke lyst på mat generelt, men går greit å spise når det først blir servert noe
Blir fort mett
Tørst på vann
Ja og nevnte jeg trøtt ;)

10+1

Ømme pupper
Sulten, men ikke når d serveres middag
Hatt en del murringer/strekkinger i dag
Treeeeg mage

Trøtthet
Økt luktesans! Sliter noe sinnsykt da jeg føler det stinker helt forferdelig på jobben spesielt nå for tiden. og med det kommer kvalmen...
Gråter lett :p

10+4
Blir fort oppblåst. Brystene har vokst. Er trøtt. Har mildere symptomer nå. Kvalmen er helt borte

12+1, fremdeles kvalm til tross for kvalmestillende medisin, men kan ha bedre dager. Treg mage, litt hodepine, litt mindre ømme bryst nå tror jeg.

9+4 og symptomene er så godt som borte. Håper det holder seg sånn!

9+4
Trøtt
Magen føles veldig fort full
Oppblåst
Føler meg mye varmere i kroppen enn til vanlig
Brystene har blitt litt fyldigere
Oppe én gang om natta for å tisse
Uvelheten/kvalmen er borte :D

Last edited:
11+5

Skvatt da jeg gikk inn på app'n og så at det er 12 uker om 2 dager. Tiden flyr i ferietid når man har barn fra før :)
Men
- trøtt trøtt trøtt. Haff.
- uvel med dårlig matlyst
- lett ømme brystvorter
- treg mage og luft i magen

Syns svangerskapet har vært ulikt forrige siden jeg kastet opp mye sist. Men nå er det mer likt igjen siden jeg har begynt å bli mer uvel enn jeg har vært.

9+4 og symptomene er så godt som borte. Håper det holder seg sånn!

Godt å se at andre også har mindre symptomer. Jeg er 9+2 i dag og kvalmen er nesten borte. Litt mindre trøtt og brystene mindre ømme. Jeg ble litt bekymret av dette men vet jo at symptomene gir seg litt etterhvert og kan komme og gå så jeg får bare nyte det :happy:

10+4

Har så sykt mye hetetokter! Her i nord er d ikke så mye vær å skryte av, men når sola skinner litt så må jeg rømme inn å slå på aircondition..

Får heller ikke sove på natta utn å ha ei vifte inne på soverommet.. Flere som har d slikt?

11 +3
Trøtt
Trøtt
Trøtt

Ikke lyst på godterier
Ikke lyst på mat generelt(spesielt kjøtt), men går greit å spise når det først blir servert noe
Blir fort mett ;)

10+5
Veldig press/pulsering oppi inni huha'en.. :p ganske langt ned kjennes d som..ikke som vanlige murringer/strekkninger..
Litt skummelt

9+3

I dag har jeg vært litt kvalm igjen, og kjenner jeg syns det er helt ok selv om det er ubehagelig. Syns det var skummelt når kvalmen forsvant helt :wacky: Kjenner det også godt i korsryggen. Håper det bare er en låsning og ikkje begynnende bekkenløsning :rolleyes:

Jeg er 10+3 dager. Våknet i mårrest og all symptomer er borte. Skal vell strengt tatt være fornøyd med det, da jeg har gått uutholdent kvalm siden uke 4!! Meeeen bekymra blir jeg uansett :( jammen ikke lett å være gravid :P

10+5

oppblåst
ømme pupper
småkvalm (må spise ofte for å unngå kvalmen, men om kvelden kommer den uansett når jeg blir trøtt)
trøtt

Back
Topp